A veure senyors!!!
Bé, com que sembla que la cosa aguanta funcionant, i si no apareix cap opinió en contra, què tal si comencem a fer funcionar aquest fòrum el dilluns 2 de maig a les 00:00 hores?
)))3 )))3 )))3
Data de posada en funcionament!!!
- Santfeliuenc
- N10
Por mi ok
Hola
Eso sí, ¿qué hay de la sugerencia? y con cuánta gente podemos empezar a contar.
¿Recibiste el mail que te envié?
Saludos,
Sergio
Eso sí, ¿qué hay de la sugerencia? y con cuánta gente podemos empezar a contar.
¿Recibiste el mail que te envié?
Saludos,
Sergio
- Trenscat
- N10
Perfecte
Em sembla totalment correcte iniciar aquest fòrum el dia 2 de maig. Per la meva banda així que el servidor deixi de fer el "burru" i pugui enllaçaré directament amb el nou fòrum del transport català. Ànims que això promet i molt!!
- wefer
- Administrador
Bé, doncs començarem el dilluns.
De moment somos tres... nos falta el cabo. Però ja hi ha gent de fora que també m'ha promés que escriuran. Veurem qupe tal va la cosa.
Bernat, em sembla que tens la pàgina a Aruba, no? Jo me'l vaig estar mirant i vaig preguntar pels fòrums què tal, i no m'han explicat coses gaire maques d'aquest servidor... molt barat, però a l'hora de la veritat, es veu que dóna molts problemes. Però vaja, si el tens allí segur que ho saps millor que jo.
A10!!
Home, que no anem a fer la invasió de Normandiay con cuánta gente podemos empezar a contar.
De moment somos tres... nos falta el cabo. Però ja hi ha gent de fora que també m'ha promés que escriuran. Veurem qupe tal va la cosa.
Bernat, em sembla que tens la pàgina a Aruba, no? Jo me'l vaig estar mirant i vaig preguntar pels fòrums què tal, i no m'han explicat coses gaire maques d'aquest servidor... molt barat, però a l'hora de la veritat, es veu que dóna molts problemes. Però vaja, si el tens allí segur que ho saps millor que jo.
A10!!