Segon perfil de Twitter de TMB
Posted: Monday 06/05/2013 11:27
http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... -innovacio
TMB crea un segon perfil a Twitter, dedicat a la informació de servei i l'atenció al ciutadà
Avui ha començat a piular el segon perfil de TMB a la xarxa social Twitter, @TMBinfo, especialitzat a difondre informació pràctica sobre les xarxes de metro i autobusos i a atendre les consultes i els dubtes dels usuaris. TMB ja disposava des del 2010 d'un perfil a Twitter, @TMB_Barcelona, que acumula prop de 23.000 seguidors i ha difós més de 8.500 tuits.
El perfil @TMBinfo informarà proactivament de les incidències de la xarxa de metro i de les afectacions previstes al metro i al bus relacionades amb esdeveniments al carrer i actuacions de millora en les infraestructures, a més de comunicar altres novetats rellevants en el servei. Igualment, farà recomanacions per al bon ús del transport públic, tot plegat fent servir les etiquetes o "hashtags" #metrobcn i #busbcn, perquè els seguidors puguin identificar les piulades que els siguin útils.
Al mateix temps, el nou Twitter, que inicialment funcionarà els dies feiners entre les 7 i les 20 h, respondrà les consultes sobre els serveis de TMB que facin els usuaris i recollirà els seus suggeriments.
El perfil @TMB_Barcelona continuarà sent un espai de conversa i participació sobre l’actualitat del transport públic. S'hi compartiran notícies corporatives i articles especialitzats; s'hi podran seguir les activitats socials, culturals i educatives de la companyia, així com els concursos i les promocions del club JoTMBé, entre d'altres continguts.
Prioritat a la informació útil sobre el transport públic
L'obertura del nou perfil de servei forma part d'un conjunt d'actuacions de millora i actualització dels sistemes d'informació i atenció al client que TMB està desenvolupant, amb dedicació especial als canals digitals. En aquest sentit, s'ha identificat Twitter com un canal adient per donar aquesta informació de manera ràpida i directament a la mà dels viatgers, ja que un 58% dels usuaris de metro i un 56% dels de bus tenen telèfons amb connexió a internet, segons un estudi propi.
Com a part de l'estratègia digital de la companyia, TMB disposa de perfils a les xarxes socials Twitter, Facebook, Youtube, Flickr, Spotify i Slideshare, a més de la web de notícies Hora Punta.
TMB crea un segon perfil a Twitter, dedicat a la informació de servei i l'atenció al ciutadà
Avui ha començat a piular el segon perfil de TMB a la xarxa social Twitter, @TMBinfo, especialitzat a difondre informació pràctica sobre les xarxes de metro i autobusos i a atendre les consultes i els dubtes dels usuaris. TMB ja disposava des del 2010 d'un perfil a Twitter, @TMB_Barcelona, que acumula prop de 23.000 seguidors i ha difós més de 8.500 tuits.
El perfil @TMBinfo informarà proactivament de les incidències de la xarxa de metro i de les afectacions previstes al metro i al bus relacionades amb esdeveniments al carrer i actuacions de millora en les infraestructures, a més de comunicar altres novetats rellevants en el servei. Igualment, farà recomanacions per al bon ús del transport públic, tot plegat fent servir les etiquetes o "hashtags" #metrobcn i #busbcn, perquè els seguidors puguin identificar les piulades que els siguin útils.
Al mateix temps, el nou Twitter, que inicialment funcionarà els dies feiners entre les 7 i les 20 h, respondrà les consultes sobre els serveis de TMB que facin els usuaris i recollirà els seus suggeriments.
El perfil @TMB_Barcelona continuarà sent un espai de conversa i participació sobre l’actualitat del transport públic. S'hi compartiran notícies corporatives i articles especialitzats; s'hi podran seguir les activitats socials, culturals i educatives de la companyia, així com els concursos i les promocions del club JoTMBé, entre d'altres continguts.
Prioritat a la informació útil sobre el transport públic
L'obertura del nou perfil de servei forma part d'un conjunt d'actuacions de millora i actualització dels sistemes d'informació i atenció al client que TMB està desenvolupant, amb dedicació especial als canals digitals. En aquest sentit, s'ha identificat Twitter com un canal adient per donar aquesta informació de manera ràpida i directament a la mà dels viatgers, ja que un 58% dels usuaris de metro i un 56% dels de bus tenen telèfons amb connexió a internet, segons un estudi propi.
Com a part de l'estratègia digital de la companyia, TMB disposa de perfils a les xarxes socials Twitter, Facebook, Youtube, Flickr, Spotify i Slideshare, a més de la web de notícies Hora Punta.