Quina opinió teniu de cada empresa d'autobusos referent a la distribució de seients. És a dir, per exemple la majoria de distribució de seients dels de TMB crec són bastant bones en comparació alguns autobusos d'Oliveras on entre la porta d'entrada i la primera (o única) de sortida es malutilitza l'espai i cabrien uns 4-5 seients més.
Em refereixo als autobusos tipus
Bastant millor distribució →
Enquesta: Millor distribució seients autobusos
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Enquesta: Millor distribució seients autobusos
Jo he votat altres i TMB. Altres perquè depen pel servei que es realitza, interurbà necesita més seients però un urbà o la Retbus no tants. I TMB perquè com és el que més utilitzo.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Depèn del servei
No crec que l'enquesta tingui molt de sentit perquè la distribució més adient depèn del servei a realitzar.
Per exemple, de Soler i Sauret pot considerar-se que els seus busos tenen bona distribució de seients per a les línies interurbanes (L64, L50, etc.) però aquesta distribució és força inadequada per a l'L51 (F. Macià - Sant Feliu), línia quasi 100% urbana.
Altre exemple, és que els busos de Mohn, companyia que opera a municipis amb molt alta demanda de bus, acostumen a dur molt pocs seients (tenen dues zones per a minusvàlids!) ja que així s'aconsegueix més capacitat de viatgers. En canvi, als serveis nocturns que ofereix aquesta operadora, és habitual haver d'anar dempeus tot i que el bus vagi mig buit.
Per exemple, de Soler i Sauret pot considerar-se que els seus busos tenen bona distribució de seients per a les línies interurbanes (L64, L50, etc.) però aquesta distribució és força inadequada per a l'L51 (F. Macià - Sant Feliu), línia quasi 100% urbana.
Altre exemple, és que els busos de Mohn, companyia que opera a municipis amb molt alta demanda de bus, acostumen a dur molt pocs seients (tenen dues zones per a minusvàlids!) ja que així s'aconsegueix més capacitat de viatgers. En canvi, als serveis nocturns que ofereix aquesta operadora, és habitual haver d'anar dempeus tot i que el bus vagi mig buit.