Consulta per a fer nova línia ferrocarril o metro a Londres
Posted: Tuesday 14/05/2013 13:09
http://www.tfl.gov.uk/corporate/project ... 27405.aspx
Traducció a http://translate.google.es/translate?hl ... S:official
Crossrail 2
Crossrail consulta 2
Crossrail 2 crearia una nova línia d'alta freqüència, alta capacitat de funcionament entre el sud-oest i el nord-est de Londres.
Transport for London (TfL) i Network Rail (NR) es pretén conèixer l'opinió de les persones a Londres i el sud-est d'Anglaterra a Crossrail 2.
Crossrail 2 substitueix l'anterior sistema conegut com la Línia de Chelsea-Hackney. Crossrail 2 ajudaria a alleujar la congestió tant a la xarxa ferroviària nacional i TfL, i donar suport al desenvolupament econòmic a Londres i els seus voltants.
Estem planejant una ruta que tingui en compte els reptes futurs que enfronta el transport de Londres i el sud-est d'Anglaterra. S'inclourà l'oportunitat de servir Euston com a terminal d' alta velocitat 2 .
El treball preliminar ha identificat dos possibles rutes: un opció de metro que ofereix una alta freqüència, el servei de metro al centre de Londres i una opció Regional connectar el centre de Londres, amb zones al nord-est i sud-oest. Les dues opcions comparteixen una ruta similar a través del centre de Londres.
Les rutes
Opció Metro
Una possible via de Crossrail 2 és l'opció de metro, un metre funciona entre Wimbledon i l'Alexandra Palace.
La nova línia seria atraure els passatgers d'altres rutes, almenys trens plens de gent i les plataformes en les línies Northern, Piccadilly i Victoria.
Aquest gràfic il · lustra l'impacte positiu de l'opció Metro tindria en els viatges de passatgers durant l'hora punta del matí amb el metro de Londres (PDF 20KB)
No hi hauria beneficis per a les estacions principals de tren nacionals, amb Clapham Junction, Euston i set germanes que serveixen directament. Waterloo, Finsbury Park, London Bridge i de Kings Cross St Pancras, encara que no serveix directament, seria menys gent que els passatgers poden optar per un viatge diferent i evitar aquestes estacions en total.
Opció Regional
Una possible via de Crossrail 2 és l'opció Regional, un ferrocarril subterrani i de superfície combinats, que opera serveis ràpids i freqüents en l'Alexandra Palace i Hertford Orient a Hertfordshire a diversos llocs en el sud oest de Londres i Surrey.
La ruta operarà subterrani entre Wimbledon i l'Alexandra Palace. Des Wimbledon, 2 serveis de Crossrail viatjaven a South West Trains (SWT) línies suburbanes, en substitució d'alguns dels serveis SWT existents a / de Waterloo, que podria oferir una gamma més àmplia de destinacions centrals de Londres per alguns passatgers suburbans.
A la secció nord-est, proposem serveis viatgen sota terra per Alexandra Palace, amb una branca de superfície potencial de viatjar a Hertfordshire, utilitzant la línia principal de West Anglia. Això facilitarà als passatgers amb serveis directes de Hertfordshire i la Vall del Llegeixi el West End i altres zones de Londres, sense canviar en Finsbury Park, Tottenham Hale, Seven Sisters o Liverpool Street.
En aquesta primera etapa del projecte, cap decisió final s'han tingut sobre el patró de servei de tren Crossrail 2 o dels llocs d'origen dels serveis. Alguns centres, com Kingston, tindrien més trens que avui, amb Crossrail 2 donant desplaçaments més ràpids i més directe al West End. A més dels serveis de Crossrail 2, en algunes rutes encara hi hauria serveis ferroviaris nacionals directes prestats per altres empreses ferroviàries a / des de les terminals existents.
Més informació, a les webs.
Traducció a http://translate.google.es/translate?hl ... S:official
Crossrail 2
Crossrail consulta 2
Crossrail 2 crearia una nova línia d'alta freqüència, alta capacitat de funcionament entre el sud-oest i el nord-est de Londres.
Transport for London (TfL) i Network Rail (NR) es pretén conèixer l'opinió de les persones a Londres i el sud-est d'Anglaterra a Crossrail 2.
Crossrail 2 substitueix l'anterior sistema conegut com la Línia de Chelsea-Hackney. Crossrail 2 ajudaria a alleujar la congestió tant a la xarxa ferroviària nacional i TfL, i donar suport al desenvolupament econòmic a Londres i els seus voltants.
Estem planejant una ruta que tingui en compte els reptes futurs que enfronta el transport de Londres i el sud-est d'Anglaterra. S'inclourà l'oportunitat de servir Euston com a terminal d' alta velocitat 2 .
El treball preliminar ha identificat dos possibles rutes: un opció de metro que ofereix una alta freqüència, el servei de metro al centre de Londres i una opció Regional connectar el centre de Londres, amb zones al nord-est i sud-oest. Les dues opcions comparteixen una ruta similar a través del centre de Londres.
Les rutes
Opció Metro
Una possible via de Crossrail 2 és l'opció de metro, un metre funciona entre Wimbledon i l'Alexandra Palace.
La nova línia seria atraure els passatgers d'altres rutes, almenys trens plens de gent i les plataformes en les línies Northern, Piccadilly i Victoria.
Aquest gràfic il · lustra l'impacte positiu de l'opció Metro tindria en els viatges de passatgers durant l'hora punta del matí amb el metro de Londres (PDF 20KB)
No hi hauria beneficis per a les estacions principals de tren nacionals, amb Clapham Junction, Euston i set germanes que serveixen directament. Waterloo, Finsbury Park, London Bridge i de Kings Cross St Pancras, encara que no serveix directament, seria menys gent que els passatgers poden optar per un viatge diferent i evitar aquestes estacions en total.
Opció Regional
Una possible via de Crossrail 2 és l'opció Regional, un ferrocarril subterrani i de superfície combinats, que opera serveis ràpids i freqüents en l'Alexandra Palace i Hertford Orient a Hertfordshire a diversos llocs en el sud oest de Londres i Surrey.
La ruta operarà subterrani entre Wimbledon i l'Alexandra Palace. Des Wimbledon, 2 serveis de Crossrail viatjaven a South West Trains (SWT) línies suburbanes, en substitució d'alguns dels serveis SWT existents a / de Waterloo, que podria oferir una gamma més àmplia de destinacions centrals de Londres per alguns passatgers suburbans.
A la secció nord-est, proposem serveis viatgen sota terra per Alexandra Palace, amb una branca de superfície potencial de viatjar a Hertfordshire, utilitzant la línia principal de West Anglia. Això facilitarà als passatgers amb serveis directes de Hertfordshire i la Vall del Llegeixi el West End i altres zones de Londres, sense canviar en Finsbury Park, Tottenham Hale, Seven Sisters o Liverpool Street.
En aquesta primera etapa del projecte, cap decisió final s'han tingut sobre el patró de servei de tren Crossrail 2 o dels llocs d'origen dels serveis. Alguns centres, com Kingston, tindrien més trens que avui, amb Crossrail 2 donant desplaçaments més ràpids i més directe al West End. A més dels serveis de Crossrail 2, en algunes rutes encara hi hauria serveis ferroviaris nacionals directes prestats per altres empreses ferroviàries a / des de les terminals existents.
Més informació, a les webs.