http://www.transportpublic.org/
La PTP denuncia l’existència de deficiències greus i reiterades en la línia d’autobús interurbà Tarragona – Reus.
dilluns, 3 de juny de 2013 13:30
La PTP ha comprovat en els darrers mesos l'existència de deficiències greus i reiterades en la prestació del servei d'autobús interurbà Tarragona-Reus. Així mateix, la PTP ha recollit nombroses queixes dels usuaris de la línia tant pel que fa a aspectes de freqüència, puntualitat, adequació del vehicle i atenció al client.
Per que fa a la informació a l'usuari, es constata l'absència d'informació dels horaris de pas a les parades intermèdies, així com l'existència de discrepàncies entre els diferents horaris que figuren a les pàgines web de l'empresa concessionària i els serveis que es presten realment. A més, la PTP ha rebut denúncies d'absència del preceptiu llibre de reclamacions en alguns vehicles.
Pel que fa al servei, s'han observat freqüents incompliments i retards que no poden justificar-se per les obres a l'autovia T11, ja que aquestes són un fet conegut suficientment per l'empresa concessionària. Així mateix, es comprova que els vehicles originalment adscrits al servei es veuen substituïts sovint per altres vehicles de característiques menys adequades al caràcter semiurbà de la línia.
La situació de la línia empitjorarà a curt termini si com en anys anteriors s'aplica un horari d'estiu amb freqüències de 30 minuts , que resulten dissuasives per a la utilització del servei públic entre les dues ciutats. A més, el temps de recorregut es veu penalitzat ja que en les obres de millora de l'autovia T11 no s'han tingut en compte les necessitats del transport públic.
La PTP demana als serveis territorials del Departament de Territori i Sostenibilitat que en ús de les seves competències intensifiqui la inspecció del servei d'aquesta línia, garanteixi l'existència de l'adequada informació per a l'usuari i comprovi que els servei s'ajusta als termes de la concessió. Així mateix, cas que l'empresa concessionària sol·liciti reducció d'horari per als mesos d'estiu, que garanteixi que almenys es mantingui la freqüència habitual en les franges horàries d'entrada i sortida dels llocs de treball.
Com a element de denúncia d'aquesta situació, avui dilluns 3 de juny a les 16.30 la PTP col·locarà informació actualitzada del servei a la parada de Reus-Universitat, una de les que genera major demanda i que no disposa actualment de cap tipus d'indicació.
Els mitjans de comunicació interessats podran prendre imatges a l'hora i lloc indicat, així com declaracions i/o talls de veu dels responsables de la PTP. La parada de Reus-Universitat es troba a l'autovia de Bellisens, just abans de la rotonda que dóna accés a l'Hospital.
TIRES QUE LA PTP HA INSTAL·LAT A LES PARADES DE REUS UNIVERSITAT
Deficiències a autobus Reus-Tarragona
Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”
Jump to
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró