Page 1 of 1

Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Tuesday 23/07/2013 10:59
by 122-042-132
El govern català preveu acabar aquesta dècada les obres de metro començades però empantanegades per manca de diners
Només l'L9, l'L4 i els FGC del Vallès estaran fets el 2020
L'Estat ha d'invertir 4.732 dels 8.100 milions que preveu el nou pla metropolità

Més informació:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... _mnu_id=75

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Tuesday 23/07/2013 11:45
by alf_
Ah no, pero proponer tranvías es de tontos y cutres, si necesitamos Metro como el país tan rico y moderno que somos... :cop :plas

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Tuesday 23/07/2013 12:23
by gatvell
Jo no trobo malament la previssió d'aquí al 2020. Ara em sembla encara forassenyat que es digui que pel 2020 han de començar tantes obres. Crec que hagués sigut més assenyat indicar que, si tot millora, es podría mirar de començar això i això altre.
Ser una mica curosos i no tant ambiciosos

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Tuesday 23/07/2013 12:40
by alf_
gatvell wrote:Jo no trobo malament la previssió d'aquí al 2020. Ara em sembla encara forassenyat que es digui que pel 2020 han de començar tantes obres. Crec que hagués sigut més assenyat indicar que, si tot millora, es podría mirar de començar això i això altre.
Ser una mica curosos i no tant ambiciosos
Te refieres a la previsión original del PDI, o lo que han anunciado que pretenden terminar?

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Tuesday 23/07/2013 13:29
by gatvell
A les previsions de la L9 i les ampliacions d'FGC a Terrassa i Sabadell

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Tuesday 23/07/2013 16:20
by pukyxd
Dubto molt que al 2020 tinguem la L9 acabada. Com a molt els ramals de l'Aeroport i la Zona Franca.

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Tuesday 23/07/2013 16:40
by epuig29
pukyxd wrote:Dubto molt que al 2020 tinguem la L9 acabada. Com a molt els ramals de l'Aeroport i la Zona Franca.
Ja diu que només es finalitzaran els trams que ja han estat iniciats, que són els que has mencionat.

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Tuesday 23/07/2013 18:01
by 122-042-132
Crec que parlen de la totalitat de la línia 9, de fet de trams començats en hi ha més del que dieu; penseu que únicament queden per foradar els trams de Lesseps a Mandri, i de Campus Nord a Mandri. I el cost del manteniment de les dues tuneladores aconsella acabar, com a mínim els túnels, quan més aviat millor. A més, sí no hi ha canvis, la previsió dels brancals de l'Aeroport i Zona Franca estan previstos pel 2016; i en quatre anys més, podem acabar el tram central de Sagrera a Collblanc. De totes maneres el Temps ens ho dirà. Salut!

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Tuesday 23/07/2013 20:14
by sagrering
aparte del coste de mantenimiento, las dos tuneladoras estan en regimen de.... ALQUILER

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Thursday 25/07/2013 17:50
by Platanito
La L9 acabada per al 2020? Ni borratxos!

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Posted: Friday 26/07/2013 1:05
by sortrens
Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.

El que està clar es que a nivell de metro ara prioritàriament es la L9. Però sobretot em preocupa la xarxa de tram, espero que no la deixin de banda perque calen encara moltes inaguracions. :cop

Llàstima del que ja tenim construït (en alguns casos)

Posted: Friday 26/07/2013 1:18
by Guigui
sortrens wrote:Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.
Veient l'L9, diria tot el contrari. Si no fos per la morterada que s'hi ha enterrat, el millor seria dinamitar bona part del traçat i tornar a començar.

Re: Llàstima del que ja tenim construït (en alguns casos)

Posted: Friday 09/08/2013 3:32
by Toni
Guigui wrote:
sortrens wrote:Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.
Veient l'L9, diria tot el contrari. Si no fos per la morterada que s'hi ha enterrat, el millor seria dinamitar bona part del traçat i tornar a començar.
Totalment d´acord. Caldria veure si és millor continuar o fer un projecte nou aprofitant si és possible el que hi ha fet. És una infraestructura tant desastrosa que crec que val la pena pensar si s´ha d´acabar o no i sobretot, pendre bona nota de com no s´ha de gestionar un projecte.

Re: Llàstima del que ja tenim construït (en alguns casos)

Posted: Friday 09/08/2013 12:48
by epuig29
Toni wrote: Totalment d´acord. Caldria veure si és millor continuar o fer un projecte nou aprofitant si és possible el que hi ha fet. És una infraestructura tant desastrosa que crec que val la pena pensar si s´ha d´acabar o no i sobretot, pendre bona nota de com no s´ha de gestionar un projecte.
Almenys hauria de repensar-se la "chicane" de Pedralbes i Sarrià, que és l'únic tram del projecte que es podria salvar. D'altra banda si mai es construís la prolongació de la L2 fins a l'aeroport s'hauria de proposar com una mena de llançadora a l'estil NY, cosa molt difícil degut a que el ramal de l'aeroport ja està fet, però almenys amb un bypass a El Prat solucionaríem gran part del nyap que és la línia 9.