L’equip directiu del TRAM escolta suggeriments i queixes
Posted: Tuesday 17/09/2013 22:35
Realment exemplar: Una gran oportunitat per demanar la unió de les xarxes!
http://www.btv.cat/btvnoticies/2013/09/ ... s-usuaris/
L’equip directiu del TRAM escolta suggeriments i queixes d’usuaris
Actualitzat el 17.09.2013 a les 14:50 J.Marco
Els usuaris del TRAM poden exposar suggeriments i queixes als directius del tramvia, durant aquest dimarts i dimecres, sota la campanya "Vull parlar amb la persona responsable!". Les parades on es podran exposar aquestes opinions són les de Ca l’Aranyó i Francesc Macià. Els passatgers que hi participin rebran dos bitlles gratuïts.
La campanya “Vull parlar amb la persona responsable!” té per objectiu captar l’opinió i les necessitats dels viatgers dels tramvia. A les parades de Ca l’Aranyó i Francesc Macià s’hi han desplaçat gerents i directors de diferents àrees del TRAM, per formular preguntes i escoltar opinions i poder millorar així el servei. A diverses ciutats europees, com Dublín, ja s’han fet amb èxit campanyes semblants amb l’objectiu d’apropar l’empresa als viatgers.
“Avui estem els responsables per escoltar de primera mà si el viatger està content”, així s’ha presentat aquest dimarts al matí Joquim Bestit, director gerent de TRAM Operadora. Bestit apunta que a tothom li agrada parlar amb l’encarregat en algun moment”.
Les principals queixes que s’han recollit, de moment, són que els usuaris els agradaria millorar la freqüència entre combois; la unió de les xarxes Trambesòs i Trambaix; millorar-ne la seguretat, especialment a les parades més properes al riu Besòs i que es permeti la compra de bitlles un cop a dalt del tramvia. “No deixen sortir a la gent, quan es fa cua per picar el tiquet”, ha afegit un dels viatgers que ha participat en la iniciativa.
Els passatgers de Trambesòs podran parlar amb els responsables del servei del TRAM aquest dimarts a la parada de Ca l’Aranyó (T4), entre les 12 h i les 15 h i entre les 17 h i les 20 h. Dimecres, 18 de setembre, l’equip directiu estarà a la parada de Francesc Macià, en el mateix horari.
http://www.btv.cat/btvnoticies/2013/09/ ... s-usuaris/
L’equip directiu del TRAM escolta suggeriments i queixes d’usuaris
Actualitzat el 17.09.2013 a les 14:50 J.Marco
Els usuaris del TRAM poden exposar suggeriments i queixes als directius del tramvia, durant aquest dimarts i dimecres, sota la campanya "Vull parlar amb la persona responsable!". Les parades on es podran exposar aquestes opinions són les de Ca l’Aranyó i Francesc Macià. Els passatgers que hi participin rebran dos bitlles gratuïts.
La campanya “Vull parlar amb la persona responsable!” té per objectiu captar l’opinió i les necessitats dels viatgers dels tramvia. A les parades de Ca l’Aranyó i Francesc Macià s’hi han desplaçat gerents i directors de diferents àrees del TRAM, per formular preguntes i escoltar opinions i poder millorar així el servei. A diverses ciutats europees, com Dublín, ja s’han fet amb èxit campanyes semblants amb l’objectiu d’apropar l’empresa als viatgers.
“Avui estem els responsables per escoltar de primera mà si el viatger està content”, així s’ha presentat aquest dimarts al matí Joquim Bestit, director gerent de TRAM Operadora. Bestit apunta que a tothom li agrada parlar amb l’encarregat en algun moment”.
Les principals queixes que s’han recollit, de moment, són que els usuaris els agradaria millorar la freqüència entre combois; la unió de les xarxes Trambesòs i Trambaix; millorar-ne la seguretat, especialment a les parades més properes al riu Besòs i que es permeti la compra de bitlles un cop a dalt del tramvia. “No deixen sortir a la gent, quan es fa cua per picar el tiquet”, ha afegit un dels viatgers que ha participat en la iniciativa.
Els passatgers de Trambesòs podran parlar amb els responsables del servei del TRAM aquest dimarts a la parada de Ca l’Aranyó (T4), entre les 12 h i les 15 h i entre les 17 h i les 20 h. Dimecres, 18 de setembre, l’equip directiu estarà a la parada de Francesc Macià, en el mateix horari.