Dibujos del Metro de Barcelona
Dibujos del Metro de Barcelona
En el meu institut, a l'assignatura de Visual i Plàstica m'han demanat fer un dibuix d'un "zoom". Es tracta de partir el full en quatre parts i en cada part anar apropant la imatge fins a enfocar-la en un detall. Doncs, pensant en vosaltres, estic fent un dibuix d'un tren de la S/4000 (només la testera i part del lateral), i també la via del Transversal amb el clàssic tercer carril de captació superior amb la fusta a sobre.
Tinc una qüestió:
El tercer carril aquest està subjectat per suports o està directament "enganxat" al terra? I per on es subjecta la fusta?
Quan l'hagi acabat el penjaré aquí
Gràcies
Tinc una qüestió:
El tercer carril aquest està subjectat per suports o està directament "enganxat" al terra? I per on es subjecta la fusta?
Quan l'hagi acabat el penjaré aquí
Gràcies
Last edited by Renfe445 on Tuesday 01/12/2015 15:49, edited 1 time in total.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Dibuix d'un tren de la Sèrie 4000
Al wikipedia hi ha una imatge molt il·lustrativa del 3r carril, i a més del Metro de Barcelona
Com és obvi la corrent s'agafava per sota.
Com és obvi la corrent s'agafava per sota.
- Guigui
- Administrador
Diferent
Però el tercer carril del Transversal era diferent, amb una coberta de fusta pel damunt.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Diferent
Caram, creia que totes les línies que anaven amb 3r carril feien servir el mateix model.Guigui wrote:Però el tercer carril del Transversal era diferent, amb una coberta de fusta pel damunt.
- Adolescent barceloní
- N9
Jo TMBé!
A mi, quan feia Plàstica (ara a Batxillerat, al social, no en fem...), també em van demanar fer això (coses dels instituts, tots fem quasibé el mateix... ).Renfe445 wrote:En el meu institut, a l'assignatura de Visual i Plàstica m'han demanat fer un dibuix d'un "zoom".
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Notícies
Avui he entregat el dibuix a ma professora de Visual i Plàstica. Properament, quan m'ho torni, ja ho penjaré. En el segon dibuix que forma part del treball m'ha sortit una mica desproporcionat, però ningú és perfecte .
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Boníssimes notícies!!!
Ma professora m'ha tornat el dibuix. Demà el penjaré. I he tret un 10 !!! )))3 )))2
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Boníssimes notícies!!!
Quan es fan coses sobre el que a hom li agrada els resultats solen ser bons. Estic desitjant veure el dibuix!Renfe445 wrote:Ma professora m'ha tornat el dibuix. Demà el penjaré. I he tret un 10 !!! )))3 )))2
El dibuix
Gaudiu...
Dibujo de un tren de la Serie 4000 por Renfe 445, en Flickr
Cliqueu per mirar-la amb més detall.
Dibujo de un tren de la Serie 4000 por Renfe 445, en Flickr
Cliqueu per mirar-la amb més detall.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N8
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Molt bo!!!
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
Gràcies! .gatvell wrote:Molt bo!!!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Un esbós
He fet un altre dibuix. En aquest cas, és un esbós d'un tren de la sèrie 4000 de TMB. Com podeu notar, la perspectiva m'ha sortit una mica malament, perquè el punt de fuga de l'esquerra hauria d'estar més desplaçat cap a l'esquerra. També em falten algunes ombres i els bogies no tinc ni punyetera idea de com es dibuixen , però per tota la resta, estic satisfet . També em falta el tercer carril.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Punts de fuga
Ja saps que els punts de fuga no tenen per què trobar-se dins el paper?
A més de més separats, els hauries d'haver situat més baixos, per evitar que els contorns del tester quedin amb un angle tan obert (efecte "ull de mosca"), que queda molt lleig per a objectes de curt abast.
A més de més separats, els hauries d'haver situat més baixos, per evitar que els contorns del tester quedin amb un angle tan obert (efecte "ull de mosca"), que queda molt lleig per a objectes de curt abast.
Re: Punts de fuga
Açò sí ho sé, però no sabia com em quedava i els vaig ficar al paper.Javi M wrote:Ja saps que els punts de fuga no tenen per què trobar-se dins el paper?.
Gràcies pel consell! .Javi M wrote:A més de més separats, els hauries d'haver situat més baixos, per evitar que els contorns del tester quedin amb un angle tan obert (efecte "ull de mosca"), que queda molt lleig per a objectes de curt abast.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N8
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
EStic d'acord amb en JaviM, però felicitats!
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
- Mr. Baricentro
- N6
Re: Re:
¡Muchas gracias!Mr. Baricentro wrote:Precioso, sin lugar a dudas. Y el detalle de las inscripciones en helvética, impresionante: te lo compro.
3001€ por favor.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Re:
Molt bona feina!! però... què fas dibuixant 3000's? Amb aquests preus corre i posa't a dibuixar 9000'sRenfe445 wrote:¡Muchas gracias!Mr. Baricentro wrote:Precioso, sin lugar a dudas. Y el detalle de las inscripciones en helvética, impresionante: te lo compro.
3001€ por favor.
El metro de Barcelona amb motoristes!