sagrering wrote:como solucionariais el problema del bicing ??? Que les dejaria el casco el ayuntamiento a los usuarios ?? Y cuando se suben dos o tres personas que ahora esta de moda ?? Que cada uno sea libre de llevarlo o no. Cada persona es libre de hacer con su vida lo que le de la real gana
Hola a tothom.
D´acord que tothom "faci el que li dona la reial gana de fer el que vulgui amb la seva vida" (i ara no parlo dels ciclistes, sino de tothom). Llavors per una banda, que la sanitat sigui privada i cadasqu, faci el que li sembli, en cas d´accident, i per altra banda obligar a tothom a tenir una assegurança de resposabilitat civil, per si fa mal a un altre.
Potser com es comenta per aci, es dificil posar un limit per edat, o també qui comenta que ana a peu també pots caure i ferte mal, encara que el que es parla aci, o sia per a ciclistes, es una norma de circulació de vehicles, encara que es tracti de un vehicle que es desplaça per la força fisica de la persona, i per no confondre, procurem no confondre vehicle amb juguet, per ser més clars una cosa es una bicicleta per nens, la cual no está pensada per circular per carrers o carreteres, i una bicicleta de adult.donç seria, com confondre un cotxet a pedals, amb un automovil.
Hem detenir en compte que per exemple a Barcelona, els carrils bici, normalment van per el costat de la vorera, i es precisament el casc de la bicicleta per evitar que amb una caiguda de lo més senzill, et donis un cop amb la vorera i llavors tinguis un greu accident.El casc de la bicicleta evidentment no et serviria de res si et poses a baixar per exemple per el carrer Balmes a tota castaña i te la fots contra un autobús. Penseu que els cinturons del automovils son per evitar sortir contra el parabrises, amb accidents a poca o mitja velocitat, donç si vas a 120 i te la fots contra un mur o contra un altre vehicle, o surts de la carretera, de molt poc et servirá el cinturó.
Salutacions