Page 1 of 1

Variant de Manresa: C-55

Posted: Thursday 23/01/2014 8:25
by genissimon
Regió-7, 23 de gener de 2014 wrote: La variant de Manresa entre Sant Pau i el Guix quedarà desdoblada l´any 2015
El Govern preveu un degoteig d'obres per millorar la seguretat en la circulació i l'accessibilitat a l'entorn de Manresa
[...]

Re: Variant de Manresa: C-55

Posted: Friday 07/02/2014 9:48
by genissimon

Re: Variant de Manresa: C-55

Posted: Friday 07/02/2014 11:16
by alf_
Hace ya once años pero siempre es bonito recordar:
Catalunya está a la cabeza de Europa en grandes vías para coches pero a la cola en ferrocarril

ÓSCAR MUÑOZ - 03/12/2003
LA VANGUARDIA, Barcelona.

Entre las 44 regiones más pobladas de la UE, Catalunya ocupa, con un valor de 173 sobre una media de cien, el tercer lugar en cuanto a la extensión de la red de autopistas y autovías, sólo superada por Dusseldorf (180) y la Comunidad Valenciana (177). En cambio, si se tiene en cuenta la cantidad de ferrocarril con que cuenta (sólo se incluye la red de Renfe, lo cual no varía significativamente los resultados, según Larrosa), la comunidad catalana no pasa del valor 77, muy alejado de las regiones líderes (la francesa Norte-Paso de Calais, con un índice 176, ocupa el primer lugar). Madrid adolece de este mismo mal pero más levemente. El índice de "gran asfalto" es 125 y el del ferrocarril 88.
http://transportpublic.org/component/co ... errocarril


Falta que hace más desdoblamiento...

Re: Variant de Manresa: C-55

Posted: Monday 10/02/2014 0:27
by Renfe451
Once años después parece que poco han cambiado las cosas... seguimos igual. Mucha carretera pero para el ferrocarril unas cuantas "miguitas de pan" y listos. :nono

Re: Variant de Manresa: C-55

Posted: Monday 10/02/2014 11:47
by wefer
alf_ wrote:Hace ya once años pero siempre es bonito recordar:
Catalunya está a la cabeza de Europa en grandes vías para coches pero a la cola en ferrocarril
Notícia de fa més d'una dècada i pagada per una entitat ecologista. Imparcialitat 100%!!! :D Em recorda els estudis del RACC, que són el mateix però en sentit invers.

Si us plau tots plegats, no confonguem la gent amb simplismes manipuladors tant d'una banda com de l'altra. A la C-55 el problema no és el desdoblament: és l'existència d'una autopista paral·lela que està buida per culpa d'un peatge abusiu, que fa que tot el trànsit passi per la carretera antiga gratuïta que només hauria de recollir el trànsit local. Res més.

Re: Variant de Manresa: C-55

Posted: Monday 10/02/2014 13:32
by alf_
wefer wrote:
alf_ wrote:Hace ya once años pero siempre es bonito recordar:
Catalunya está a la cabeza de Europa en grandes vías para coches pero a la cola en ferrocarril
Notícia de fa més d'una dècada i pagada per una entitat ecologista. Imparcialitat 100%!!!
Esto... es una noticia de La Vanguardia (el diario ecologista por excelencia, o no), que la PTP reproduce en su web. Si crees que han manipulado la comparativa de cuantos km de tren y autovía tiene cada región haz el favor de explicar como quieres manipular una comparativa tan sencilla. No, si siempre que alguien dice algo que no nos parece resulta que esta manipulado y es parcial.

Re: Variant de Manresa: C-55

Posted: Friday 15/05/2015 11:37
by wefer
ccma.cat wrote:Manresa crea un grup de pressió per aconseguir el desdoblament de la C-55 al més aviat possible
La C-55 uneix la capital del Bages amb l'Àrea Metropolitana de Barcelona i suporta, cada dia, el pas de 34.000 vehicles

Seguir llegint:
http://www.ccma.cat/324/manresa-crea-un ... a/2665085/
Demanen que desdoblin una carretera que va totalment paral·lela a una autopista de peatge que va buida (degut al seu elevadíssim preu)... i el més fort és que tenen possibilitats de que els ho concedeixin!!!
País de bojos.

Re: Variant de Manresa: C-55

Posted: Friday 15/05/2015 13:32
by UT440_132M
Llavors que no s'estranyin si hem d'acabar de pagar tots nosaltres, el cost de la duplicació, més els interessos, com ha passat a la C-17, per manca de trànsit. En això la #marcaCatalunya és igual que la #marcaEspaña.
Autovies gratuïtes en paral·lel a autopistes de peatge que van buides.
:cop

Re: Variant de Manresa: C-55

Posted: Friday 15/05/2015 17:45
by gatvell
La C-17 potser li mancava trànsit però la C-55 en té molt, tinguem-ho clar.

Plena, però es podria transvasar

Posted: Friday 15/05/2015 18:51
by Guigui
I té una alternativa buida i cara. Les dues coses tenen remei.