trensmat wrote:
Per el tema de la volta turística aixo es culpa del ajuntament de Tortosa i de ADIF per treure el tram Tortosa - Ulldecona el temps que ens estalviarien per anar a València per Tortosa.
Exacte, culpa de Tortosa i Adif, però també de la Generalitat, que no es va preocupar en que el Montsià es quedés en pilotes.
L´Ajuntament de Tortosa ha tingut moltes presses en eliminar la via, que no tenia passos a nivell, però "feia mal a la vista".
A Vinallop, a Santa Bàrbara i a Freginals els hi estan molt agraïts, a l´ajuntament de Tortosa: ja no tenen tren
ni estació propera.
trensmat wrote:
Molts usuaris d'aquesta línia estan molt enfadats per el incident d'ahir per que deixar-los abandonats a la estació abandonada de Vandellòs es una mala jugada per part del maquinista d'aquest tren no els podia haver deixat a la estació del L'Hospitalet del Infant i despres que haguessin agafat un altre tren.
Els van treure del tren a Vandellòs i els van fer esperar que vinguera un altre?
trensmat wrote:
Ja ho se que no es pot posar un Avant Barcelona - Tortosa de moment, pero quant la gent es desespera per el mal servei de les Terres de L'Ebre per part de Renfe i si afegim que la Generalitat nomes ajudat una part de la provincià Tarragona com son les Rodalies de Tarragona la indignació creix.
Tu el què et penses és que Tortosa és Manhattan. I és Tortosa, i està on està.
No es pot posar Avant a Tortosa ni es podrà posar, perquè la línia no ho permetrà (no hi ha Avant bitensió ni són necessaris, i el parc de trens 121 està millor utilitzat a altres zones).
Tortosa té els habitants que té (només una mica més que Terol, i menys que Soria), i a lo màxim que pot aspirar, és a que parin més trens LD a L´Aldea, cosa que estaría bé, i segurament a tenir algun regional més cap a Barcelona o Tarragona (o fins i tot a que allarguéssin los RT2, cosa que em semblaria molt bé).
Però Tortosa també podría aspirar a tenir més i millors trens cap a Castelló i Valencia, perquè resulta que hi ha un número de gent raonablement important que es mou cap allà, però ni cas.
Tortosa també podría asociar-se a Amposta (ah, no, que sembla que siga pecat), i demanar una estació a La Carrova, molt millor que a L´Aldea per als d´ Amposta. Però no.
trensmat wrote:Per aixo demano una mica de tacte per aquest tema per que els usuaris de les línies R15, R16 i de la línia València - Tortosa estan bastant indignades com jo mateix.
No et posis a la pell dels usuaris de la R15, perquè no passa per Tortosa i la situació és totalment diferent. La Ribera és la Ribera, i Tortosa és Tortosa.
I lo que és més, són més els usuaris afectats per les avaries i retards de la R15 i R16 del Baix Camp (actuals i potencials) que no els del Baix Ebre o la Ribera.
Creus que aquests usuaris del Baix Camp estan mimats en alguna cosa, cada cop que hi ha atropellament a Cunit, o que un grafiter deixa guapo el tren a Mont-roig, o que s´espatlla el regional a Pradell? Perquè són molts més, i no ho pateixen menys.
I ja ni menciono Tarragona, que té més trens per ser la bifurcació de les línies de Reus i de Valencia, i per tant més opcions (però normalment els mateixos retards), però només et deixo un missatge: naltros també patim els retards, i no tots els tarragonins que van en tren van cap al Penedès o Barcelona, també n´hi ha que van cap al sud (Tortosa/Castelló), al nord (Lleida), o l´oest (Ribera/Aragó).