Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
Vaja, ningú no hagués pensat mai que movent-se tants calers amunt i avall i tractant-se d'Espanya, podia haver-hi corrupció a dojo.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
No hi ha un pam de net... A veure en què afectarà a les obres de La Sagrera.
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... visto.html
El AVE Madrid-Barcelona costó un 31% más de lo previsto
Las obras tuvieron un coste final de 8.966 millones de euros, 2.144 millones sobre el precio de adjudicación que fue de 6.822 millones
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Robatori
I qui se'n responsabilitzarà? Qui ens tornarà els diners que ens han robat a tots nosaltres?
Segons la definició clàssica del diccionari, qui ha perpetrat això, és un lladre. I qui ho ha permès, el seu còmplice. Per tant, es pot dir, amb totes les lletres, que el Ministeri de Foment ha estat comandat tot aquest temps per una banda de còmplices de lladres, tirant baix.
Segons la definició clàssica del diccionari, qui ha perpetrat això, és un lladre. I qui ho ha permès, el seu còmplice. Per tant, es pot dir, amb totes les lletres, que el Ministeri de Foment ha estat comandat tot aquest temps per una banda de còmplices de lladres, tirant baix.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El Robatori.
I tot això fet per una colla de dissortats.Guigui wrote:I qui se'n responsabilitzarà? Qui ens tornarà els diners que ens han robat a tots nosaltres?
Segons la definició clàssica del diccionari, qui ha perpetrat això, és un lladre. I qui ho ha permès, el seu còmplice. Per tant, es pot dir, amb totes les lletres, que el Ministeri de Foment ha estat comandat tot aquest temps per una banda de còmplices de lladres, tirant baix.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
En fin los corruptos siempre tienen que aparecer como setas venenosas que todo lo que tocan lo convierten en veneno.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Alguns dels detinguts
Un responsable d'obres d'Adif i un de la línia d'alta velocitat, entre els detinguts pel cas de malversació a l'AVE
S'han fet quatre detencions a Barcelona i cinc més a Madrid
http://www.ara.cat/societat/responsable ... 86960.html
S'han fet quatre detencions a Barcelona i cinc més a Madrid
http://www.ara.cat/societat/responsable ... 86960.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ara resulta que eren les presses
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
Doncs jo personalment fins que no es demostri una altra cosa em crec aquesta hipòtesi.
S'havia d'inaugurar com sigui, i fins i tot van construir un baixador paral·lel a l'estació del Prat per què l'AVE acabés allà, i continuar el trajecte fins a Sants amb Rodalies, pero això suposo que ja ho sabeu.
Si a tot això hem d'afegir el caos amb els esvorancs i més nyaps per inaugurar l'AVE estrella de l'Estat en un any electoral ens dona com a resultat aquest super-sobrecost.
S'havia d'inaugurar com sigui, i fins i tot van construir un baixador paral·lel a l'estació del Prat per què l'AVE acabés allà, i continuar el trajecte fins a Sants amb Rodalies, pero això suposo que ja ho sabeu.
Si a tot això hem d'afegir el caos amb els esvorancs i més nyaps per inaugurar l'AVE estrella de l'Estat en un any electoral ens dona com a resultat aquest super-sobrecost.
Salut!
#volemL9
#volemL9
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Presses electoralistes... i quelcom més
Em sembla massa simplista carregar-ho tot a les presses; és a dir, no nego que hi tinguin a veure, però no crec que siguin, ni de bon tros, l'únic motiu per tota aquesta inflació. Un exemple que demostraria aquesta hipòtesi el trobem al sarau que s'ha muntat al voltant de les obres d'ampliació del Canal de Panamà, curiosament i significativa liderades per una constructora espanyola. Resulta que havien guanyat el concurs en licitar pel preu més baix, per una xifra que els perdedors (nord-americans) deien que era impossible de fer les obres. Al cap de poc, diuen que els han sorgit imprevists i que els paguin més. Habituats a aquest modus operandi a casa seva, es deurien pensar que tot el món funciona així. Doncs una cosa d'aquestes deu haver passat en aquest cas de la LAV (i en pràcticament totes les obres públiques, de les quals es notòria la inflació pressupostària en relació amb la previsió inicial).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Presses electoralistes... i quelcom més
Crec que has donat a al diana. És el propi sistema el que afovoreix el desordre i ja se sap, "en río revuelto ganancia de pesadores". No és raonable adjudicar les obres al més barat per sota d´un número determinat, simplement perquè tots saben que l´obra no es podrà fer pels diners contractats. ¿Perquè ho fan doncs?. Suposo que hi ha diverses raons, hi ha qui es posa medalles per contractar per 5 el que abans costava 10 (evidentment la medalla és en el moment de contractar ja que la final l´obra acabarà costant segurament 11 ó 12) i per altra perquè interessa que es mantingui els sistema. Als països anglosaxons els projectes estan perfectes (aquí es fan en tres mesos i mai es poden construir) i és quasi impossible fer un modificat.... conseqüència, les empreses oferten el que han d´ofertar perquè saben que és això el que cobraran (coincideixo que aquest ha estat el problema a Panama, un ha ofertat "a l´espanyola" i l´altre ha pagat "a la nordamericana").Guigui wrote:Em sembla massa simplista carregar-ho tot a les presses; és a dir, no nego que hi tinguin a veure, però no crec que siguin, ni de bon tros, l'únic motiu per tota aquesta inflació. Un exemple que demostraria aquesta hipòtesi el trobem al sarau que s'ha muntat al voltant de les obres d'ampliació del Canal de Panamà, curiosament i significativa liderades per una constructora espanyola. Resulta que havien guanyat el concurs en licitar pel preu més baix, per una xifra que els perdedors (nord-americans) deien que era impossible de fer les obres. Al cap de poc, diuen que els han sorgit imprevists i que els paguin més. Habituats a aquest modus operandi a casa seva, es deurien pensar que tot el món funciona així. Doncs una cosa d'aquestes deu haver passat en aquest cas de la LAV (i en pràcticament totes les obres públiques, de les quals es notòria la inflació pressupostària en relació amb la previsió inicial).
Ja veurem el que s´acaba justificant a la justicia i si hi ha il.legalitats, que es netegin. Ara bé, traiem el tema politicoterritorial de la qüestió i no ens indignem tant ara pels sobrecostos d´uns perquè casos com aquest (o pitjors) hi han a totes les cases, que a totes (també a les més properes) es contracta igual, exactament igual. Quin serà el sobrecost de la L9?... si és que algú ho sap... o dic més, quin és el sobrecost de l´aeroport de Lleida?... jo crec que és del 100% ja que el seu cost (lligat a la seva utilitat) hauria d´haver estat 0. Prudència a veure per on es desenvolupa la cosa....
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
En aquest país (*) desgraciadament se sap abans la data de la inauguració de l'obra que qui la construirà. Això implica que, sempre, sempre, sempre i especialment en obres de gran magnitud, les presses abans de la inauguració estan a l'ordre del dia. I les presses no són bones conselleres.
* La frase funciona igual tant si aquí hi posem Catalunya com Espanya.
Salut !!
* La frase funciona igual tant si aquí hi posem Catalunya com Espanya.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
Politics + Diner públic + Obres + contructores = butxaca.
Mitja de Comunicacio (radio) A (l'ampolla mig plena) - "Con la magnitud de la inversión, este presunto dinero es nada, ademas es un tramo muy pequeño, lo que no hemos de olvidar es que tenemos una de las mejores redes de Alta Velocidad y eso es lo que importa"
Mitja de comunicacio (radio) B (L'ampolla mig buida) - "Si en un tramo tan pequeño ha habido esta presunta malversación ni quiero imaginar todo el tema AVE al completo"
* Posat en Castella perque ho vaig sentir en aquest idioma.
Mitja de Comunicacio (radio) A (l'ampolla mig plena) - "Con la magnitud de la inversión, este presunto dinero es nada, ademas es un tramo muy pequeño, lo que no hemos de olvidar es que tenemos una de las mejores redes de Alta Velocidad y eso es lo que importa"
Mitja de comunicacio (radio) B (L'ampolla mig buida) - "Si en un tramo tan pequeño ha habido esta presunta malversación ni quiero imaginar todo el tema AVE al completo"
* Posat en Castella perque ho vaig sentir en aquest idioma.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Mode A i B
Dos modes molt espanyols:
Mode A: grandiloqüència al preu que sigui
Mode B: realisme pessimista, sobretot si es tracta de fotre l'adversari polític
En què coincideixen els dos? Que no passen de xerrameca. A l'hora de fer res concret, que es mogui altri.
Mode A: grandiloqüència al preu que sigui
Mode B: realisme pessimista, sobretot si es tracta de fotre l'adversari polític
En què coincideixen els dos? Que no passen de xerrameca. A l'hora de fer res concret, que es mogui altri.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Mode A i B
És cert que a Espanya en general en els últims anys hi ha hagut una moda de fer les coses " a lo grande" (és el que té ser "nou ric"). El cert és que primer es va construir la millor xarxa d´autovies segurament d´Europa (molt millor que a altres estats més avançats) i després s´han construït unes xarxes d´aerorts i ferroviària d´alta velocitat que també son les millors d´Europa. Son les millors tècnicament, les més grans i segurament de millor qualitat. També s´ha de dir que tot això s´ha contruït en un temps rècord per un sector de la contrucció que avui és punter a nivell mundial, tant a nivell de volum com de capacitat tècnica. Aquesta és una realitat. Dit això, també es pot dir que una bona part de tot això no feia cap falta o no calia que fos tant "bo", i que els grans volums de diners que ha costat tot això es podien haver gastat en educació, investigació, medi ambient o creació d´indústria. Això ha comportat i comporta grans problemes i desequilibris, tant a nivell econòmic (que trigarem una generació en resoldre), com social. S´ha de dir que això, tal i com s´ha dit per aquí, és exactament aplicable a nivell d´Espanya com de Catalunya, exactament igual, sense cap diferència. Grandiloquència, sí, és molt cert, però això no vol dir que s´hagi de desqualificar tot el que s´ha fet, que ha estat molt i molt bo en part, i això és ben real, no és xerrameca. Sobre el pessimisme, suposo que és el temps per ser pessimista, però com dic si s´agafa perspectiva, s´ha fet molt de bo, a més d´algunes coses molt estúpides. Cal aprendre, fer fora als mediocres que ens governen a TOTES les Administracions i possar-nos a treballar per donar un nou impuls com el que es va fer als anys 80 i 90.Guigui wrote:Dos modes molt espanyols:
Mode A: grandiloqüència al preu que sigui
Mode B: realisme pessimista, sobretot si es tracta de fotre l'adversari polític
En què coincideixen els dos? Que no passen de xerrameca. A l'hora de fer res concret, que es mogui altri.
-
- N6
- Posts: 299
- Joined: Friday 20/05/2011 20:27
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
Se podrá decir que lo que se ha hecho es innecesario, sobrero, excesivo, o lo que sea, pero decir que no se ha hecho nada concreto en obra pública en España en los últimos años (es decir, mientras ha habido dinero) es simplemente no querer ver lo que se tiene delante de los ojos. Precisamente es muy posible que se haya hecho demasiado.Guigui wrote:Dos modes molt espanyols:
Mode A: grandiloqüència al preu que sigui
Mode B: realisme pessimista, sobretot si es tracta de fotre l'adversari polític
En què coincideixen els dos? Que no passen de xerrameca. A l'hora de fer res concret, que es mogui altri.
Por tanto yo diría que hay que abandonar los siguientes modos:
Modo A: Mantener los tópicos a costa de negar la realidad
Modo B: Creer que se vive en un país especialmente desgraciado
Lo que demuestra la noticia es que en España la corrupción se persigue (no es México) y que se han hecho innumerables infraestructuras durante los años de crecimiento (no es Argentina) que supondrán un ahorro para las generaciones futuras.
Re: Mode A i B
Totalmente de acuerdo, el problema no es la calidad de las infraestructuras, que estan bien, el problema es que nunca se tenían que haber hecho. Y para añadirle el insulto a la herida como dicen los ingleses, han saqueado por todos lados con las obras.Toni wrote:És cert que a Espanya en general en els últims anys hi ha hagut una moda de fer les coses " a lo grande" (és el que té ser "nou ric"). El cert és que primer es va construir la millor xarxa d´autovies segurament d´Europa (molt millor que a altres estats més avançats) i després s´han construït unes xarxes d´aerorts i ferroviària d´alta velocitat que també son les millors d´Europa. Son les millors tècnicament, les més grans i segurament de millor qualitat. També s´ha de dir que tot això s´ha contruït en un temps rècord per un sector de la contrucció que avui és punter a nivell mundial, tant a nivell de volum com de capacitat tècnica. Aquesta és una realitat. Dit això, també es pot dir que una bona part de tot això no feia cap falta o no calia que fos tant "bo", i que els grans volums de diners que ha costat tot això es podien haver gastat en educació, investigació, medi ambient o creació d´indústria. Això ha comportat i comporta grans problemes i desequilibris, tant a nivell econòmic (que trigarem una generació en resoldre), com social. S´ha de dir que això, tal i com s´ha dit per aquí, és exactament aplicable a nivell d´Espanya com de Catalunya, exactament igual, sense cap diferència. Grandiloquència, sí, és molt cert, però això no vol dir que s´hagi de desqualificar tot el que s´ha fet, que ha estat molt i molt bo en part, i això és ben real, no és xerrameca. Sobre el pessimisme, suposo que és el temps per ser pessimista, però com dic si s´agafa perspectiva, s´ha fet molt de bo, a més d´algunes coses molt estúpides. Cal aprendre, fer fora als mediocres que ens governen a TOTES les Administracions i possar-nos a treballar per donar un nou impuls com el que es va fer als anys 80 i 90.Guigui wrote:Dos modes molt espanyols:
Mode A: grandiloqüència al preu que sigui
Mode B: realisme pessimista, sobretot si es tracta de fotre l'adversari polític
En què coincideixen els dos? Que no passen de xerrameca. A l'hora de fer res concret, que es mogui altri.
Al final, hemos permitido que se arruinara el país por seguir el juego del electoralismo, por estar pensando que necesitabamos vías hechas de oro para que al final solo vayan los más pudientes, y que había que votar al que más locuras prometiera. Y yo no paro de ver hasta día de hoy como en toda españa están preocupadísimos por que les llegue su AVE, sobre todo la ciudadanía, y hasta que esos megalómanos complejos de inferioridad no se superen este país no hará más que seguir hundiendose más en el abono que ya tiene hasta el cuello.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Investiguen Adif per malversació a les obres de l'LAV
Girona perd els interlocutors d´Adif per les detencions a Barcelona
Un està a la presó i el regidor d'Urbanisme diu que no afectaran les obres del Parc Central
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.