Page 1 of 1

Canvis a parades per obres a Diagonal

Posted: Wednesday 04/06/2014 17:25
by metring
http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... -transport

Canvis en parades d'autobús a la Diagonal, amb motiu de les obres de reforma

Les obres de reurbanització de l'avinguda Diagonal entre la plaça de Francesc Macià i el passeig de Gràcia, que promou l'Ajuntament de Barcelona, ocasionen en la fase actual l'ocupació de l'espai on hi ha una de les vuit parades d'autobús d'aquest tram, motiu pel qual diverses línies d'autobús de TMB deixaran d'aturar-s'hi, encara que mantindran els recorreguts habituals per l'avinguda.

Així, a partir de dijous 5 de juny, deixa de funcionar la parada Jardinets de Gràcia, en sentit Besòs, on paren les línies H8, V17, 6, 22, 24, 33 i 34.

Per a les línies que continuen per la Diagonal (H8, V17, 6, 33 i 34), l'alternativa és la nova parada situada a la Diagonal, entre el passeig de Gràcia i Pau Claris, que manté el nom Jardinets de Gràcia i el mateix codi (1080). Per proximitat, aquesta parada substitueix la d'Av. Diagonal - Rosselló (1245). També per distància, la V17 deixa de fer la parada Pau Claris - Rosselló (1135), que passa a ser exclusiva de la 39.

Per a les línies 22 i 24 en sentit descendent, la millor alternativa és la parada Pg. de Gràcia - Rosselló (1144).

En sentit Llobregat, les obres en curs ocupen part de l'entorn de la parada Av. Diagonal - Francesc Macià, que passa a ser del tipus simple, és a dir, amb un únic punt de parada.

Re: Canvis a parades per obres a Diagonal

Posted: Wednesday 04/06/2014 17:43
by Renfe445
metring wrote:També per distància, la V17 deixa de fer la parada Pau Claris - Rosselló (1135), que passa a ser exclusiva de la 39.
:cop :cop :cop

I fa falta que entre parada i parada tinguin les línies noxarbussianes una distància molt llarga?

Re: Canvis a parades per obres a Diagonal

Posted: Wednesday 04/06/2014 18:45
by Miquel
Renfe445 wrote:
metring wrote:També per distància, la V17 deixa de fer la parada Pau Claris - Rosselló (1135), que passa a ser exclusiva de la 39.
:cop :cop :cop

I fa falta que entre parada i parada tinguin les línies noxarbussianes una distància molt llarga?
Si fas parar una línia de bus "en teoria" ràpida cada poc més de 100 metres doncs si. Per fer paradetes cada 130 metres hi ha el bus del barri no les del NXB. Així que la decisió que ha pres TB és la més lògica...

Image

I per què no a la No-Noxarbus?

Posted: Wednesday 04/06/2014 21:09
by Guigui
Per a les línies que continuen per la Diagonal (H8, V17, 6, 33 i 34), l'alternativa és la nova parada situada a la Diagonal, entre el passeig de Gràcia i Pau Claris, que manté el nom Jardinets de Gràcia i el mateix codi (1080).
I aquest sistema de mantenir el codi i el nom, no el podrien aplicar a la No-Noxarbus? Perquè mira que és mania posar dos noms diferents a dues parades separades per 20 metres, a més de ni tan sols esmentar la correspondència entre les respectives línies al flamant sistema de megafonia.

Re: I per què no a la No-Noxarbus?

Posted: Friday 06/06/2014 0:35
by Ecomobisostrans
^^ A Tarragona es fa així, si 2 parades de diferent línia o els 2 sentits d'una línia estan propers (fins a uns 150 m. o així) es diuen igual.

Sentit comú

Posted: Friday 06/06/2014 9:08
by Guigui
Es fa així a Tarragona i a qualsevol lloc on els "gestors" tenen dos dits de front i saben per a què serveixen les coses que fan.