http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/3680 ... culin-pels
La prohibició que els camions de gran tonatge circulin pels carrers de Vic pot ser imminent
complement enllaç Enllaç relacionat: Vic vol prohibir el trànsit de pas de camions de bestiar al sud de la ciutat
complement enllaç Enllaç relacionat: Calldetenes demanarà a la Diputació la prohibició del pas de camions de més de 5 tones per dins del poble
última actualització: 06-06-2014 (8:26)
Si la Generalitat no compleix el compromís de senyalitzar la prohibició des de la C-17, al final ho acabarà fent l’Ajuntament. Ho va aprovar el ple per unanimitat a instància del grup de SI.
Per donar resposta a una demanda de fa anys dels veïns dels barris del sud de Vic l'Ajuntament va encetar l'any 2012 les gestions amb la direcció general de Carreteres per prohibir el pas de camions de gran tonatge en trànsit per dins del nucli urbà. Hi ha vehicles d'aquestes característiques que van a l'escorxador de Santa Eugènia o als polígons del nord de la ciutat que surten de la C-17 per Vic-Sud i arriben a les zones industrials passant, especialment, pels barris de Santa Anna i l'Horta Vermella.
Davant la lentitud de Carreteres, que tot i haver-s'hi compromès encara no ha col·locat a la C-17 la senyalitzacó prohibint el pas de camions pesants en trànsit per dins de la ciutat, Solidaritat presentava una moció al ple de dilluns perquè sigui l'Ajuntament el que exerceixi la restricció.
La moció es va aprovar per unanimitat, i també es va acordar que la prohibició s'executarà des de Vic si la reunió prevista entre consistori i Generalitat d'aquí a quinze dies no desencalla definitivament la situació.
El text inicial de Solidaritat va incorporar algunes de les esmenes que van plantejar els altres grups, com informar a les empreses a les que pugui afectar la mesura o demanar que s'estudïin alternatives perquè no hi hagi efectes col·laterals en altres municipis pel pas de camions que van a Santa Eugènia. La que no es va incorporar va ser la proposta de la CUP, que considerava que amb aquesta prohibició no cal tirar endavant el projecte de construcció de la pota sud de Vic.
Vic prohibeix el trànsit de camions per l'interior
Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Vic prohibeix el trànsit de camions per l'interior
Post by UT440_132M »
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”
Jump to
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró