Hola,
m'agradaria saber si és possible saber els horaris en temps real dels autobusos Sarbus (en concret l'A4 i e3), és a dir, si es poden consultar online/mobil la informació que surt als panells que hi ha a les marquesines.
Salutacions
Sarbus panell horari
-
- N10
Re: Sarbus panell horari
Fora de l'àrea metropolitana, això que demanes, és quasi bé un somni impossible de realitzar!
jajajaaj ok, gracies per l'aclariment! és una llàstima però és el que tenim...
Salutacions
Salutacions
Rescato aquest fil per informar que ara Sarbus disposa d'una aplicació pròpia que informa dels minuts que falten per als propers autobusos. Els cops que l'he fet servir funciona bastant bé, tot i que està sectoritzat per zones (Vallès Occidental, Maresme, Sarfa i Lleida, si no mal recordo) i després no es pot canviar.
-
- N6
Jo la uso molt freqüentment i la veritat va molt bé i és bastant fiable. Lo de les zones si que es pot canviar, de fet el divendres vaig canviar la zona de Vallès per Maresme i viceversa i cap problema.Granolleri wrote:Rescato aquest fil per informar que ara Sarbus disposa d'una aplicació pròpia que informa dels minuts que falten per als propers autobusos. Els cops que l'he fet servir funciona bastant bé, tot i que està sectoritzat per zones (Vallès Occidental, Maresme, Sarfa i Lleida, si no mal recordo) i després no es pot canviar.