Reforma de la sèrie 2000
-
- N5
- Posts: 112
- Joined: Saturday 21/12/2013 14:01
Reforma de la sèrie 2000
Hola, aquesta nit he vist una foto on surt una unitat de la sèrie 2000 a un camió góndola a Vilapicina
La foto: https://m.flickr.com/#/photos/miniautob ... 765757908/
La foto: https://m.flickr.com/#/photos/miniautob ... 765757908/
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
El 2000 son de entre el 1992 i el 1997 (el 1992 eren Mc R Mc i el 1997 van pasar a Mc M R M Mc). Per tant ja els toca la reforma de la meitat de la vida util.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Entenc que vols dir que ja els toca Gran Reparació, no?, però no pas necessàriament "reforma".
M'explico: els 3000 i 4000 els van reformar fortament pel que fa a interiorsme, per una banda, i a la pròpia configuració de "cotxes separats" a "intercomunicats amb la limitació de les cabines intermitges", per una altra (el "restyling" dels testers ja entenc que és un detall estètic que pot agradar més o menys, però superflu en tot cas)
En el cas dels 2000, una de les dues coses és òbviament innecessària (inaplicable, més aviat), perquè ja és un tren continu. L'altra (reforma de l'interior) penseu que seria necessària? A mi em faria llàstima, ja que els 2000 i 2100 em semblen molt més còmodes que els 3000 i 4000 reformats, però malauradament sospito que serà difícil que se n'escapin. Massa importància, continua tenint la "imatge de nou".
M'explico: els 3000 i 4000 els van reformar fortament pel que fa a interiorsme, per una banda, i a la pròpia configuració de "cotxes separats" a "intercomunicats amb la limitació de les cabines intermitges", per una altra (el "restyling" dels testers ja entenc que és un detall estètic que pot agradar més o menys, però superflu en tot cas)
En el cas dels 2000, una de les dues coses és òbviament innecessària (inaplicable, més aviat), perquè ja és un tren continu. L'altra (reforma de l'interior) penseu que seria necessària? A mi em faria llàstima, ja que els 2000 i 2100 em semblen molt més còmodes que els 3000 i 4000 reformats, però malauradament sospito que serà difícil que se n'escapin. Massa importància, continua tenint la "imatge de nou".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
El que cal de veritat es un sanejament del tren tant per dins com per fora. Jo no crec que sigui necessari fer cap tipus de reforma, però si deixar-lo com nou.Fran-Ikarus wrote:Entenc que vols dir que ja els toca Gran Reparació, no?, però no pas necessàriament "reforma".
M'explico: els 3000 i 4000 els van reformar fortament pel que fa a interiorsme, per una banda, i a la pròpia configuració de "cotxes separats" a "intercomunicats amb la limitació de les cabines intermitges", per una altra (el "restyling" dels testers ja entenc que és un detall estètic que pot agradar més o menys, però superflu en tot cas)
En el cas dels 2000, una de les dues coses és òbviament innecessària (inaplicable, més aviat), perquè ja és un tren continu. L'altra (reforma de l'interior) penseu que seria necessària? A mi em faria llàstima, ja que els 2000 i 2100 em semblen molt més còmodes que els 3000 i 4000 reformats, però malauradament sospito que serà difícil que se n'escapin. Massa importància, continua tenint la "imatge de nou".
Espero que deixin el tren ben blanc, espero....
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Jo tinc prou coll avall que el tren deixarà de ser tot blanc...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
De cuando es la foto?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Alguien sabe para cuando está prevista la entrega de la primer 2000 reformada? Ya hace mucho tiempo que se la llevaron y no hay noticias de ella...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Abans hauríem de saber si el van portar a reformar a Tradinsa o si ho fa la mateixa TMB.
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Ja tenim resposta de l'Oriol Pàmies (això és eficiència! ):
Oriol Pàmies wrote:En efecte s’està reformant el primer tren 2000, com vam explicar aquí http://horapunta.tmb.cat/seccio/mon-met ... serie-2000
Com que és el prototip que servirà de referència a la reforma de tota la sèrie, la feina s’alllargarà encara uns mesos. No comptem que estigui enllestit fins a final d’any, després es faran proves i tornarà a la línia.
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Pues como hagan la misma jugarreta...metring wrote:Ja tenim resposta de l'Oriol Pàmies (això és eficiència! ):
Oriol Pàmies wrote:En efecte s’està reformant el primer tren 2000, com vam explicar aquí http://horapunta.tmb.cat/seccio/mon-met ... serie-2000
Com que és el prototip que servirà de referència a la reforma de tota la sèrie, la feina s’alllargarà encara uns mesos. No comptem que estigui enllestit fins a final d’any, després es faran proves i tornarà a la línia.
Hay unificaciones que hacen daño físico al cuerpo.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Això vol dir que no seran com els 3000?
Jo ja feia un parell de mesos que em preguntava que havia passat amb el tren, com a mínim encara es poden gaudir de cinc trens amb seients normals i de color blanc al frontal!
Jo ja feia un parell de mesos que em preguntava que havia passat amb el tren, com a mínim encara es poden gaudir de cinc trens amb seients normals i de color blanc al frontal!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Idèntics segur que no, perquè les "rampes" de la zona anexa als anells d'intercomunicació no caldrà (per exemple)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Ja hi comptava, però tampoc pensava que calgués un prototip per no tenir un desnivell. Tota la resta si fa no fa anirà igual, per si fos poc el tren ja està adaptat a PMR. En fi, aviam que passa.Fran-Ikarus wrote:Idèntics segur que no, perquè les "rampes" de la zona anexa als anells d'intercomunicació no caldrà (per exemple)
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Ahir a la tarda, cap a quarts de sis, vaig veure un camió amb un cotxe de la sèrie 2000 baixant pel carrer Lepant a l'altura de Gran Via, on hi ha la Plaça Monumental. El vaig veure de lluny i no em va donar temps de fer foto. Quantes unitats han marxat ja? Dues?
I una altra pregunta: per on han tret aquest tren a la superfície perquè hagi de passar per aquella zona? No els treien per Vilapicina?
PD: No, no és una innocentada
I una altra pregunta: per on han tret aquest tren a la superfície perquè hagi de passar per aquella zona? No els treien per Vilapicina?
PD: No, no és una innocentada
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
En teoria la 2001-2004 porta tot un any fora, si se n'han endut una, la primera ja l'hauran portat, suposo. Sobre la zona que esmentes, si baixava per Lepant, deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza doncs usualment entren i treuen el material per Vilapicina o el Triangle Ferroviari.Markitus wrote:Ahir a la tarda, cap a quarts de sis, vaig veure un camió amb un cotxe de la sèrie 2000 baixant pel carrer Lepant a l'altura de Gran Via, on hi ha la Plaça Monumental. El vaig veure de lluny i no em va donar temps de fer foto. Quantes unitats han marxat ja? Dues?
I una altra pregunta: per on han tret aquest tren a la superfície perquè hagi de passar per aquella zona? No els treien per Vilapicina?
PD: No, no és una innocentada
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Miquel wrote:En teoria la 2001-2004 porta tot un any fora, si se n'han endut una, la primera ja l'hauran portat, suposo. Sobre la zona que esmentes, si baixava per Lepant, deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza doncs usualment entren i treuen el material per Vilapicina o el Triangle Ferroviari.
Ja intuïa que vindria de Sant Genís, però em costa imaginar un camió d'aquests passant pel túnel de la Rovira i agafant la forta baixada del carrer Lepant entre Ronda Guinardó i Travessera de Gràcia (que és l'única ruta imaginable per creuar el Carmel sense fer una volta de mil dimonis). Visc just allà i em sembla tot un repte!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
[off-topic]Miquel wrote:deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza
Hi ha una via que surt a la superfície? És a dir, una via que comença a la superfície i baixa fins al nivell de la cotxera? El mateix pregunto per al Triangle i per Vilapicina. Són vies que arriben a la superfície, o és algun tipus de fossar des d'on s'eleven els cotxes amb alguna grua o ascensor?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Creo que el Triangle es semisoterrado, hay una parte descubierta en forma de trinchera, segun lo que vi en una fotografía. ¿Es cierto?Adolescent barceloní wrote:[off-topic]Miquel wrote:deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza
Hi ha una via que surt a la superfície? És a dir, una via que comença a la superfície i baixa fins al nivell de la cotxera? El mateix pregunto per al Triangle i per Vilapicina. Són vies que arriben a la superfície, o és algun tipus de fossar des d'on s'eleven els cotxes amb alguna grua o ascensor?
Vilapicina en un spot de promoción de los entonces nuevos 5000 se veían como entraban en la cochera.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
A Triangle hi ha una rampa per baixar al nivell de vies. I si, es semisoterrada en trinxera, igual que les vies d'Adif, tot i que un pis per sota en aquest cas.Renfe445 wrote:Creo que el Triangle es semisoterrado, hay una parte descubierta en forma de trinchera, segun lo que vi en una fotografía. ¿Es cierto?Adolescent barceloní wrote:[off-topic]Miquel wrote:deu haver sortit per la cotxera de Sant Genís, que recordem que te una via per entrar i treure material a la vía pública però rarament s'utilitza
Hi ha una via que surt a la superfície? És a dir, una via que comença a la superfície i baixa fins al nivell de la cotxera? El mateix pregunto per al Triangle i per Vilapicina. Són vies que arriben a la superfície, o és algun tipus de fossar des d'on s'eleven els cotxes amb alguna grua o ascensor?
Vilapicina en un spot de promoción de los entonces nuevos 5000 se veían como entraban en la cochera.
A Vilapicina, a causa del desnivell, les cotxeres són a nivell de carrer i integrament cobertes, tot i que pel costat estació crec que ja és on inicia el túnel pròpiament dit, algú que s'hi hagi passejat per dins et podria ajudar. Al pati de la cotxera (cantó Virrei Amat), hi ha una plataforma giratòria per encarar els trens de vertical (cotxera) a horitzontal (preparat per carregar i sortir al Passeig per la porta).
A Sant Genís, també a causa del desnivell, les cotxeres de L3 són a nivell de carrer (Basses d'Horta), i hi ha una vía que surt al carrer per fora dels murs de la cotxera, de fet pots estar-hi al damunt tranquilament. https://www.google.es/maps/@41.4253097, ... 312!8i6656
Aquesta via connecta amb la via 10, i posteriorment amb tot el feix de sortida pel costat Penitents. Sota el carrer, hi ha el dipòsit de L5, aquest sí, soterrat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Possible reforma de la sèrie 2000
Que raro que el primer 2000 reformado haya llegado y no lo haya visto nadie de nosotros... Y más aún me extraña que sin haber llegado de hayan llevado otro... Se supone que es un "prototipo" y debe "homologarse" y entrar en servicio comercial y una vez realizado ese proceso, pueden proceder a la reforma de los posteriores... Pero vamos, TMB sabrá... Yo soy usuario diario de L3, si veo el nuevo 2000 avisare
¡No hay que hacer un mundo de una canica!