Page 1 of 1

Fan els seients massa estrets

Posted: Monday 22/12/2014 22:45
by Ecomobisostrans
Últimament m'he engreixat una mica i estic notant que a molts transports hi cabo just, resulta incòmode i tot, i parlo de que medeixo 1,77 i peso uns 100 kg i no soc gaire ample de cul, o sigui, que son unes mesures molt habituals, igual que la separació entre seients, a mi a vegades les cames m'arriben just al seient de davant, el que medeixi uns pocs cm més ja les ha de posar tortes. I curiosament, ho veig mes als vehicles mes nous, ja siguin autobusos, metros, trens de rodalia, etc. volen apurar tant l'espai que fan anar a molts de qualsevol manera.

Re: Fan els seients massa estrets

Posted: Tuesday 23/12/2014 1:54
by Don Ramón
Eso es de toda la vida, haces los asientos más estrechos, y donde antes iban 10 ahora van 12 y te las das de que más capacidad. Es lo mismo que hicieron en los 90 (creo) con los Mercedes, el asiento trasero lo redujeron un par de centímetros para luego vender que tienen más espacio para las piernas. A mi me pasa lo mismo que a tí, y nuestras medidas son similares (100 kg x 1,81m).

Re: Fan els seients massa estrets

Posted: Tuesday 23/12/2014 11:36
by Intercanviador
Per no tornar a insistir sobre la remodelació per posar passadissos d'intercomunicació al metro de Barcelona i gastar-se un munt de diners per deixar uns trens molt més incómodes del que eren abans. S'ho podrien haver estalviat, o fer-ho molt més senzill, limitant-se a suprimir els seients adjacents al passadís. Un té la sensació que aquestes coses passen quan qui pren les decissions no és usuari habitual del servei, només veu si queda bonic a la foto.

Re: Fan els seients massa estrets

Posted: Tuesday 23/12/2014 19:10
by wefer
Intercanviador wrote:Per no tornar a insistir sobre la remodelació per posar passadissos d'intercomunicació al metro de Barcelona i gastar-se un munt de diners per deixar uns trens molt més incómodes del que eren abans.
La distribució dels seients al metro es va canviar a longitudinal en tot el tren per tal de guanyar capacitat. Efectivament, ara són més incòmodes però es va prioritzar la capacitat per sobre de la comoditat. Tampoc no passa res tenint en compte que els trajectes en metro acostumen a durar poc. Ara, el que s'hagi de fer sencera la L1 o la L5, va servit.