Neoplan N 4032 (Megashuttle)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Neoplan N 4032 (Megashuttle)

Post by Renfe445 »

Os presento uno de los autobuses más grandes para servicios urbanos que haya conocido en mi vida: Quince metros de largo, cuatro metros de altura... Os presento al Neoplan N 4032 (o Megashuttle):

(en alemán, obviamente)

Si la TB tuviese unos cuantos de estos... ¿Qué lineas serían las nominadas a llevar estos cacho-monstruos?
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Neoplan N 4032 (Megashuttle)

Post by wefer »

Doncs jo m'imagino, a més, fent-lo biarticulat. Aquest Neoplan fa 15 metres i el biarticulat 21, si no m'equivoco. Això sí que seria un tros d'autobús!!! :)

De tota manera com a servei urbà això de tenir dos pisos no és gens pràctic (que el perdonin els londinencs). Per a llarg recorregut sí que és acceptable.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Neoplan N 4032 (Megashuttle)

Post by Renfe445 »

wefer wrote:De tota manera com a servei urbà això de tenir dos pisos no és gens pràctic (que el perdonin els londinencs). Per a llarg recorregut sí que és acceptable.
Yo creo que lo es, sea en donde sea, porque como hay más asientos, más gente puede acomodarse y los pasillos quedan totalmente libres para la gente se pueda mover con más facilidad por el autobús a la hora de subir o bajar de él.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Neoplan N 4032 (Megashuttle)

Post by oriolp13 »

Renfe445 wrote:
wefer wrote:De tota manera com a servei urbà això de tenir dos pisos no és gens pràctic (que el perdonin els londinencs). Per a llarg recorregut sí que és acceptable.
Yo creo que lo es, sea en donde sea, porque como hay más asientos, más gente puede acomodarse y los pasillos quedan totalmente libres para la gente se pueda mover con más facilidad por el autobús a la hora de subir o bajar de él.
En trajectes de curta durada, com són la majoria d'urbans, no és pràctic, ja que la fluidesa és molt menor, al haver de pujar al pis de dalt i baixar, per unes escales estretes, creuant gent, i, quan arribes al seient de dalt al cap de 5 minuts aixecar-te perquè arriba la teva parada (apart de que aquí molta gent es quedaria dreta al pis inferior abans que pujar al pis superior).
Salutacions,

Oriol
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Neoplan N 4032 (Megashuttle)

Post by Adolescent barceloní »

wefer wrote:el biarticulat 21
El biarticulat mesura 24 metres. Els busos de 21 metres serien, per exemple, els Mercedes Capacity.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”