Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelona)
Posted: Saturday 04/06/2005 12:22
Hola,
Aquí teneis un mapa de la ciudad de Tarragona.
Saludos,
Sergio
Aquí teneis un mapa de la ciudad de Tarragona.
Saludos,
Sergio
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
No et pensis que és una proposta tant descabellada. L'Ajuntament de Tarragona (aquest Nadal es pensa que viu a Holliwood) ha reclamat més d'una vegada una línia de metro per Tarragona Ciutat!!!437.001 wrote:vilella, la teva proposta no em sembla encertada.
Si parles de tramvies, cal que sàpigues per quins carrers els vols fer passar, alguns dels que has escollit tenen pendents del 10% o més, i un tramvia, doncs...això.
Com faries baixar els tramvies del Balcó del Mediterrani a l´estació Renfe?
A més, una línia circular tramviària no és necerrària a Tarragona, el que cal (i molt!) és una xarxa (tramviària o FGC, o mixta) que uneixi l´àrea formada pel triangle Valls-Tarragona-L´Hospitalet de l´Infant (i el que hi ha a dins: Reus, Cambrils, Vilafortuny, Salou, Vila-seca, La Pineda, Constantí, aeroport, La Selva, Pallaresos, Perafort, El Morell, La Pobla de Mafumet, La Secuita, estació AVE, Pla de Sta.Maria, Miami, Riudoms, Castellvell, Almoster, els polígons...), i que sigui complementària a la de Renfe, és a dir, que arribi allà on no arriba Renfe (o allà on deixarà d´arribar-hi, com és el cas a Salou centre o Cambrils).
Et quedes molt curt.
A més, no has inclòs cap plànol de Reus, Salou, Cambrils ni Valls.
Torna a començar.
Aquest tampoc està actualitzat...a tots els falta l'Espai Gironès...i això que ja fa un any i 2 mesos que està inaugurat, al igual que tota aquella zona...entfe001 wrote:Plànol PDF de Salt
No hi ha res com Google 8)
En aquesta pàgina hi ha molts plànols de municipis, però no hi és el de Girona
fredebcnteatre wrote:Os traígo mi propuesta de cercanías para Catalunya: Tanto Barcelona, Provincia de Girona y la Zona Oeste (Tarragona y Lleida que es una red un poco dual basicamente porque Lleida y Tarragona son dos centros de cercanías, aunque la tarifa se define desde el área en el que se inicia el viaje).
http://www.alephbcn.com/rodalies3/
Ya me diréis que tal. Entre tanto voy a ver las otras propuestas.
Esto lo habíamos hablado ya, y sí, hasta cierto punto tienes razón. Por un lado los giros serán una pérdida de velociad comercial, pero de lo que se trata es de ganar sobre todo capacidad. Aparte, si te fijas, las líneas estan dispuestas para que el tramo por estas calles sea el inicio/final del recorrido, salvo una línea local. Por lo general pasaría por avenidas bastante amplias, salvo un caso donde cada sentido pasa por una calle distinta, esas calles se ven así: Si te fijas, es un carril para circular, y dos para aparcar. Eso pasaría a un solo carril de ancho para tranvía, y restringido a transporte público y servicios (no pasarían ya coches por estas dos calles).Javi M wrote:La verdad es que me parecen unas propuestas muy interesantes, todas ellas. Encuentro muy razonable la forma de introducir el tranvía en la ciudad, aumentando enórmemente la penetración de los servicios, pero sin afectar gravemente el entorno urbano (al usar solamente avenidas anchas).
Por otro lado, me parece complicado y no ya tan práctico, introducir el tranvía en Gavà y Viladecans, de la carretera para arriba. Todo aquello son calles estrechas y en pendiente, y con giros de 90º muy cerrados. La velocidad comercial seria peor que la de un autobús, y aquí si habría ya un impacto urbano notable.
Lo tengo en cuenta, ese proyecto de soterramiento consta en el PDI. Sino en el último de los casos también podría seguir el tranvía por la carretera si no se soterra el tren.Javi M wrote:En Sant Feliu, no cabe el tranvía por la calle donde ahora circula el tren, si no se soterra éste primero. También es más lógico cruzar esta ciudad tal como ahora lo hace el tren, en lugar de entrar primero por donde el tren y después cruzar hasta la carretera. Así las paradas quedarían relativamente cerca de todos los barrios, y al lado mismo de algunos muy densamente poblados como La Salut y Can Calders.