Page 1 of 1
Corredor del Garraf: tren i bus complementats?
Posted: Tuesday 26/01/2016 11:40
by metring
Què en penseu?
Problema generalitzat
Posted: Tuesday 26/01/2016 13:16
by Guigui
metring wrote:Què en penseu?
Que és un mal de país: Bus exprés al Vallès Occidental i Maresme, Lleida-la Pobla, etc. etc. Estem subvencionant amb els nostres diners serveis duplicats.
Re: Corredor del Garraf: tren i bus complementats?
Posted: Tuesday 26/01/2016 23:16
by Renfe451
En el cas de la Lleida-La Pobla, almenys amb els nous horaris es coordinaran amb els busos, però de fet jo encara no ho entenc com pot ser que estiguin solapats el bus i amb el tren en certs corredors com es el cas del Garraf (que jo conec per cert). Tant els hi costa fer el mateix sistema que han aplicat a la línia lleidatana a la resta de corredors?
Re: Corredor del Garraf: tren i bus complementats?
Posted: Wednesday 27/01/2016 2:05
by sag470
No es pot fer el mateix que la LP o la R12 ja que, el bus realitza els serveis que no pot fer el tren. Al Garraf el tren pot fer tots els serveis, gràcies a la via doble i el material. El bus deuria de buscar els trajectes que no es fan amb tren.
Crec que les e14, e15 i e16 s'hauria d'unificar, i es reduiria molts els recursos per fer-ne quasi el mateix servei. Jo mantindria la e14, inclouent para a Santa Barbara per donar servei a la part muntanya de Sitges, i prolongar-la fins Vilanova donant servei al pla de Vilanoveta i les Roquetes. El servei hauria de donar cobertura principal a Sant Pere de Ribes cap a Barcelona. Convendria reduir les parades a Barcelona, per anar més ràpid l'accés a Bcn. Amb pl. Espanya i alguna més seria suficient. Per donar servei a l'Hospitalet, allargar els serveis de Bellvitge a la pl.Europa, i conectar amb el metro i NXB.