Freqüències de metro inadmissibles
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Freqüències de metro inadmissibles
Avui al matí (dissabte, 10.30 hores) he hagut d'esperar a Diagonal L5 7 minuts perquè vingués el següent metro (havent-me marxat l'anterior als nassos), i a l'andana del davant estava igual. I els trens, plens com en hora punta.
A què juga TMB?
A què juga TMB?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Freqüències de metro inadmissibles els matins de dissabt
Doncs no ets l'únic que s'ha hagut d'esperar 7 minuts. La mateixa freqüència tenia a la tarda a l'hora del partit de fútbol...Guigui wrote:Avui al matí (dissabte, 10.30 hores) he hagut d'esperar a Diagonal L5 7 minuts perquè vingués el següent metro (havent-me marxat l'anterior als nassos), i a l'andana del davant estava igual. I els trens, plens com en hora punta.
A què juga TMB?
A més, a L5 Cornellà avui estava només disponible una sola andana, desconec per què. Els conductors canviaven de cabina per la mateixa andana, sense entrar a les vies mortes del túnel. Igual té alguna cosa a veure, perquè normalment a Cornellà quan un tren arriba de la Vall d'Hebron l'altre ja està preparat per marxar a l'altra via.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tot el dia igual
Aquest vespre ho he tornat a constatar, però només a la L5: mentre aquesta continuava tenint freqüències de 7 minuts, a la L3 eren més normals per un dissabte, de 4.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Canvi d'agulles
Potser té quelcom a veure amb això.
La data prevista per al tall era a partir de l'11 de Novembre, però potser ho han endarrerit, i en comptes de tallar el tram en qüestió s'han estimat més reduir les freqüències.
La data prevista per al tall era a partir de l'11 de Novembre, però potser ho han endarrerit, i en comptes de tallar el tram en qüestió s'han estimat més reduir les freqüències.
Re: Canvi d'agulles
Segons aquell tweet el tall es produirà del 3 a l'11 de desembre, no de novembreJavi M wrote:Potser té quelcom a veure amb això.
La data prevista per al tall era a partir de l'11 de Novembre, però potser ho han endarrerit, i en comptes de tallar el tram en qüestió s'han estimat més reduir les freqüències.
Re: Freqüències de metro inadmissibles
Pinta més aviat que té a veure amb això http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=14327 . Que no haguem de fusionar els fils perquè falten trens per culpa de que no hi ha prou personal...Javi M wrote:Potser té quelcom a veure amb això.
La data prevista per al tall era a partir de l'11 de Novembre, però potser ho han endarrerit, i en comptes de tallar el tram en qüestió s'han estimat més reduir les freqüències.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Plantilla per línies? No pas...
Tindria poc sentit, perquè els conductors que porten 5000 a la L3 poden fer-ho també a la L5, i a la primera bé que hi havia una freqüència prou decent.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- oscsanchez6
- N5
- Posts: 158
- Joined: Sunday 17/11/2013 21:15
- Location: Barcelona, Catalunya
Re: Tot el dia igual
Guigui wrote:Avui al matí (dissabte, 10.30 hores) he hagut d'esperar a Diagonal L5 7 minuts perquè vingués el següent metro (havent-me marxat l'anterior als nassos), i a l'andana del davant estava igual. I els trens, plens com en hora punta.
A què juga TMB?
Guigui wrote:Aquest vespre ho he tornat a constatar, però només a la L5: mentre aquesta continuava tenint freqüències de 7 minuts, a la L3 eren més normals per un dissabte, de 4.
La freq. programada a l'L5 els dissabtes entre les 10 del matí i les dues de la matinada és de 7:00. La de l'L3 de 10 a 13 de 6:42, de 13 a 22h de 5:07 i de 22h a 2 de la matinada de 7:15.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Vergonyós
Si és així, és una vergonya absoluta. No ho dic per caprici: només cal veure com les persones van enllaunades als trens.
Però mentre a TMB surtin els comptes (per als directius, és clar), cap problema...
Però mentre a TMB surtin els comptes (per als directius, és clar), cap problema...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Freqüències de metro inadmissibles
Hola, aquest és el meu primer missatge i, tot i que sigui per plorar, imagina't la cara que se'm queda quan, un dilluns en plena hora punta, el tram T3 em passa cada 14 minuts (i a partir de les 21:00, cada 20 minuts llargs)
Potser aquests 7 minuts són el preu de tenir metro obert tota la nit. No sé si és just o no, però no m'estranyaria que els conductors ho negociéssin així.
Potser aquests 7 minuts són el preu de tenir metro obert tota la nit. No sé si és just o no, però no m'estranyaria que els conductors ho negociéssin així.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Dues empreses diferents
El Tram i el metro són dues empreses diferents. Per tant, és impossible que hi hagi compensacions de les condicions laborals per als seus respectius empleats.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Dues empreses diferents
a) Sóc conscient que són dues empreses diferents iGuigui wrote:El Tram i el metro són dues empreses diferents. Per tant, és impossible que hi hagi compensacions de les condicions laborals per als seus respectius empleats.
b) el tram no està obert tota la nit de Dissabte
Estic comparant i dient que em donaria amb una pedra a les dents si només hagués d'esperar 7 minuts a la parada del T3
Re: Dues empreses diferents
Crec que tampoc es pot comprarar el volum d'usuàris que porta el metro amb els del Tram. Una freqüència de 7 minuts un dissabte al matí/tarda és totalment inadmissible i insuficient, de la mateixa manera que es podria considerar que a la T3 hauria de ser algo més alta en hora punta (i que probablement no ho sigui perquè el tram comú no doni per més).brunorro wrote:a) Sóc conscient que són dues empreses diferents iGuigui wrote:El Tram i el metro són dues empreses diferents. Per tant, és impossible que hi hagi compensacions de les condicions laborals per als seus respectius empleats.
b) el tram no està obert tota la nit de Dissabte
Estic comparant i dient que em donaria amb una pedra a les dents si només hagués d'esperar 7 minuts a la parada del T3
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Freqüències de metro inadmissibles
Tens tota la raó. Hauria de ser de 50 segons, com a màxim.Guigui wrote:Avui al matí (dissabte, 10.30 hores) he hagut d'esperar a Diagonal L5 7 minuts perquè vingués el següent metro (havent-me marxat l'anterior als nassos), i a l'andana del davant estava igual. I els trens, plens com en hora punta.
A què juga TMB?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sarcasme
Tu riu-te'n, però ja m'agradaria veure-t'hi com a usuari, enllaunat després d'esperar-te més temps del compte. No és normal, t'ho miris com t'ho miris.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Metro i Tram
Com diu en Guigui, ja no es tracta només de l'espera a l'andana, sinó de "l'enllaunament" posterior a bord del tren. A Barcelona es va decidir fer la xarxa amb andanes aptes per a 5 cotxes (amb el consegüent estalvi a la infraestructura) a canvi de freqüències de pas de trens més altes (amb la consegüent despesa en l'operació). Així que ara no queda altra que mantenir les freqüències, i 7' durant tot el dia no és admissible.MZA_1600 wrote:Tens tota la raó. Hauria de ser de 50 segons, com a màxim.
Pel que fa al Tram, les freqüències de la T3 (i de les altres dues línies) durant l'hora punta és de 12', no de 14'. Durant la resta del dia les freqüències són d'entre 14' i 16', i a la nit, de 20' o més. Més que la saturació del tram comú, el limitant és el nombre de combois disponibles. I en concret a la T3, la freqüència màxima de 12' ve donada pel tram de via única entre Rambla de Sant Just i Montesa (es triga 6' a recorre'l, i a l'hora punta els tramvies es creuen just abans d'entrar-hi i just després de sortir-ne). Es podrien fer encreuaments a la parada intermitja, que és de doble via, però això seria a costa d'augmentar el temps de recorregut, ja que en no equidistar de les estacions anterior i precedent, un dels dos tramvies hauria d'esperar a l'altre.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Freqüències de metro inadmissibles
Doncs apa que no hi haurà espai per fer via doble !!! Encara que sigui de Llevant al punt mig de la via única, aixi es creuarien be i podria haver cada 6 o 8 minuts
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
T3 i TramBaix
Sí que hi ha espai, cert. De fet a tot el trajecte, potser excepte al pas sota la B-23. Tot i així, el que s'ha de fer es unir Pont d'Esplugues i Rambla de Sant Just a través de Laureà Miró, i aquest desdoblament ja no caldria.
De totes maneres, tampoc no hi hauria combois suficients com per a cobrir el TramBaix cada 6-8', ni demanda suficient fora de les hores punta. Ara bé, al matí molts serveis haurien d'anar en doble, perquè les aglomeracions són aberrants. La gent ha de fer cua i esperar varis tramvies per a poder pujar-ne a un, i això és quelcom inadmissible i a més és a l'únic punt de tota la xarxa de transport metropolità on es dóna aquesta circumstància. Si passés al metro es posaria el crit al cel (i amb raó), i al TramBaix passa cada dia.
De totes maneres, tampoc no hi hauria combois suficients com per a cobrir el TramBaix cada 6-8', ni demanda suficient fora de les hores punta. Ara bé, al matí molts serveis haurien d'anar en doble, perquè les aglomeracions són aberrants. La gent ha de fer cua i esperar varis tramvies per a poder pujar-ne a un, i això és quelcom inadmissible i a més és a l'únic punt de tota la xarxa de transport metropolità on es dóna aquesta circumstància. Si passés al metro es posaria el crit al cel (i amb raó), i al TramBaix passa cada dia.
Re: T3 i TramBaix
És que jo crec que hi hauria d'haver més combois i la flexibilitat de posar-los en composició simple o doble segons la demanda que hi hagi, i poder augmentar també la freqüència en hores punta.Javi M wrote:Sí que hi ha espai, cert. De fet a tot el trajecte, potser excepte al pas sota la B-23. Tot i així, el que s'ha de fer es unir Pont d'Esplugues i Rambla de Sant Just a través de Laureà Miró, i aquest desdoblament ja no caldria.
De totes maneres, tampoc no hi hauria combois suficients com per a cobrir el TramBaix cada 6-8', ni demanda suficient fora de les hores punta. Ara bé, al matí molts serveis haurien d'anar en doble, perquè les aglomeracions són aberrants. La gent ha de fer cua i esperar varis tramvies per a poder pujar-ne a un, i això és quelcom inadmissible i a més és a l'únic punt de tota la xarxa de transport metropolità on es dóna aquesta circumstància. Si passés al metro es posaria el crit al cel (i amb raó), i al TramBaix passa cada dia.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Avui, L5 i L3 (i qui sap si altres també)
Avui dissabte, la L5 ha tornat a circular sistemàticament (fins on he pogut veure) amb freqüències de 7 minuts, amb l'enllaunament corresponent. I, pel que m'han dit i he vist, en alguns moments, la L3 també anava amb freqüències d'aquest estil.
He enviat una reclamació a TMB, vejam què em contesten.
He enviat una reclamació a TMB, vejam què em contesten.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.