Page 1 of 1
Qualitat del Twitter TMBinfo
Posted: Wednesday 26/04/2017 21:10
by metring
Darrerament, hem trobat casos en què el servei de twitter de
TMBinfo no respon a preguntes de diversos usuaris, i tot i que alguns cops no sàpiguen respostes, dona mala imatge ignorar els usuaris, sempre que no siguin ofensius. Com a persona que treballa per a biblioteques, sé que és bàsic atendre als usuaris, i que quan no trobes una informació, els has de remetre a algún lloc on si la pugui trobar, per això penso que la política que té TMB amb el seu Twitter és equivocada. Mireu exemples:
El més delirant ha estat la resposta a un usuari que preguntava per què van acabar el servei abans d'hora ahir, cosa que darrerament ha passat alguns cops:
Re: Qualitat del Twitter TMBinfo
Posted: Thursday 01/06/2017 14:12
by metring
Darrerament ens trobem sovint amb tweets...
Re: Qualitat del Twitter TMBinfo
Posted: Thursday 01/06/2017 14:19
by metring
De debò, què està passant amb aquest servei? Algú pot fer un d'alternatiu, a l'igual que l'aplicació per a informar-se dels transports de Proper Bus Barcelona és millor que la de TMB?
P. D. : espero amb candeletes l'opinió del Guigui sobre el "ratrass"
Ni saben escriure, ni saben informar
Posted: Thursday 01/06/2017 14:37
by Guigui
metring wrote:P. D. : espero amb candeletes l'opinió del Guigui sobre el "ratrassi"
Permeteu que hi doni una resposta lacònica: d'on no n'hi ha, no en pot rajar.
Entre el sistema educatiu d'aquest país i la desorientació de molts estaments (empreses incloses, tant públiques com privades) que no han entès una cosa tan banal com que un servei d'informació serveix per a informar, és el que tenim, senyores i senyors.
Re: Qualitat del Twitter TMBinfo
Posted: Friday 02/06/2017 14:38
by metring
Fins i tot ja se'n parla a mitjans com a diaris:
I també s'han disculpat fa un moment:
Re: Qualitat del Twitter TMBinfo
Posted: Saturday 03/06/2017 23:01
by metring
Algú més s'ha trobat amb un cas així?
Re: Qualitat del Twitter TMBinfo
Posted: Saturday 03/06/2017 23:54
by fgc113
metring wrote:
I també s'han disculpat fa un moment:
Hauria de ser "dels errors, se n'aprèn", no? Algun lingüista al fòrum?
Ús dels pronoms adverbials
Posted: Sunday 04/06/2017 0:13
by Guigui
fgc113 wrote:Hauria de ser "dels errors, se n'aprèn", no? Algun lingüista al fòrum?
No, ja és correcte tal com està, perquè el pronom adverbial (en/n') fa referència a un objecte que no figura a la frase, que en aquest cas sí que hi és: "els errors".
Re: Qualitat del Twitter TMBinfo
Posted: Sunday 04/06/2017 0:15
by oscsanchez6
fgc113 wrote:metring wrote:
I també s'han disculpat fa un moment:
Hauria de ser "dels errors, se n'aprèn", no? Algun lingüista al fòrum?
Correcte, és així. Tot i que aquest error no és tant "heavy" com el de l'altre dia, el Twitter de TMB està plagat d'errades ortogràfiques i gramaticals. Els he corregit més d'una vegada, amb faltes ortogràfiques importants com mòvil, línea, etc. Els corregiria més sovint, però no vull semblar un repel·lent.
I perdoneu l'off-topic, però Twitter no és l'únic lloc amb faltes d'ortografia. A la unitat 9001, on hi ha un espai per a carregar el mòbil, en un principi hi deia "batería" (amb accent, i en català no en porta). A més d'un bus hi diu "parada solicitada" (i no sol·licitada), i de ben segur que, si ens hi fixem, trobem més errades. I aquesta falta ja és de campionat: fins fa poc, a la llegenda dels mapes de metro dels trens posava "haigh speed trains" (i no high).
Un altre error que està a tot arreu, tot i que aquest està "acceptat" per la societat, és el següent: no és direcció Zona Universitària, és
sentit Zona Universitària!
Re: Qualitat del Twitter TMBinfo
Posted: Wednesday 02/08/2017 12:04
by metring
D'avui no ha passat, he reclamat a TMB la mala qualitat del servei d'informació de Twitter. Ahir en van fer aquesta:
I sobretot, que des del compte @transportcat vam demanar informació, de forma correcta (que no puguin al·legar que no vam ser educats, etc.), sobre on han ubicat la parada inici/final de l'H6 a la Meridiana, ja que resta fora de servei degut a unes obres, i la vam enviar dos cops, i avui ja hem avisat de què si no responien, posàvem reclamació. Estan donant una imatge fatal, ho sento, no es pot admetre.