FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Llegiu la nota que apareix a la piulada, es reobre l'aeri! (sembla, parlen de cessió...)
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
No sé... La explicación oficial me parece algo ambigua.metring wrote:Llegiu la nota que apareix a la piulada, es reobre l'aeri! (sembla, parlen de cessió...)
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Eh que si?Renfe445 wrote:No sé... La explicación oficial me parece algo ambigua.metring wrote:Llegiu la nota que apareix a la piulada, es reobre l'aeri! (sembla, parlen de cessió...)
Vosaltres què enteneu?
La mente por los aires
Que mencionan lo del Aeri pero para "otros usos"...metring wrote: Eh que si?
Vosaltres què enteneu?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: La mente por los aires
Per a fer tirolina? Per a estendre roba?Renfe445 wrote:Que mencionan lo del Aeri pero para "otros usos"...metring wrote: Eh que si?
Vosaltres què enteneu?
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Diuen a Twitter :
Parc d'atraccions Olesa↔Esparreguera
Por eso decían algo de "para uso de la ciudadanía" o algo parecido.
Aunque sería muy rentable que en un cable sea tirolina y en otro un tendedero gigante.metring wrote:Per a fer tirolina? Per a estendre roba?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Al final del PDF ho expliquen millor, però clar, dir en una altra banda que queda a disposició dels ajuntaments és confús.
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Segons es diu en el PDF adjunt es cedeixen les estacions de l'aeri als respectius ajuntaments, de forma gratuïta, per a que no quedin buides i sense ús.
Parlen de que alguns elements de l'aeri s'aprofitaran per a fer-los servir en la remodelació del telecabina de la Vall de Núria, sense especificar quins.
Finalment diuen que les pilones sí que es quedaran a on són de cara a un futur si es plantegen reobrir l'aeri que ja hi siguin.
Parlen de que alguns elements de l'aeri s'aprofitaran per a fer-los servir en la remodelació del telecabina de la Vall de Núria, sense especificar quins.
Finalment diuen que les pilones sí que es quedaran a on són de cara a un futur si es plantegen reobrir l'aeri que ja hi siguin.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Podien fer a l'estacio de l'Aeri a Esparraguera un monument a la especulació immobiliària per recordar a tots que les infraestructures son per servir als ciutadans no per la especulació. Amb una estació a Esparreguera on tothom sap que tindria que estar avui encara funcionaria.
Milios euros tirats a la basura gracies a la especulació.
Milios euros tirats a la basura gracies a la especulació.
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Exactamente paso eso, colocaron la estacion en lo que hiba a ser un nuevo futuro barrio de esparraguera con no se cuantas casas y nose cuantos habitantes nuevos y al final nada de nada les peto la burbuja y la gente del centro de esparraguera tenia lejos la estacion y claro en este caso la Hispano Igualadina ofrecia y ofrecera un servicio mas rapido que bajar a por el Tren y despues montarse en el caracol de FGC que aparte de lento para en Todas las estaciones y tardas mucho a Barcelona, vale que quizas no todo el mundo deba llegar a Barcelona pero se quedaron muy cortos de viajeros y por eso cerraron el Aeri.davida wrote:Podien fer a l'estacio de l'Aeri a Esparraguera un monument a la especulació immobiliària per recordar a tots que les infraestructures son per servir als ciutadans no per la especulació. Amb una estació a Esparreguera on tothom sap que tindria que estar avui encara funcionaria.
Milios euros tirats a la basura gracies a la especulació.
Hubo mala prevision y una nefasta manera de ofertar este Aeri para no se a mi entender ofertar el Tren para ir a Manresa o a otros destinos que no fueran Barcelona y quizas asi este Aeri hoy en dia daria un servicio, la lastima no lo sabremos jamas.
Por cierto en vez de enviarlo a Nuria que lo desmonten y lo vuelvan a montar en Capellades, quizas alli si se use un poco mas.
Saludos.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Pel que tinc entès, seran les cabines que aniran a parar al Telecabina de Núria. Aquelles cabines clamen un canvi urgent, algunes fins i tot queden amb les portes obertes ben bé un pam. Desconec quin sistema feia servir aquest aeri d'Esparreguera. Però si era Dopplemyer, caldrà canviar tota la infraestructura del Telecabina Coma del Clot, ja que si mal no recordo, fa servir un sistema Pulsé.
Aquest seria el sistema Dopplemyer
Aquest seria el sistema Dopplemyer
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Espero que posin alguna cabina més, a part d'aquestes dues. El gran problema des de fa uns anys al Telecabina de Coma del Clot és que a l'anar les cabines juntes, fins que no arribaven les següents t'has d'esperar ben be uns minuts, i en dies d'afluència a l'estiu es feia bastanta cua. En canvi, amb un sistema de cabines continues i equidistants entre elles crec que es podria guanyar molta fluidesa. Ara bé, com diuen, per això s'hauria de canviar sencer el sistema del telecabina, i es necessitarien unes reformes importants també a les estacions (en el sistema de TC desembragable, el circuit del cable es a una velocitat constant, i les cabines a l'arribar a les estacions es "desenganxen" del cable, i mitjançant un suport guia i uns pneumàtics, són mogudes a través d'aquest suport -el mateix funcionament que els telecadires moderns de les estacions d'esquí).UT440_132M wrote:Pel que tinc entès, seran les cabines que aniran a parar al Telecabina de Núria. Aquelles cabines clamen un canvi urgent, algunes fins i tot queden amb les portes obertes ben bé un pam. Desconec quin sistema feia servir aquest aeri d'Esparreguera. Però si era Dopplemyer, caldrà canviar tota la infraestructura del Telecabina Coma del Clot, ja que si mal no recordo, fa servir un sistema Pulsé.
Aquest seria el sistema Dopplemyer
Tot i això diria que l'aeri d'Esparraguera no feia servir aquest sistema, ja que eren dues úniques cabines que mai arribaven a fer la volta completa al circuit, sino que era més aviat com un telefèric.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Diari de Girona, 27 de juliol de 2017 wrote: Ferrocarrils de la Generalitat renova el telecabina de Vall de Núria
Per al projecte s'utilitzaran les cabines de l'Aeri Olesa de Montserrat a Esparraguera, en desús des del 2012
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
De l'aeri Olesa- Esparraguera quedaran només la infraestructura bàsica: estacions, pilones (i no sé si el motor), doncs s'emporten cablejat i cabines.genissimon wrote:Diari de Girona, 27 de juliol de 2017 wrote: Ferrocarrils de la Generalitat renova el telecabina de Vall de Núria
Per al projecte s'utilitzaran les cabines de l'Aeri Olesa de Montserrat a Esparraguera, en desús des del 2012
[...]
Enric Ticó diu que <<en cap cas es tanca definitivament l'aeri>>, quan l'únic que fan es deixar alla les pilones de la vergonya, per recordar els milions d'€ que van ser llançats en aquest aeri.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
L'actual telecabina de Nuria consta de 8 cabines per 6 personas cada una.
Es cert que estan en molt mal estat, pro no entenc com funcionará només amb las dues cabinas del de Olesa.
Es cert que estan en molt mal estat, pro no entenc com funcionará només amb las dues cabinas del de Olesa.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Regió-7, 3 d'agost de 2017 wrote: L’aeri que no vola
Ja deuen saber aquell acudit del candidat que es presenta en un poble i diu: «si m’elegiu com a diputat, tindreu un pont». «És que aquí no hi ha riu!», responen els presents. «Doncs també tindreu un riu», replica el candidat, impertorbable.
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Si l'aeri torna a posar-se en marxa, serà bo que per el traçat Lleida-Cervera-Igualada... passi per Esparreguera parant per l'aeri, així els dos serveis estàn connectats
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
No es pot desviar una línia de regionals per a servir un Telefèric que portaria dos persones (per això està tancat), i que ves a saber quin és el seu destí. Aquesta línia ha de parar a Martorell i prou, que te un bonic intercanviador a mig fer i infrautilitzat.Carlos González wrote:Si l'aeri torna a posar-se en marxa, serà bo que per el traçat Lleida-Cervera-Igualada... passi per Esparreguera parant per l'aeri, així els dos serveis estàn connectats
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Buenas,Miquel wrote:No es pot desviar una línia de regionals per a servir un Telefèric que portaria dos persones (per això està tancat), i que ves a saber quin és el seu destí. Aquesta línia ha de parar a Martorell i prou, que te un bonic intercanviador a mig fer i infrautilitzat.Carlos González wrote:Si l'aeri torna a posar-se en marxa, serà bo que per el traçat Lleida-Cervera-Igualada... passi per Esparreguera parant per l'aeri, així els dos serveis estàn connectats
Muchacho que Carlos esta hablando de ciencia Ficcion Trenera y de linea nueva no de desviar nada actual, solo pide que si se construyera esa linea de LLeida-Cervera-Igualada en ancho iberico pasase por Esparraguera y ya de paso que se pudiera conectar con ese Aeri para que gente de Olesa y alrededores pudieran ir a pillar ese Tren para ir por ejemplo a Lleida sin tener que ir por la via actual de Manresa.
Tampoco seria dificil es mas seria natural que esa linea que propone Carlos seguiria a Martorell y en ese caso si te doy la razon ya que la estacion de martorell central de FGC/ADIF es para mi la vergüenza ferroviaria de la que casi nadie habla, ya que podriamos tener un intercanviador a pie de anden o por lo menos mucho mas facil entre FGC y Rodalies de Catalunya, pero nada todos calladitos y la obra sin hacerse.
Saludos.