Reforma unitats 112 FGC
Posted: Tuesday 06/03/2018 12:30
40 trens a l'hora és una mitjana d'un tren cada 90 segons. Pel que sembla, abans d'instal·lar CBTC s'instal·larà un ATP per distància objectiu.122-042-132 wrote:Com a curiositat comentar que a l'estació de la Plaça de Catalunya, actualment i en dies feiners hi ha 4.500 moviments d'agulles, 1026 moviments de trens, el que representa 32 trens d'entrada a l'hora; amb la instal·lació del nou sistema CBTC s'arribarà als 36 trens; i sí finalment és pot fer algun dia la cua de maniobres es podria arribar als 40 moviments a l'hora i sentit. Un tren cada 112 segons!. Salut!
Sí, son aptas las 112 y lo eran en su momento las 111.ortegote wrote:Buenas,
Una duda estas unidades son aptas para PMR?
Hace tiempo que no uso ninguna.
En caso de no estar adaptadas FGC perderia el 100% de accesibilidad en sus Trenes.
Saludos.
Reconozco que he usado las 2 series y no sabia con exactitud si estaban adaptadas por eso he preguntado.adriaesc wrote:Sí, son aptas las 112 y lo eran en su momento las 111.ortegote wrote:Buenas,
Una duda estas unidades son aptas para PMR?
Hace tiempo que no uso ninguna.
En caso de no estar adaptadas FGC perderia el 100% de accesibilidad en sus Trenes.
Saludos.
vale gracias por tu respuesta, pero yo no entiendo porque no hacen como cuando reformaron los 2000 de tmb que fueron reformandolos uno a uno o cuando se reformaron los 3000 y 4000 en estos tres trenes se fueron reformado uno a uno y asi yo creo que se podria hacer con los 112 ya que asi no se interrumpiria el servicio porque si el metro va cada 5-6 min de frecuencia en fgc yo creo que no habria problema ya que actualmente la frecuencia es de 10 min.... en dias laborablesalbe6 wrote:Hasta que no lleguen los 115 no se puede mandar a reformar los 112
A veure, les frequències son molt més el·levades del que comentes, pas de metro son de 2 a 3 minuts, a les hores punta, i a FGC de 2 minuts com a molt, com a mínim al tronc central; de fet de Sant Cugat a Catalunya, a les hores punta del mati, tenim frequències de 2 min. I les tindrem de 90 segons.David.F.C.M.B.1000 wrote:vale gracias por tu respuesta, pero yo no entiendo porque no hacen como cuando reformaron los 2000 de tmb que fueron reformandolos uno a uno o cuando se reformaron los 3000 y 4000 en estos tres trenes se fueron reformado uno a uno y asi yo creo que se podria hacer con los 112 ya que asi no se interrumpiria el servicio porque si el metro va cada 5-6 min de frecuencia en fgc yo creo que no habria problema ya que actualmente la frecuencia es de 10 min.... en dias laborablesalbe6 wrote:Hasta que no lleguen los 115 no se puede mandar a reformar los 112
Cal recordar que la reforma de les 112 ha d'anar en sintonia amb el futur disseny interior de les noves 115. Si el disseny que s'escolli per les 115 és el definitiu, llavors serà el que s'apliqui a les 112.122-042-132 wrote:A veure, les frequències son molt més el·levades del que comentes, pas de metro son de 2 a 3 minuts, a les hores punta, i a FGC de 2 minuts com a molt, com a mínim al tronc central; de fet de Sant Cugat a Catalunya, a les hores punta del mati, tenim frequències de 2 min. I les tindrem de 90 segons.David.F.C.M.B.1000 wrote:vale gracias por tu respuesta, pero yo no entiendo porque no hacen como cuando reformaron los 2000 de tmb que fueron reformandolos uno a uno o cuando se reformaron los 3000 y 4000 en estos tres trenes se fueron reformado uno a uno y asi yo creo que se podria hacer con los 112 ya que asi no se interrumpiria el servicio porque si el metro va cada 5-6 min de frecuencia en fgc yo creo que no habria problema ya que actualmente la frecuencia es de 10 min.... en dias laborablesalbe6 wrote:Hasta que no lleguen los 115 no se puede mandar a reformar los 112
Ara s'està redactant el projecte de reforma de les unitats 112; un cop aprovat s'iniciarà amb la primera UTE que servirà de prova per la resta d'unitats; de vegades calen ajustos i millores que s'incorporen al projecte de reforma general. Salut!.
Suposo que encara no ha sortit a la llum com serà el disseny definitiu de les 115, però caldrà veure què fan amb els trams on a les 113 hi ha els seients laterals en fila: si els mantenen, o bé si els tornen a posar en tertúlia com a les 112.Renfe451 wrote:Cal recordar que la reforma de les 112 ha d'anar en sintonia amb el futur disseny interior de les noves 115. Si el disseny que s'escolli per les 115 és el definitiu, llavors serà el que s'apliqui a les 112.
Buenas,geekest_cat wrote:Suposo que encara no ha sortit a la llum com serà el disseny definitiu de les 115, però caldrà veure què fan amb els trams on a les 113 hi ha els seients laterals en fila: si els mantenen, o bé si els tornen a posar en tertúlia com a les 112.Renfe451 wrote:Cal recordar que la reforma de les 112 ha d'anar en sintonia amb el futur disseny interior de les noves 115. Si el disseny que s'escolli per les 115 és el definitiu, llavors serà el que s'apliqui a les 112.
Jo el que no entenc es que no siguin tots en lateral :/geekest_cat wrote:Suposo que encara no ha sortit a la llum com serà el disseny definitiu de les 115, però caldrà veure què fan amb els trams on a les 113 hi ha els seients laterals en fila: si els mantenen, o bé si els tornen a posar en tertúlia com a les 112.Renfe451 wrote:Cal recordar que la reforma de les 112 ha d'anar en sintonia amb el futur disseny interior de les noves 115. Si el disseny que s'escolli per les 115 és el definitiu, llavors serà el que s'apliqui a les 112.
Doncs perquè no és un metro, es necessita capacitat asseguda pels trajectes sencers entre Terrassa/Sabadell i Barcelona que el temps de trajecte oscila entre els 45 min i la hora.Miquel wrote:Jo el que no entenc es que no siguin tots en lateral :/geekest_cat wrote:Suposo que encara no ha sortit a la llum com serà el disseny definitiu de les 115, però caldrà veure què fan amb els trams on a les 113 hi ha els seients laterals en fila: si els mantenen, o bé si els tornen a posar en tertúlia com a les 112.Renfe451 wrote:Cal recordar que la reforma de les 112 ha d'anar en sintonia amb el futur disseny interior de les noves 115. Si el disseny que s'escolli per les 115 és el definitiu, llavors serà el que s'apliqui a les 112.
Correcte, de fet es tracta d'una queixa habitual dels usuaris vallesans de la línia.ferran6420 wrote:Doncs perquè no és un metro, es necessita capacitat asseguda pels trajectes sencers entre Terrassa/Sabadell i Barcelona que el temps de trajecte oscila entre els 45 min i la hora.
8 seients en horitzontal entre porta i porta, la veritat seguir que hi caben, especialment si els fan tots seguits sense espais (com a molts llocs) i el marc vertical de la porta no el fan taaaaan gran. Si cal capacitat el 2+2 no ajuda gens (ja hem vist com ha corregut el FMB) a posar-los en horitzontal pel mateix.geekest_cat wrote:Correcte, de fet es tracta d'una queixa habitual dels usuaris vallesans de la línia.ferran6420 wrote:Doncs perquè no és un metro, es necessita capacitat asseguda pels trajectes sencers entre Terrassa/Sabadell i Barcelona que el temps de trajecte oscila entre els 45 min i la hora.
Es necessita capacitat asseguda. Repeteixio, estar 1h de peus i enlatat no és que sigui realment cómode. 8 seients si cabrien, però reduint l'amplada d'aquests com han fet a FMB i resultant més incòmode.Miquel wrote:8 seients en horitzontal entre porta i porta, la veritat seguir que hi caben, especialment si els fan tots seguits sense espais (com a molts llocs) i el marc vertical de la porta no el fan taaaaan gran. Si cal capacitat el 2+2 no ajuda gens (ja hem vist com ha corregut el FMB) a posar-los en horitzontal pel mateix.geekest_cat wrote:Correcte, de fet es tracta d'una queixa habitual dels usuaris vallesans de la línia.ferran6420 wrote:Doncs perquè no és un metro, es necessita capacitat asseguda pels trajectes sencers entre Terrassa/Sabadell i Barcelona que el temps de trajecte oscila entre els 45 min i la hora.