Ricard Font, nou president de FGC
Posted: Tuesday 10/07/2018 14:27
Acabem de llegir això :
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
El corrector del mòbil, quina llauna! Sé perfectament que es diu Font.122-042-132 wrote:Ricard Font, si us plau, Metring
Enhorabona pel teu missatge tant treballat i completrobertotlh wrote:A veure, balanç:
- Queia bé. Interactuava amb els aficionats a Twitter
- Ha ressuscitat la linia de la Pobla
- Ha inaugurat les ampliacions de Terrassa i Sabadell
- Ha renovat el material a la linia del Vallès
- Ha impulsat la connexió Espanya-Gracia
- Ha obtingut llicència d operador a la RFIG obrint la porta a operar a xarxa d ADIF
- Ha millorat els índexs de cobertura, estalviant diners al contribuent
- No ha fet res per millorar els temps de la línia Llobregat-Anoia.
- Cap intent seriós d establir-hi serveis semidirectes
- Cap projecte per millorar-ne el traçat
- Cap mesura per reduir la saturació a la línia del Vallès
- Cap idea per reduir-la en el futur apart del faraònic Túnel d Horta.
- TramBages tancat al calaix dels projectes oblidats.
- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
- Tunel de maniobres de Plaça Catalunya també al calaix
Buenas,robertotlh wrote:A veure, balanç:
- Queia bé. Interactuava amb els aficionats a Twitter
- Ha ressuscitat la linia de la Pobla
- Ha inaugurat les ampliacions de Terrassa i Sabadell
- Ha renovat el material a la linia del Vallès
- Ha impulsat la connexió Espanya-Gracia
- Ha obtingut llicència d operador a la RFIG obrint la porta a operar a xarxa d ADIF
- Ha millorat els índexs de cobertura, estalviant diners al contribuent
- No ha fet res per millorar els temps de la línia Llobregat-Anoia.
- Cap intent seriós d establir-hi serveis semidirectes
- Cap projecte per millorar-ne el traçat
- Cap mesura per reduir la saturació a la línia del Vallès
- Cap idea per reduir-la en el futur apart del faraònic Túnel d Horta.
- TramBages tancat al calaix dels projectes oblidats.
- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
- Tunel de maniobres de Plaça Catalunya també al calaix
Es pot dir més alt, però no més clar...robertotlh wrote:A veure, balanç:
- Queia bé. Interactuava amb els aficionats a Twitter
- Ha ressuscitat la linia de la Pobla
- Ha inaugurat les ampliacions de Terrassa i Sabadell
- Ha renovat el material a la linia del Vallès
- Ha impulsat la connexió Espanya-Gracia
- Ha obtingut llicència d operador a la RFIG obrint la porta a operar a xarxa d ADIF
- Ha millorat els índexs de cobertura, estalviant diners al contribuent
- No ha fet res per millorar els temps de la línia Llobregat-Anoia.
- Cap intent seriós d establir-hi serveis semidirectes
- Cap projecte per millorar-ne el traçat
- Cap mesura per reduir la saturació a la línia del Vallès
- Cap idea per reduir-la en el futur apart del faraònic Túnel d Horta.
- TramBages tancat al calaix dels projectes oblidats.
- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
- Tunel de maniobres de Plaça Catalunya també al calaix
Si afegeixes més trens a un ferrocarril saturat no en disminueixes la saturació, ans al contrari. I no crec que per cobrir una reducció de l interval de pas de 107 a 90 segons facin falta tans trens. Crec que veurem una reconfiguració de linies fent desapareixer la L6, retallant la L7 i posant mes S1 i S2, sino, no se m acut com fer cabre els 15 trens. Fins que no vegi com s ho maneguen, per mi posar mes trens em sembla mes un error que un encert. A veure si em fan canviar d opinió122-042-132 wrote:
En aquests punts no hi estic gens d'acord; s´ha impulsat el disseny i compra de 15 noves unitats que arribaran, les primeres, a finals del 2019, s'està treballant en la implantació del nou sistema de control de trànsit ferroviari ETCS que permetra frequències de 90 segons.
A més trens, menys gent esperant a les andanes. La clau està en poder-los apropar més l'un a l'altre, amb un sistema de senyalització de cantonament virtual.robertotlh wrote:Si afegeixes més trens a un ferrocarril saturat no en disminueixes la saturació, ans al contrari. I no crec que per cobrir una reducció de l interval de pas de 107 a 90 segons facin falta tans trens. Crec que veurem una reconfiguració de linies fent desapareixer la L6, retallant la L7 i posant mes S1 i S2, sino, no se m acut com fer cabre els 15 trens. Fins que no vegi com s ho maneguen, per mi posar mes trens em sembla mes un error que un encert. A veure si em fan canviar d opinió122-042-132 wrote:
En aquests punts no hi estic gens d'acord; s´ha impulsat el disseny i compra de 15 noves unitats que arribaran, les primeres, a finals del 2019, s'està treballant en la implantació del nou sistema de control de trànsit ferroviari ETCS que permetra frequències de 90 segons.
Ep! Gràcies per transcriure'ns la carta. Jo, però, n'esborraria el telèfon com a mínim, ja que al ser un fil en obert, qualsevol podria tenir-hi accés!122-042-132 wrote:Us vull fer arribar la carta de comiat de l'Enric Ticó, i que m'ha fet arribar avui mateix
Estimats,
Estimades,
He estat gairebé 8 anys a Ferrocarrils. Han estat uns anys difícils, en plena crisi econòmica, amb dificultats de tot tipus però plens de reptes i d’il·lusió.
Malgrat la situació general del país, crec que des de Ferrocarrils hem fet una feina impressionant: l’impuls de les modificacions legals per assolir una progressiva autonomia de gestió; el nou Contracte Programa que ens assegura estabilitat i recursos per als propers anys; els perllongaments de Terrassa i Sabadell; les noves Unitats 113 i 114; l’assumpció d’Espot, Port Ainé i Vallter. Tot això he procurat fer-ho sense perdre mai la perspectiva de posar les persones al centre de les nostres actuacions, tant pel que fa al personal que treballa a Ferrocarrils com a les persones usuàries i els clients.
En resum, han estat uns bons anys, i una gran tasca feta pel conjunt de treballadors i treballadores de Ferrocarrils de la Generalitat.
Ara emprenc nous reptes professionals. Com sempre, amb il·lusió i compromís. Queden moltes coses per inventar, per discutir, per tirar endavant. Us vull agrair tot l’ajut que he rebut per part vostra durant aquests anys al capdavant de Ferrocarrils. Em sento en deute amb vosaltres.
També us vull demanar disculpes –sé que sona a tòpic, però la vida que arrosseguem no sempre ens permet fer les coses bé, ho sento de debò – si alguna vegada us he fallat. Cap problema, la vida és llarga i tenim (tinc) temps de rectificar.
Us estic agraït, si em necessiteu per a qualsevol cosa, el meu telèfon (xxx) i el meu correu (presidencia@feteia.org) són a la vostra disposició.
Us desitjo sort, encerts, i errors, que no deixen de ser un primer pas per futurs encerts... i salut!
Enric Ticó
Ja ho he editat per esborrar el mòbiloriolp13 wrote:Ep! Gràcies per transcriure'ns la carta. Jo, però, n'esborraria el telèfon com a mínim, ja que al ser un fil en obert, qualsevol podria tenir-hi accés!122-042-132 wrote:Us vull fer arribar la carta de comiat de l'Enric Ticó, i que m'ha fet arribar avui mateix
Estimats,
Estimades,
He estat gairebé 8 anys a Ferrocarrils. Han estat uns anys difícils, en plena crisi econòmica, amb dificultats de tot tipus però plens de reptes i d’il·lusió.
Malgrat la situació general del país, crec que des de Ferrocarrils hem fet una feina impressionant: l’impuls de les modificacions legals per assolir una progressiva autonomia de gestió; el nou Contracte Programa que ens assegura estabilitat i recursos per als propers anys; els perllongaments de Terrassa i Sabadell; les noves Unitats 113 i 114; l’assumpció d’Espot, Port Ainé i Vallter. Tot això he procurat fer-ho sense perdre mai la perspectiva de posar les persones al centre de les nostres actuacions, tant pel que fa al personal que treballa a Ferrocarrils com a les persones usuàries i els clients.
En resum, han estat uns bons anys, i una gran tasca feta pel conjunt de treballadors i treballadores de Ferrocarrils de la Generalitat.
Ara emprenc nous reptes professionals. Com sempre, amb il·lusió i compromís. Queden moltes coses per inventar, per discutir, per tirar endavant. Us vull agrair tot l’ajut que he rebut per part vostra durant aquests anys al capdavant de Ferrocarrils. Em sento en deute amb vosaltres.
També us vull demanar disculpes –sé que sona a tòpic, però la vida que arrosseguem no sempre ens permet fer les coses bé, ho sento de debò – si alguna vegada us he fallat. Cap problema, la vida és llarga i tenim (tinc) temps de rectificar.
Us estic agraït, si em necessiteu per a qualsevol cosa, el meu telèfon (xxx) i el meu correu (presidencia@feteia.org) són a la vostra disposició.
Us desitjo sort, encerts, i errors, que no deixen de ser un primer pas per futurs encerts... i salut!
Enric Ticó
Salut.
Ja he comentat que son les dues variables, la introducció de més trens als carrusels es fa amb un nou sistema de gestió de circulació. Està molt ben pensat. Les coses no es fan per que sí; s'han fet estudis molt seriosos que avalen la introducció de més trens, i per això de la compra de les noves unitats 115. Les noves unitats i la introducció del nou sistema de gestió ETCS és una inversió econòmica prou important. Salut!robertotlh wrote:Si afegeixes més trens a un ferrocarril saturat no en disminueixes la saturació, ans al contrari. I no crec que per cobrir una reducció de l interval de pas de 107 a 90 segons facin falta tans trens. Crec que veurem una reconfiguració de linies fent desapareixer la L6, retallant la L7 i posant mes S1 i S2, sino, no se m acut com fer cabre els 15 trens. Fins que no vegi com s ho maneguen, per mi posar mes trens em sembla mes un error que un encert. A veure si em fan canviar d opinió122-042-132 wrote:
En aquests punts no hi estic gens d'acord; s´ha impulsat el disseny i compra de 15 noves unitats que arribaran, les primeres, a finals del 2019, s'està treballant en la implantació del nou sistema de control de trànsit ferroviari ETCS que permetra frequències de 90 segons.
El problema sempre serà quan peti un tren, que si ho fa a una estació amb dues vies, ja hem begut oli.122-042-132 wrote:Ja he comentat que son les dues variables, la introducció de més trens als carrusels es fa amb un nou sistema de gestió de circulació. Està molt ben pensat. Les coses no es fan per que sí; s'han fet estudis molt seriosos que avalen la introducció de més trens, i per això de la compra de les noves unitats 115. Les noves unitats i la introducció del nou sistema de gestió ETCS és una inversió econòmica prou important. Salut!robertotlh wrote:Si afegeixes més trens a un ferrocarril saturat no en disminueixes la saturació, ans al contrari. I no crec que per cobrir una reducció de l interval de pas de 107 a 90 segons facin falta tans trens. Crec que veurem una reconfiguració de linies fent desapareixer la L6, retallant la L7 i posant mes S1 i S2, sino, no se m acut com fer cabre els 15 trens. Fins que no vegi com s ho maneguen, per mi posar mes trens em sembla mes un error que un encert. A veure si em fan canviar d opinió122-042-132 wrote:
En aquests punts no hi estic gens d'acord; s´ha impulsat el disseny i compra de 15 noves unitats que arribaran, les primeres, a finals del 2019, s'està treballant en la implantació del nou sistema de control de trànsit ferroviari ETCS que permetra frequències de 90 segons.
Totalment d'acord en que s'hauria de prolongar a Esplugues, però mentrestant no la treguis encara que siguin 500 metres, sino per això també ens podriem anar carregant parades d'aqui i d'allà i algun torn estalviariem però això es empitjorar el servei. Lo que a veure si aquest president no li te tant de cangueli a la cisalla, que tampoc era per tant, i torna a juntar L6 i L12, només cal posar una agulla a l'entrada de Sarrià i farà cisalla només de pujada per passar a la via 4, de baixada ja entraria per la 2robertotlh wrote:- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
Mentrestant el que s'haurien de mirar es el tema de la coordinació dels enllaç de L12 + L6...Ecomobisostrans wrote:Totalment d'acord en que s'hauria de prolongar a Esplugues, però mentrestant no la treguis encara que siguin 500 metres, sino per això també ens podriem anar carregant parades d'aqui i d'allà i algun torn estalviariem però això es empitjorar el servei. Lo que a veure si aquest president no li te tant de cangueli a la cisalla, que tampoc era per tant, i torna a juntar L6 i L12, només cal posar una agulla a l'entrada de Sarrià i farà cisalla només de pujada per passar a la via 4, de baixada ja entraria per la 2robertotlh wrote:- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
Sí, porque es lenta de narices.Miquel wrote:Mentrestant el que s'haurien de mirar es el tema de la coordinació dels enllaç de L12 + L6...