El Departament de Territori i Sostenibilitat rebaixa la velocitat de 100 quilòmetres per hora a 90, a 266 punts de la xarxa viària catalana. Els equips de manteniment col·locaran els nous senyals de trànsit en uns 500 quilòmetres de carreteres convencionals, amb motiu de la modificació del límit màxim de velocitat en aquest tipus de vies.
Aquestes són les 20 carreteres catalanes que rebaixen el seu límit de 100 a 90 km/h
Carreteres afectades a Barcelona
La C-35, que engloba el tram entre Parets i Llagostera.
La C-59, a l’eix Vallés-Bages, que engloba el tram de Santa Perpetua de Moguda i Santa Maria d’Oló.
La N-II, que surt des de Madrid i arriba fins a la Frontera Francesa, tot el tram comprés entre Madrid, Zaragoza, Lleida, Barcelona, Girona i la mateixa Frontera Francesa canviaria la seva velocitat màxima de 100 a 90 km/h.
La C-15, l’eix diagonal comprès entre Vilanova i la Geltrú i Igualada.
La C-37, que engloba des d’Alcover fins a Olot, passant per Valls, Igualada i Manresa.
Carreteres afectades a Girona
La C-66, que compren el tram de Palafrugell a Besalú.
La C-31, des de Figueres i passant per Vilanova i la Geltrú fins a arribar al Vendrell.
La C-26, via que engloba l’eix prepirinenc des d’Olot fins a Alfarràs.
La C-65, iniciada a Sant Feliu de Guixos i que acaba tram a Girona.
La C-25, que compren la carretera convencional entre Cervera i Girona.
Carreteres afectades a Lleida
La C-13, l’eix del Pallars, que compren el tram de Lleida fins a Esterri d’Aneu.
La C-14, que s’inicia a la Seu d’Urgell i arriba fins a Salou, a la comarca de Tarragona.
La C-26, que compren l’eix prepirinenc entre Alfarràs i Olot.
La N-II, que surt des de Madrid i arriba fins a la Frontera Francesa, tot el tram comprés entre Madrid, Zaragoza, Lleida, Barcelona, Girona i la mateixa Frontera Francesa canviaria la seva velocitat màxima de 100 a 90 km/h.
La C-12, l’eix occidental comprès entre Agrer i fins a arribar a Amposta.
LP-3322, des de Mollerussa fins a Bellcaire d’Urgell.
Carreteres afectades al Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre
La C-14, que s’inicia a Salou i arriba fins a la Seu d’Urgell, conformant l’eix Tarragona-Andorra.
La C-37, que engloba des d’Alcover fins a Olot, passant per Valls, Igualada i Manresa.
La C-51, des de Vendrell fins a Valls, per l’eix Penedès-Camp.
La C-12, iniciada a Amposta i fins a Àger, com a única carretera afectada a les Terres de l’Ebre.
Les 20 carreteres que rebaixen el seu límit de 100 a 90 km/h
Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
-
- N4
- Posts: 43
- Joined: Thursday 25/10/2018 13:19
Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”
Jump to
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró