Perllongació L8 a Torribera i L13 (Splau-Liceu-Mundet)
Posted: Wednesday 29/05/2019 19:03
En aquest mapa hi poso totes les ampliacions del línies imaginables i planificades, i hi dibuixo a més el traçat de per hi hauria d'anar la L8 si els FGC del Llobregat fan un nou túnel des de Sant Boi, i la L8 es converteix en una línia plenament de metro.
A més, he dibuixat una nova línia, la L13, que crec que, juntament amb la L8, termina de cobrir casi tots els espais sense plena cobertura de metro a Barcelona.
Aquesta línia surt de prop del Splau, passa per Rodalies de L'Hospitalet, el Camp Nou, Francesc Macià, travessa Ciutat Vella transversalment amb noves parades a el Raval i el Born (en profunditat, i excavant amb cura de ruines), pujaria a donar servei a l'interior de Gràcia, i conectaria Horta millor amb el centre de la ciutat.
A la darrera estació, si la vida real fos un Simcity, hi posaria un funicular com el de Vallvidrera/Tibidabo al costat del laberint
Aquesta línia crec que sería una de mida més petita que la resta de Barcelona. Podría tenir trens de 4 o fins i tot 3 vagons, i moltes estacions podrien tenir només una sortida (com a la majoria del metro de Paris, per cert).
La L13 dona bastant volteta, igual que la L3 o la L4, i penso que en solitari no seria un bon trajecte, però crec que com a peça volent encaixar amb la resta de la xarxa a través de transbordaments, és un traçat de suport bastant guai, en el que les diverses parts de la línia actuen de forma bastant independent.
https://drive.google.com/open?id=18wZHK ... sp=sharing
A més, he dibuixat una nova línia, la L13, que crec que, juntament amb la L8, termina de cobrir casi tots els espais sense plena cobertura de metro a Barcelona.
Aquesta línia surt de prop del Splau, passa per Rodalies de L'Hospitalet, el Camp Nou, Francesc Macià, travessa Ciutat Vella transversalment amb noves parades a el Raval i el Born (en profunditat, i excavant amb cura de ruines), pujaria a donar servei a l'interior de Gràcia, i conectaria Horta millor amb el centre de la ciutat.
A la darrera estació, si la vida real fos un Simcity, hi posaria un funicular com el de Vallvidrera/Tibidabo al costat del laberint
Aquesta línia crec que sería una de mida més petita que la resta de Barcelona. Podría tenir trens de 4 o fins i tot 3 vagons, i moltes estacions podrien tenir només una sortida (com a la majoria del metro de Paris, per cert).
La L13 dona bastant volteta, igual que la L3 o la L4, i penso que en solitari no seria un bon trajecte, però crec que com a peça volent encaixar amb la resta de la xarxa a través de transbordaments, és un traçat de suport bastant guai, en el que les diverses parts de la línia actuen de forma bastant independent.
https://drive.google.com/open?id=18wZHK ... sp=sharing