Page 1 of 1
Reparacions, reformes i "xapusses" trens metro sèrie 5000
Posted: Tuesday 18/06/2019 12:06
by metring
Ja comencen a necessitar reformes...
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=30109100&
Reparació de 12 passadissos Hubner per trens sèrie 5000
Manteniment i reparació de trens metro sèrie 5000
Posted: Tuesday 18/06/2019 12:43
by 122-042-132
Crec que seria més correcte manteniment i reparació que no pas reforma, que denota una intervenció molt més gran, i no és el cas. Salut!
Re: Reforma trens metro sèrie 5000
Posted: Tuesday 18/06/2019 17:45
by Miquel
Exacte, al lloc de contractació parlar de reparació, especialment de les parets (suposo les parts articulades interiors) que cobreixen el passadís. Imagino que a 12 trens estaran ja força deteriorades o els amics de l'incivisme amb el temps haurà anat fent de les seves.
Re: Reforma trens metro sèrie 5000
Posted: Tuesday 18/06/2019 19:31
by metring
Miquel wrote:Exacte, al lloc de contractació parlar de reparació, especialment de les parets (suposo les parts articulades interiors) que cobreixen el passadís. Imagino que a 12 trens estaran ja força deteriorades o els amics de l'incivisme amb el temps haurà anat fent de les seves.
Reinventem doncs el títol (Així encabim més coses)
Re: Reparacions, reformes i "xapusses" trens metro sèrie 500
Posted: Tuesday 18/06/2019 19:50
by davroca5
Les primeres unitats tenen ja 15 anys, és normal que comencin a reformar algunes parts de forma més "macro".
Re: Reparacions, reformes i "xapusses" trens metro sèrie 500
Posted: Tuesday 18/06/2019 21:27
by albe6
A la descripció del contracte hi posa:
"Les principals tasques de reparació es centren en la recuperació de les parets (pintar, !limar, reparar, etc.)"
Quin és el "llindar" perquè no es pugui fer directament i s'hagi de licitar?
Llindar de licitació
Posted: Tuesday 18/06/2019 22:08
by Guigui
albe6 wrote:Quin és el "llindar" perquè no es pugui fer directament i s'hagi de licitar?
6.000 €, si no recordo malament.