Page 1 of 1

Gestió de flota a Rodalies

Posted: Tuesday 08/09/2020 20:15
by sag470
He pensat en plasmar una proposta de distribució de trens a les bases catalanes.

Començaré pels serveis regionals:
- 17 R470 per serveis Regional de la R11 (4 UT), R13/R14 (3 UT, un d'ells compartit amb la R17 pel primer servei), R15 (2 UT), R16 (3 UT), R17 (1 UT), i els Regional Exprés Barcelona-Vinarós (1 UT), Barcelona-Mora-Riba-roja-Caspe (1 UT) i 2 UT de reserva.
- 26 R448 per serveis Regional Exprés de la R13/R14, R15 i R16.
- 9 R449 per serveis Mitja Distància de la R11 (8 UT i 1 UT de reserva).
- 4 R447 per serveis regionals de la R12 (3 UT i 1 UT de reserva).
- 24 R447 per serveis de la R3 més enllà de Vic (9 UT), RG1 pendent de restituir (9 UT), RT1 (1 UT), RT2 (1 UT) i 2 UT de reserva.
- 5 S450 per serveis de la R2 (4 UT i 1 de reserva)
- 49 S465 per serveis de la R2S (44 UT i 5 UT de reserva).
- 147 S447 per serveis de la R1, R2N, R3, R4, R7 i R8.

A la llarga distancia:
- 2 S121 pel Avant Barcelona-Tortosa, per quan es restauri.
- 5 S114 pels Avant Barcelona-Lleida i Barcelona-Figueres.
- 12 S120 pels serveis Euromed.
- 7 S130 pels Alvia Barcelona-Vigo/A Coruña, Barcelona-Bilbao/Irún.
- 7 T-VI para els Intercity Barcelona-Pamplona, Barcelona-Cartagena, Barcelona-Lorca, Barcelona-Alacant.
- 3 T-IV para el Torre del Oro.
- 6 S112 pels serveis AVE Barcelona-Sevilla i Barcelona-Málaga.

Re: Gestió de flota a Rodalies

Posted: Wednesday 09/09/2020 13:23
by albe6
A Rodalies falten les 451. R2 i R2S?

A Regionals em falta el Madrid. Ara va en 470, factible posar-hi un 449.

A Llarg Recorregut:
- Unificar l'Avant de Lleida i el de Girona. No se si acceptará Renfe (segons últims informes d'OSP; el de Lleida cobreix 50% i el de Girona (sinergiat d'AVE) dóna algun benefici.
- 114 Estan a Andalusia i difícil que pugin. Si obre el Tunel UIC a Madrid i lliguen Valladolid - Madrid - Toledo potser en pugin soltar algun; del contrari 121.
- 120 a l'Euromed faltaran places. 130 fins que arribin els Avril ex-TH
- Talgo VI pel CM; Pamplona 121 (allarga a Vitòria alguns dies)
- Talgo IV esta casi per donar de baixa. Torre del Oro ara el fan amb 130 (rotacions i possible allargament a Càdiz)
- 130 A Pais Basc no. Alli roten amb Madrid, i Madrid - Pais Basc va amb 120 perquè amb 130 sobraven massa places
- Et falten el IC Salamanca (121 per nassos, 25kV entre Medina i Salamanca) i l'AVE de Granada (112) que encara no circulen

Clar que tot això pot variar moltíssim en funció de l'entrada de nou material tant a AV com a MD.

Re: Gestió de flota a Rodalies

Posted: Saturday 12/09/2020 23:09
by sag470
L'organització l'he feta a partir de criteris tarifaris i comercials, amb els serveis actuals. Per aixó no estan inclós els ausents.

Els Regional Exprés Barcelona-Madrid no l'he inclós perque està organitzat desde Chamartín, com tampoc el València. M'he centrat en els serveis fets desde Catalunya.

Els 451 podrien fer serveis Civis a Valencia.

L'Euromed, ha utilitzat com a màxim 5 unitats (6 quan utilitzaven el T-VII), que no tindria problemes amb els 12 S120, i no es quedarien curts anant en doble. Són 476 places per les 299 del S130, que les centraria en Alvia.

Els Intercity que no es puguin fer amb T-VI poden fer-se amb S120. Estic pensant en els 2 que pasen per La Boella.

Per cert, els S120 no poden fer els Madrid-Euskadi, per Guadarrama.

Re: Gestió de flota a Rodalies

Posted: Saturday 12/09/2020 23:11
by albe6
120.050 (amb frontal de 121) si, i són els que roten a Euskadi entre MAD i BCN.

Els 120 de "1a generació" (els que es van estrenar al MAD - BCN) asseguren Madrid amb Pamplona / Logronyo / Huelva i algun reforç puntual a Euskadi per Pamplona. Són relacions on amb un 130 sobren places.

Re: Gestió de flota a Rodalies

Posted: Sunday 13/09/2020 13:43
by fgc113
sag470 wrote: Saturday 12/09/2020 23:09 Els 451 podrien fer serveis Civis a Valencia.
Portar-los a la C6 estaria bé, ja que estarem una temporada amb un tren cada hora pràcticament per les obres que mai acaben...