L'hegemonia de les línies de la NXB ha "relegat" una mica aquest tema, però en aquesta notícia d'avui, "amagat" pel protagonisme dels canvis a les 80-81-82-83...
TMB reformula els busos 80, 81 i 82 i fulmina el 83, a Nou Barris
Les quatre línies actuals (fins ara gestionades per l'empresa Sagalés) passaran a ser de gestió pública al maig i es convertiran en les línies 180 i 182, i se'n modificaran dues més
...l'escurçament de la 62, amb l'eufemisme "adequació per adaptar el recorregut a la demana existent":
A més, també es farà una adequació de la línia 62, per oferir un recorregut més adaptat a la demanda existent.
A banda de la 62, ignoro quina és l'altra que justifica la part "se'n modificaran dues més", del titular (el text no en parla de més, i diria que no hi ha video). Si algú ho sap, ho pot afegir aquí.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Wednesday 10/03/2021 10:45
by Adolescent barceloní
Entenc que l'altra línia a la que es refereixen és la 199, el bus a la demanda de Torre Baró, que ampliarà recorregut i parades per servir els trams que deixa de servir la 83 quan desaparegui.
Re: 62 escurçada
Posted: Wednesday 10/03/2021 10:57
by França451
Fran-Ikarus wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:01
L'hegemonia de les línies de la NXB ha "relegat" una mica aquest tema, però en aquesta notícia d'avui, "amagat" pel protagonisme dels canvis a les 80-81-82-83...
TMB reformula els busos 80, 81 i 82 i fulmina el 83, a Nou Barris
Les quatre línies actuals (fins ara gestionades per l'empresa Sagalés) passaran a ser de gestió pública al maig i es convertiran en les línies 180 i 182, i se'n modificaran dues més
...l'escurçament de la 62, amb l'eufemisme "adequació per adaptar el recorregut a la demana existent":
A més, també es farà una adequació de la línia 62, per oferir un recorregut més adaptat a la demanda existent.
A banda de la 62, ignoro quina és l'altra que justifica la part "se'n modificaran dues més", del titular (el text no en parla de més, i diria que no hi ha video). Si algú ho sap, ho pot afegir aquí.
Veamos. Lo que hacen es fusionar 80 y 81 en una única línea, si he entendido bien la noticia: cada 20 minutos, sube por Vía Julia y baja por Roquetes en todos los servicios. Prou.
La 182 será la antigua 082, saldrá de Llucmajor en vez de Virrei Amat y pasará cada 15 minutos. No sé si eso son tres coches o 4.
La 199debe ser un fracaso estrepitoso y para obligar a la gente a usarla por la fuerza de cargan la 83 y me temo que adaptar la 62 o significa recortarle la parte de CM o quitarle por el otro extremo: dejarla tirada en algún punto como la Monumental o Clot. Si suben la D50 a Can Cuiàs me callo porque sería una"mejora relativa". Pero si no, sinceramente dejar Nou Barris nord en manos del bus ese a demanda que no sirve para nada... Eso fue un estorbo. Una línea convencional hacen recorrido fijo, pasa a una hora y tarda lo que tarda. Con el rollo esedelbus a demanda recoges a un tío en una casa, le llevas directo a un sitio y le acostumbras a que en dos segundos llegue a dónde te pida. Es un taxi pero a precio de tarjeta ATM. Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
Re: 62 escurçada
Posted: Wednesday 10/03/2021 11:50
by adriaesc
França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57
La 182 será la antigua 082, saldrá de Llucmajor en vez de Virrei Amat y pasará cada 15 minutos. No sé si eso son tres coches o 4.
En seran dos, suposo. Actualment n'hi ha dos i té una freqüència de 20 minuts. El tram que retallen és d'uns 5 minuts, per tant, amb aquesta retallada diuen oferir millor freqüència però sense posar-hi diners.
Re: 62 escurçada
Posted: Wednesday 10/03/2021 23:44
by Adolescent barceloní
França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57La 199debe ser un fracaso estrepitoso
França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
Tot el contrari! El servei del Meu Bus ha estat tot un èxit. No cal tenir aplicacions, amb fer una trucada a un telèfon gratuït també es pot efectuar la reserva. A més, la valoració de les persones que el fan servir és molt alta. De fet, alguns cops que l'he vist he notat que cada cop té més persones usuàries del servei. I en alguns casos, inclús els conductors s'aturen a davant de les portes de les cases en cas d'usuaris habituals.
França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57La 199debe ser un fracaso estrepitoso
França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
Tot el contrari! El servei del Meu Bus ha estat tot un èxit. No cal tenir aplicacions, amb fer una trucada a un telèfon gratuït també es pot efectuar la reserva. A més, la valoració de les persones que el fan servir és molt alta. De fet, alguns cops que l'he vist he notat que cada cop té més persones usuàries del servei. I en alguns casos, inclús els conductors s'aturen a davant de les portes de les cases en cas d'usuaris habituals.
Valoración como usuario será excelente, como chofer es una ops! mierda pinchada en un palo. Es un nido de problemas y conflictos.
Fran-Ikarus wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:01
L'hegemonia de les línies de la NXB ha "relegat" una mica aquest tema, però en aquesta notícia d'avui, "amagat" pel protagonisme dels canvis a les 80-81-82-83...
TMB reformula els busos 80, 81 i 82 i fulmina el 83, a Nou Barris
Les quatre línies actuals (fins ara gestionades per l'empresa Sagalés) passaran a ser de gestió pública al maig i es convertiran en les línies 180 i 182, i se'n modificaran dues més
...l'escurçament de la 62, amb l'eufemisme "adequació per adaptar el recorregut a la demana existent":
A més, també es farà una adequació de la línia 62, per oferir un recorregut més adaptat a la demanda existent.
A banda de la 62, ignoro quina és l'altra que justifica la part "se'n modificaran dues més", del titular (el text no en parla de més, i diria que no hi ha video). Si algú ho sap, ho pot afegir aquí.
Veamos. Lo que hacen es fusionar 80 y 81 en una única línea, si he entendido bien la noticia: cada 20 minutos, sube por Vía Julia y baja por Roquetes en todos los servicios. Prou.
La 182 será la antigua 082, saldrá de Llucmajor en vez de Virrei Amat y pasará cada 15 minutos. No sé si eso son tres coches o 4.
La 199debe ser un fracaso estrepitoso y para obligar a la gente a usarla por la fuerza de cargan la 83 y me temo que adaptar la 62 o significa recortarle la parte de CM o quitarle por el otro extremo: dejarla tirada en algún punto como la Monumental o Clot. Si suben la D50 a Can Cuiàs me callo porque sería una"mejora relativa". Pero si no, sinceramente dejar Nou Barris nord en manos del bus ese a demanda que no sirve para nada... Eso fue un estorbo. Una línea convencional hacen recorrido fijo, pasa a una hora y tarda lo que tarda. Con el rollo esedelbus a demanda recoges a un tío en una casa, le llevas directo a un sitio y le acostumbras a que en dos segundos llegue a dónde te pida. Es un taxi pero a precio de tarjeta ATM. Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
Joder cada vez que hablas sube el pan
La 199 ha sido un exito rotundo se usa muchisimo y continuamente.
Eso si como dice citaro para el conductor es una mierda de linia, sobretodo con todo el uso que se le esta dando.
França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57La 199debe ser un fracaso estrepitoso
França451 wrote: ↑Wednesday 10/03/2021 10:57Lo que provoca es que a quien no pueda tener acceso a la apli o le surja un imprevisto tiene que ir andando a donde sea porque El bus no va a pasar. Y no vale eso de que el vecino pida recoger por dos al menos eso me pareció entender. En cualquier caso quitar líneas usando como excusa los buses a demanda solo significa que estos son un fracaso y que quieren forzarte a usarlos.
Tot el contrari! El servei del Meu Bus ha estat tot un èxit. No cal tenir aplicacions, amb fer una trucada a un telèfon gratuït també es pot efectuar la reserva. A més, la valoració de les persones que el fan servir és molt alta. De fet, alguns cops que l'he vist he notat que cada cop té més persones usuàries del servei. I en alguns casos, inclús els conductors s'aturen a davant de les portes de les cases en cas d'usuaris habituals.
Valoración como usuario será excelente, como chofer es una ops! mierda pinchada en un palo. Es un nido de problemas y conflictos.
Tot el contrari! El servei del Meu Bus ha estat tot un èxit. No cal tenir aplicacions, amb fer una trucada a un telèfon gratuït també es pot efectuar la reserva. A més, la valoració de les persones que el fan servir és molt alta. De fet, alguns cops que l'he vist he notat que cada cop té més persones usuàries del servei. I en alguns casos, inclús els conductors s'aturen a davant de les portes de les cases en cas d'usuaris habituals.
Valoración como usuario será excelente, como chofer es una ops! mierda pinchada en un palo. Es un nido de problemas y conflictos.
¿Por qué motivo?
Pues que no paras, la gente te trata como un taxi, te exije que pases primero a por el y le dejes primero, se quejan por todo, si les dicen que tienen que espeerar X minutos y ven el bus pasar por otro lado se quejan, etc etc etc
Resumen: Se piensan que es un servicio de xofer privado exclusivo para el que lo pide.
Re: 62 escurçada
Posted: Wednesday 17/03/2021 13:41
by Renfe445
iFercat wrote: ↑Wednesday 17/03/2021 0:40
Pues que no paras, la gente te trata como un taxi, te exije que pases primero a por el y le dejes primero, se quejan por todo, si les dicen que tienen que espeerar X minutos y ven el bus pasar por otro lado se quejan, etc etc etc
Resumen: Se piensan que es un servicio de xofer privado exclusivo para el que lo pide.
Dónde quedan aquellas reivindicaciones colectivas para mejorar el servicio público?
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Wednesday 17/03/2021 20:16
by m.h.t.
La 62 s'escurça a Pl. Glòries, per augmentar freqs. sense posar-hi més cotxes. Adéu a la conversió a D40, pel que veiem.
En resum: ens han venut una retallada històrica com una "millora del servei".
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Wednesday 17/03/2021 20:19
by Renfe445
m.h.t. wrote: ↑Wednesday 17/03/2021 20:16
La 62 s'escurça a Pl. Glòries, per augmentar freqs. sense posar-hi més cotxes.
Home si es posen a escurçar tindria més sentit que acabés a Sagrera com la 96...
m.h.t. wrote: ↑Wednesday 17/03/2021 20:16
La 62 s'escurça a Pl. Glòries, per augmentar freqs. sense posar-hi més cotxes.
Home si es posen a escurçar tindria més sentit que acabés a Sagrera com la 96...
I on li veus el sentit al que dius? On esta el sentit de que dos linies des de ciutat emridiana fagin el amteix recorregut?
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 19/03/2021 10:00
by Renfe445
La línia 96 no recorre el circuit de Ciutat Meridiana…
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 19/03/2021 10:27
by premixero
De todas maneras es mejor Glories que Sagrera ya que te acerca a un centre comercial y por tanto polo de atracción además en su paso por Meridiana también intercambiaría con la línea 2 del metro en Clot
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 19/03/2021 10:48
by Renfe445
Y en Sagrera tienes línea 1, línea 5, renfe, etc. Especialmente la línea 1 te acerca a Clot, Glòries, etc.
Además que no tienes que esperar mucho al metro porque te llega uno enseguida y es más rápido que el autobús!
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 19/03/2021 12:46
by premixero
hombre, si te pones así desde Torre Baro ya tienes la renfe que te lleva al metro o al centro.....
De lo que se trata de de causar las menos molestias y si es verdad que la mayoría del pasaje lo usa para ir a Glories, pues en un sitio que tiene cantidad de transbordos posibles para seguir camino sin alterar a la mayoría del pasaje.
Ahora lo bueno sería que la frecuencia fuese de 10 minutos los laborables y 15 los sábados.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Saturday 20/03/2021 22:56
by iFercat
Renfe445 wrote: ↑Friday 19/03/2021 10:00
La línia 96 no recorre el circuit de Ciutat Meridiana…
A ver por favor, no es tan dificil de interpretar enserio.
Des de ciudad meridiana (cuando el 62 sale a la carretera ) hacen el mismo recorrido tanto 62 como 96 hasta sagrera.
I a la inversa, hacen el mismo recorrido hasta que el 62 se mete en vallbona (exceptuando la entrada al tramo final de la meridiana, que cada uno la hace por un sitio distinto , paseo santa coloma vs trinitat)
En serio, no creia que tubiera que explicar algo tan obvio, por cierto he conducido ambas linias, sea bastante bien por donde van.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Sunday 21/03/2021 13:35
by Granolleri
El 62 es pot suprimir sencer perfectament.
-De Ciutat Meridiana a l'Estació de Torre del Baró ja hi ha la línia 11 de metro i el busos 76 i D50
-De Torre Baró a Sant Andreu Arenal (Fabra i Puig) ja hi ha el 96, 97, el 76 parcialment a part de Rodalies
-De Fabra i Puig a Plaça Catalunya ja hi ha la línia 1 de metro.
Re: Reordenació de líniies TMB a Nou Barris
Posted: Sunday 21/03/2021 19:47
by Renfe445
El millor que es pot fer és veure quines són les tendències de mobilitat majoritàries i crear una sub-xarxa feta de tal manera que tothom quedi ben satisfet, en lloc de posar pegats per aquí i per allà. Vaja, fer una cosa desde 0.