Monbus-Julià (UTE Sant Boi)
Posted: Saturday 02/07/2022 14:35
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Segons l'apartat 6.6 dels plecs indica:
-> Aportació mínima de 48 vehicles estandard + opcionalment afegir 9 més
Amb les següents característiques:
- Els vehicles han de ser de tipus urbà (vehicles de Classe I o de Classe II de tipus low entry).
- Els vehicles, en tot cas, han de tenir plataforma baixa entre la primera i la segona porta, podent ser vehicles de pis baix integral o low entry. Com a mínim, 22 unitats de la flota base de vehicles provisionals hauran de ser vehicles de pis baix integral.
- Les dimensions dels vehicles estàndard han de permetre la seva circulació per qualsevol de les línies objecte del Contracte, amb excepció de les línies SB2 i SB3.
- Les característiques de motorització dels vehicles han de permetre la seva circulació per tot el territori de l’Àrea Metropolitana de Barcelona durant el període previst d’adscripció dels vehicles al Contracte.
- En el moment d’iniciar el servei els vehicles provisionals han de tenir una antiguitat màxima de dotze
(12) anys a comptar a partir de la data de primera matriculació.- Els vehicles han de tenir com a mínim un espai previst per a cadires de rodes i disposar d’una rampa
que permeti l'entrada i sortida de viatgers en cadira de rodes.- Els vehicles han d’estar equipats amb un sistema de calefacció/aire condicionat.
- Els vehicles han d’estar equipats amb rètols lluminosos indicadors de línia frontal, lateral i posterior.
- Els vehicles han de comptar amb els espais i instal·lacions elèctriques necessàries per a la ubicació i correcte funcionament dels equips embarcats previstos al Plec.
- La imatge exterior (pintura o vinilat) seguirà les directrius de disseny que fixi l’AMB. -> Esperem això es revisi correctament, s'ha vist que Monbus ha posat a la línia 88 un de reserva vinilat amb els logos de hibrids però de color vermell tot el bus... En això Baixbus és de les poques coses que ha fet bé, que tots el busos que portaven anaven amb el mateix color.
Gràcies. No havia caigut en aquest paràgraf.albert28 wrote: ↑Monday 04/07/2022 11:39Segons l'apartat 6.6 dels plecs indica:-> Aportació mínima de 48 vehicles estandard + opcionalment afegir 9 més
Amb les següents característiques:
- Els vehicles han de ser de tipus urbà (vehicles de Classe I o de Classe II de tipus low entry).
- Els vehicles, en tot cas, han de tenir plataforma baixa entre la primera i la segona porta, podent ser vehicles de pis baix integral o low entry. Com a mínim, 22 unitats de la flota base de vehicles provisionals hauran de ser vehicles de pis baix integral.
- Les dimensions dels vehicles estàndard han de permetre la seva circulació per qualsevol de les línies objecte del Contracte, amb excepció de les línies SB2 i SB3.
- Les característiques de motorització dels vehicles han de permetre la seva circulació per tot el territori de l’Àrea Metropolitana de Barcelona durant el període previst d’adscripció dels vehicles al Contracte.
- En el moment d’iniciar el servei els vehicles provisionals han de tenir una antiguitat màxima de dotze
(12) anys a comptar a partir de la data de primera matriculació.- Els vehicles han de tenir com a mínim un espai previst per a cadires de rodes i disposar d’una rampa
que permeti l'entrada i sortida de viatgers en cadira de rodes.- Els vehicles han d’estar equipats amb un sistema de calefacció/aire condicionat.
- Els vehicles han d’estar equipats amb rètols lluminosos indicadors de línia frontal, lateral i posterior.
- Els vehicles han de comptar amb els espais i instal·lacions elèctriques necessàries per a la ubicació i correcte funcionament dels equips embarcats previstos al Plec.
- La imatge exterior (pintura o vinilat) seguirà les directrius de disseny que fixi l’AMB. -> Esperem això es revisi correctament, s'ha vist que Monbus ha posat a la línia 88 un de reserva vinilat amb els logos de hibrids però de color vermell tot el bus... En això Baixbus és de les poques coses que ha fet bé, que tots el busos que portaven anaven amb el mateix color.
A sobre, que sempre des del perfil de @Mobilitat_AMB qualsevol dubte et redirgeixen a un formulari, provocant un retard d'informació que en alguns casos vols una resposta el més abans possible, com un bus que no passi o un canvi de ruta.Guigui wrote: ↑Monday 18/07/2022 10:55 Aprofito aquesta pregunta per a la següent reflexió:
A sant de què han de tenir web propi de la concessionària dels serveis públics? A l'usuari no li ha d'interessar quina empresa presta el servei, ni té l'obligació de saber-ho. Que hi hagi qui, per tradició històrica, encara es refereixi al nom de l'operador per a una determinada línia entra gairebé dins l'àmbit del folklòric, però a efectes pràctics de servei, ja no té cabuda.
Un cop més, l'AMB i l'ATM brillen per la seva absència en un aspecte essencial de la seva raó de ser. La relació amb el client ha de ser a càrrec de l'autoritat del transport, i la concessionària ha de limitar-se a donar un servei decent segons contracte. De cara a l'usuari, el contacte ha de ser amb l'autoritat competent. Per a qualsevol aspecte tècnic del servei, la relació de la concessionària ha de limitar-se amb l'autoritat. Ja està bé de marejar amb parròquies sense solta ni volta!
Ras i curt. Tens tota la raóGuigui wrote: ↑Monday 18/07/2022 10:55 Aprofito aquesta pregunta per a la següent reflexió:
A sant de què han de tenir web propi de la concessionària dels serveis públics? A l'usuari no li ha d'interessar quina empresa presta el servei, ni té l'obligació de saber-ho. Que hi hagi qui, per tradició històrica, encara es refereixi al nom de l'operador per a una determinada línia entra gairebé dins l'àmbit del folklòric, però a efectes pràctics de servei, ja no té cabuda.
Un cop més, l'AMB i l'ATM brillen per la seva absència en un aspecte essencial de la seva raó de ser. La relació amb el client ha de ser a càrrec de l'autoritat del transport, i la concessionària ha de limitar-se a donar un servei decent segons contracte. De cara a l'usuari, el contacte ha de ser amb l'autoritat competent. Per a qualsevol aspecte tècnic del servei, la relació de la concessionària ha de limitar-se amb l'autoritat. Ja està bé de marejar amb parròquies sense solta ni volta!
Ahora desde la web de monbus se puede consultar la tiretas de las nuevas líneas adquiridas el pasado 16 de julio; dentro de UTE Sant Boi, Barcelona y otros entrar en horarios y trayecto; además un teléfono de información:davroca5 wrote: ↑Monday 18/07/2022 12:54Ras i curt. Tens tota la raóGuigui wrote: ↑Monday 18/07/2022 10:55 Aprofito aquesta pregunta per a la següent reflexió:
A sant de què han de tenir web propi de la concessionària dels serveis públics? A l'usuari no li ha d'interessar quina empresa presta el servei, ni té l'obligació de saber-ho. Que hi hagi qui, per tradició històrica, encara es refereixi al nom de l'operador per a una determinada línia entra gairebé dins l'àmbit del folklòric, però a efectes pràctics de servei, ja no té cabuda.
Un cop més, l'AMB i l'ATM brillen per la seva absència en un aspecte essencial de la seva raó de ser. La relació amb el client ha de ser a càrrec de l'autoritat del transport, i la concessionària ha de limitar-se a donar un servei decent segons contracte. De cara a l'usuari, el contacte ha de ser amb l'autoritat competent. Per a qualsevol aspecte tècnic del servei, la relació de la concessionària ha de limitar-se amb l'autoritat. Ja està bé de marejar amb parròquies sense solta ni volta!
Posiblemente la nueva línea M8 de metrobus tenga el mismo final; ya va quedando menosalbert28 wrote: ↑Monday 17/10/2022 19:49 Parada nova a l'alçada del futur nou accés a Rodalies Cornellà (sentit St Joan Despí)
https://twitter.com/Mobilitat_AMB/statu ... x-VAg&s=19
En teoría no, están preparadas las paradas en la Carretera d'esplugues y el carril marcado como bus si mal recuerdo.Eduardo wrote: ↑Tuesday 18/10/2022 12:07Posiblemente la nueva línea M8 de metrobus tenga el mismo final; ya va quedando menosalbert28 wrote: ↑Monday 17/10/2022 19:49 Parada nova a l'alçada del futur nou accés a Rodalies Cornellà (sentit St Joan Despí)
https://twitter.com/Mobilitat_AMB/statu ... x-VAg&s=19