Page 1 of 4
Noticia sobre la linea bus Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB
Posted: Sunday 25/12/2005 23:56
by trainman
La línia d’autobús transversal començarà a funcionar al març
El Director General de Transports de la Generalitat s'ha compromès a posar en marxa aquesta línia que unirà Montcada, Ripollet, Cerdanyola i la UAB.La línia d'autobús que unirà Montcada, Ripollet, Cerdanyola i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) començarà a funcionar al març del 2006. Aquest és el compromís verbal que ha assolit el Director General de Transports de la Generalitat, Esteve Tomàs, amb els 3 municipis mancomunats. Encara s'ha de definir si el trajecte d'aquesta nova línia s'estendrà fins a Sant Cugat. Segons la regidora de Medi Ambient i Transport Públic de Ripollet, Montse Figueras, dependrà de la duració del viatge, ja que la intenció és que sigui inferior a una hora. També en relació amb l'autobús transversal, el president de la Mancomunitat, Juan Parralejo, va explicar que a l'esborrany dels pressupostos de la Generalitat ja s'ha destinat una partida per posar en marxa d'aquesta nova línia de transport.
El trànsit intens redueix la qualitat de l'aire
Coincidint amb el funcionament del nou autobús, la regidoria de Medi Ambient i Transport Públic de Ripollet iniciarà una campanya per promocionar el transport públic i racionalitzar l'ús del vehicle privat. Segons Figueras, aquesta actuació és necessària per millorar la qualitat de l'aire a Ripollet, que es veu afectada pel trànsit intens que es registra a la carretera N-II i a les autopistes AP-7 i AP-19. Així ho ha determinat l'Informe d'avaluació de la qualitat de l'aire al nostre municipi, realitzat pel Departament de Medi Ambient de la Generalitat a petició de la regidoria local. Les dades d'aquest estudi es van recollir amb una unitat mòbil d'immisions que es va instal·lar al parc Norbert Fusté des del 26 de maig fins el 28 de juny d'aquest any. També d'aquest informe es desprèn que la qualitat de l'aire a Ripollet no es veu afectada per les indústries del municipi i voltants.
http://revistaderipollet.com/
Posted: Tuesday 27/12/2005 9:50
by UT596001
Si la explota Sarbus, a lo mejor ya sabemos para qué son los buses que han traído de Lleida...
Posted: Tuesday 27/12/2005 13:32
by entfe001
S'haurà de provar 8)
Posted: Wednesday 15/02/2006 18:44
by trainman
Según leí ayer en el A Fons Vallès todos los buses que se van a usar en esta linea van a ser buses adaptados
Saludos
Posted: Wednesday 15/02/2006 21:48
by Marc Font Escales
Posted: Wednesday 15/02/2006 21:51
by aarongilp
Que no son Versuuss!!!! No ho posa enlloc que es diguin així!!!! Són Cityclass noussssssssssssss!!! Quina mania en dir-los-hi així!!!
Posted: Wednesday 15/02/2006 22:05
by Marc Font Escales
Per a aaronglip:
Són Cityclass, tens raó, però si ens referim al model de carrocería, és Versus (Citi Versus) de Castrosua.
Posted: Wednesday 15/02/2006 22:37
by aarongilp
On ho posa? No ho he vist mai...i apart, si són City Versus ja no són Versus...veus com ja l'has liada???
Posted: Thursday 16/02/2006 14:48
by Marc Font Escales
Posted: Thursday 16/02/2006 15:17
by Fran-Ikarus
Sí, des de fa un temps s'ha passat al llatí: Versus, Magnus...
Continua tenint els codis interns (CS40), però es veu que la política de marketing deu aconsellar afegir aquests noms comercials més vistosos.
Posted: Thursday 16/02/2006 15:38
by aarongilp
Ja no em mola Catrosua
Jo estic més avesat a noms 'normals', com Habit, CidadeI, Citaro...
Posted: Thursday 16/02/2006 15:52
by UT596001
trainman wrote:Según leí ayer en el A Fons Vallès todos los buses que se van a usar en esta linea van a ser buses adaptados
Saludos
Pues entonces quién lo explotará?!
Sarbus tiene 32 buses adaptados (33 si se deciden a recuperar el 917), y los buses que hay asignados en las distintas líneas, son:
-4 para la A1
-3 para la A2
-Ni idea para A3/A4 (muchos, seguro)
-Muchos también para la B1/B2
-4 para la C1
-3 para la C5
Entre la A1/A2/C1/C5 ya me suman 15, y si le sumamos la A3/A4 y la B1/B2 llegará pronto a los 30, si no pasa...
¿De dónde van a sacar los buses adaptados necesarios para la línea?
Si lo hace Font... creo que también va justilla de buses para PMR.
Pues lo dicho, no sé de dónde sacarán los autobuses.
Posted: Thursday 16/02/2006 16:26
by trainman
Los de la A3/A4 son los 9 CityLine (610 a 618) y 1 Noge Touring (920)
Sobre Font, está esperando un Scania Castrosua Magnus
Saludos
UT596001 wrote:trainman wrote:Según leí ayer en el A Fons Vallès todos los buses que se van a usar en esta linea van a ser buses adaptados
Saludos
Pues entonces quién lo explotará?!
Sarbus tiene 32 buses adaptados (33 si se deciden a recuperar el 917), y los buses que hay asignados en las distintas líneas, son:
-4 para la A1
-3 para la A2
-Ni idea para A3/A4 (muchos, seguro)
-Muchos también para la B1/B2
-4 para la C1
-3 para la C5
Entre la A1/A2/C1/C5 ya me suman 15, y si le sumamos la A3/A4 y la B1/B2 llegará pronto a los 30, si no pasa...
¿De dónde van a sacar los buses adaptados necesarios para la línea?
Si lo hace Font... creo que también va justilla de buses para PMR.
Pues lo dicho, no sé de dónde sacarán los autobuses.
Posted: Thursday 16/02/2006 18:22
by Marc Font Escales
aarongilp wrote:Ja no em mola Catrosua
Jo estic més avesat a noms 'normals', com Habit, CidadeI, Citaro...
CidadeI? No em sona gaire això.
Posted: Thursday 16/02/2006 18:26
by aarongilp
http://cv.uoc.es/~jmora/lineas_i/img_gi ... rona31.jpg A Girona n'hi ha 4, dos per la L11, un per la L7 i l'altre per la L9. A Barcelona s'assemblen (no sé si és la mateixa carrosseria) que els BusBarri...
Posted: Friday 17/02/2006 9:34
by Ecomobisostrans
Yo creia que empezaba a circular el 1 de marzo pero ni Sarbus ni los ayuntamientos de Montcada i Reixac y Ripollet saben nada. Asi qe... vete a saber qe pasa con esa linea. Si alguien sabe algo qe lo ponga en el foro.
Posted: Wednesday 01/03/2006 10:48
by Ecomobisostrans
[EDITADO] Yo creia que empezaba a circular el 1 de marzo pero ni Sarbus ni los ayuntamientos de Montcada i Reixac y Ripollet saben nada. Asi qe... vete a saber qe pasa con esa linea. Si alguien sabe algo qe lo ponga en el foro.
Posted: Thursday 01/06/2006 16:49
by trainman
El bus Cerdanyola-Ripollet-Montcada començarà a funcionar el 15 de setembre
Una vella reivindicació de les poblacions de Cerdanyola-Montcada i Ripollet pot fer-se realitat a finals d'estiu: una línia de bus urbà que enllaci les tres poblacions, el campus universitari de la UAB i l'estació dels FF.GG de Bellaterra
La línia d'autobús és una antiga reivindicació de la Mancomunitat
Foto: ArxiuEl 15 de setembre es posarà en marxa el nou servei de bus interurbà que unirà les poblacions de la Mancomunitat Cerdanyola-Ripollet-Montcada i que la Generalitat s'havia compromés a posar en marxa durant aquest any 2006. Aquesta línia és una vella reivindicació de les tres poblacions i, de fet, la Mancomunitat ja havia fet oficialment la petició l'any 2003.
El passat dilluns, dia 29 de maig, els alcaldes de Cerdanyola, Montcada i Ripollet -Antoni Morral, César Arrizabalaga i Juan Parralejo, respectivament- van mantenir una reunió amb el senyor Esteve Tomás, director general de Ports i Transports i el senyor Josep M. Fortuny, subdirector general. Aquesta reunió ha servit per donar llum verda a la nova línia de transports que unirà Montcada, Ripollet, Cerdanyola, la Universitat Autònoma de Barcelona i el sector Bellaterra, a l'estació dels FF.GG..
Aquesta línia, que iniciarà el seu servei el 15 de setembre, servirà també per facilitar la connectivitat dels barris d’Uralita i int Vell (Cerdanyola) i Can Tiana (Ripollet). A més, comunicarà els 3 grans eixos ferroviaris d’aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels Ferrocarrils Catalans Barcelona-UAB.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia9300.html
Posted: Thursday 01/06/2006 16:52
by trainman
NOTÍCIES
Data publicació: 01/06/2006 10:10:46
El proper mes de setembre funcionarà l’autobús que connectarà Montcada i Reixac-Ripollet-Cerdanyola amb la UAB i el sector Bellaterra
L’autobús que connectarà els tres municipis mancomunats (Montcada i Reixac, Cerdanyola del Vallès i Ripollet) amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i el sector Bellaterra funcionarà el proper 15 de setembre. Aquest va ser el principal acord de la reunió que van mantenir el passat dilluns 29 de maig els alcaldes de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, de Cerdanyola del Vallès, Antoni Morral, i de Ripollet, Juan Parralejo, amb el director general de Ports i Transports de la Generalitat de Catalunya, Esteve Tomás, i el subdirector general del mateix departament, Josep M. Fortuny. L’objectiu de la reunió era tractar diferents temes relatius al transport en els tres municipis que integren la Mancomunitat Intermunicipal, Montcada i Reixac-Ripollet-Cerdanyola.
En el decurs de la reunió es va donar llum verda a la nova línia de transports que unirà els tres municipis amb la UAB i el sector Bellaterra, a l’alçada de l’estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC). El recorregut de la línia s’iniciarà al barri de Can Sant Joan, i tindrà parades també a Montcada Centre (pl. Lluís Companys) i a Mas Rampinyo (pl. Espanya). Aquesta línia donarà servei de dilluns a divendres, des de les 6 del matí fins a les 21h, i sortirà cada hora.
Aquesta línia també facilitarà la connectivitat dels barris d’Uralita i Pont Vell, a Cerdanyola, i de Can Tiana, a Ripollet, i comunicarà els 3 grans eixos ferroviaris d’aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona-Manresa, i la línia dels FGC-UAB.
http://www.montcada.org/
Posted: Thursday 01/06/2006 17:02
by UT596001
Ja era hora!