CARTA ENVIADA A FGC (TEMA:TRENS HISTÒRICS)
CARTA ENVIADA A FGC (TEMA:TRENS HISTÒRICS)
COMPANYS, AQUESTA ÉS LA CARTA AMB UNA PRPOSTA QUE HE ENVIAT A FGC, JA EM DIREU QUE EN PENSEU:
M´agradaria fer un suggeriment adreçat els responsables dels trens històrics de FGC i no sé si aqui és el lloc més adequat.
Agrairia que m´indiquessin on m´hauria d´adreçar per fer la següent proposta.
Senyors,
M´he assabentat que Metro de Barcelona vol enviar al dit "Museu del transport" de la Pobla de Lillet el tren de la serie 300 de 1924 que es va restaurar pel 75è aniversari del Metro. Havent vist l´estat lamentable de la majoria de vehicles enviats en aquest "museu" els proposo que es plantegin adquirir aquest comboi a fi i efecte de fer-se càrrec del seu manteniment i circulacions especials. D´aquesta manera salvarien una reliquia del passat, ja que estem parlant del primer Metro que va circular a Barcelona, i alhora FGC ampliaria el seu catàleg de vehicles històrics que ja comença a ser important.
Esperant que tinguin molt present el meu suggeriment rebin una salutació i felicitació per l´encertada política de manteniment de vehicles històrics.
Atentament.
Xavier
M´agradaria fer un suggeriment adreçat els responsables dels trens històrics de FGC i no sé si aqui és el lloc més adequat.
Agrairia que m´indiquessin on m´hauria d´adreçar per fer la següent proposta.
Senyors,
M´he assabentat que Metro de Barcelona vol enviar al dit "Museu del transport" de la Pobla de Lillet el tren de la serie 300 de 1924 que es va restaurar pel 75è aniversari del Metro. Havent vist l´estat lamentable de la majoria de vehicles enviats en aquest "museu" els proposo que es plantegin adquirir aquest comboi a fi i efecte de fer-se càrrec del seu manteniment i circulacions especials. D´aquesta manera salvarien una reliquia del passat, ja que estem parlant del primer Metro que va circular a Barcelona, i alhora FGC ampliaria el seu catàleg de vehicles històrics que ja comença a ser important.
Esperant que tinguin molt present el meu suggeriment rebin una salutació i felicitació per l´encertada política de manteniment de vehicles històrics.
Atentament.
Xavier
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Mmmmmm...
La meva sincera opinió? Una mica "precipitada". Ho dic perquè la proposta, versemblant o no, té una implicació tan "forta" (que una companyia pública hagués de preservar el material d'una altra m'ho sembla) que potser millor esperar a tenir un contacte més directe.
Per exemple, potser en la visita de finals del febrer, qui mostri el tren de la sèrie 300 pot dir-ne alguna cosa... És una idea.
La meva sincera opinió? Una mica "precipitada". Ho dic perquè la proposta, versemblant o no, té una implicació tan "forta" (que una companyia pública hagués de preservar el material d'una altra m'ho sembla) que potser millor esperar a tenir un contacte més directe.
Per exemple, potser en la visita de finals del febrer, qui mostri el tren de la sèrie 300 pot dir-ne alguna cosa... És una idea.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
L'arreglin o no (ja veurem quina és la manera d'arreglar-lo, i quin percentatge dels fons del museu, els que estiguin en pitjor estat, no "sobreviuen" a l'arreglo...), el cert és que no tindria cap sentit que enviessin el tren de la sèrie 300, i menys en les seves condicions actuals de vehicle restaurat i en perfecte estat de marxa (imagino) a aquell indret.
Les seves condicions actuals (imagino) afavoreixen que estigui preservat en un lloc amb accés a la xarxa de Metro, on pugui funcionar eventualment, de la manera que sembli més adient. És a dir, com està ara.
Les seves condicions actuals (imagino) afavoreixen que estigui preservat en un lloc amb accés a la xarxa de Metro, on pugui funcionar eventualment, de la manera que sembli més adient. És a dir, com està ara.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
EL 300 ANIRÀ A LA POBLA DE LILLET, AQUI TENIU LA CARTA QUE EM VA ENVIAR EL DPT DE PREMSA DE TMB QUAN ELS VAIG PREGUNTAR SI TORNARIEM A VEURE EL 300 FUNCIONAR.´
HEM D´EVITAR AQUESTA DESGRÀCIA!!!
Benvolgut Xavier,
Efectivament, el tren de la sèrie 300 de l’any 1924 va ser restaurat i el seu destí final serà el Museu del Transport.
Ara el conservem en bon estat a les nostres cotxeres, però tot i que funciona resultarà molt difícil que torni a circular per la nostra xarxa, fonamentalment per raons operatives i tècniques.
Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.
Salutacions cordials,
HEM D´EVITAR AQUESTA DESGRÀCIA!!!
Benvolgut Xavier,
Efectivament, el tren de la sèrie 300 de l’any 1924 va ser restaurat i el seu destí final serà el Museu del Transport.
Ara el conservem en bon estat a les nostres cotxeres, però tot i que funciona resultarà molt difícil que torni a circular per la nostra xarxa, fonamentalment per raons operatives i tècniques.
Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.
Salutacions cordials,
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Jo penso que d'alguna manera sí que hi havia (o hi ha) aquest "destí final" "vagament" estipulat per aquest tren, però ni més ni menys que perquè "les coses històriques de TMB", en els últims lustres, han anat a parar en la seva majoria al Museu del Transport (o desaparegut).
Però alguna cosa em fa pensar que, si el dia 25 de febrer ho preguntem a algú més o menys "directament responsable", la resposta no serà tan simple.
Però alguna cosa em fa pensar que, si el dia 25 de febrer ho preguntem a algú més o menys "directament responsable", la resposta no serà tan simple.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Ni se t'acudeixi fer aquesta pregunta, Jamiro!
Com a mínim, res del que hi ha davant de la coma.
Cal recolçar l'única postura sensata: que aquest tren no marxi allà (ni tan sols si el Museu estigués en millors condicions de les que està). No té cap sentit. Aquí pot tornar a circular (i fins i tot, qui sap, en la mateixa línia on va nèixer, com ja va fer al 1997). Allà dalt no tornarà a circular mai.
Com a mínim, res del que hi ha davant de la coma.
Cal recolçar l'única postura sensata: que aquest tren no marxi allà (ni tan sols si el Museu estigués en millors condicions de les que està). No té cap sentit. Aquí pot tornar a circular (i fins i tot, qui sap, en la mateixa línia on va nèixer, com ja va fer al 1997). Allà dalt no tornarà a circular mai.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Hola:
Podem fer alguna cosa?... (si, de l'estil que esteu pensant la majoria ). Una "sentada", cartes al director als diaris (al "twenty minutes" com que no, oi?) explicant el que pasa?. Vaja, una accio una mica mes "contundent".
S'estan carregant la historia ferroviaria d'aquesta ciutat -i per extensio d'aquest pais- i no podem fer res?... vaja, no fotem!.
Si diuen que el 300 no pot circular, nomes hi ha una rao: No els hi surt dels ...... . No es demana una circulacio tipica i normal, nomes que pugui circular en ocasions especials. No crec que sigui tan complicat.... o si, no ho se. Pero crec que el primordial es tenir ganes, i ja sabem que aquests, les uniques ganes que tenen es de.....
Sal.lutacions:
Serie600
Podem fer alguna cosa?... (si, de l'estil que esteu pensant la majoria ). Una "sentada", cartes al director als diaris (al "twenty minutes" com que no, oi?) explicant el que pasa?. Vaja, una accio una mica mes "contundent".
S'estan carregant la historia ferroviaria d'aquesta ciutat -i per extensio d'aquest pais- i no podem fer res?... vaja, no fotem!.
Si diuen que el 300 no pot circular, nomes hi ha una rao: No els hi surt dels ...... . No es demana una circulacio tipica i normal, nomes que pugui circular en ocasions especials. No crec que sigui tan complicat.... o si, no ho se. Pero crec que el primordial es tenir ganes, i ja sabem que aquests, les uniques ganes que tenen es de.....
Sal.lutacions:
Serie600
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
La va signar aquest senyor:
Gustavo Lamadrid Santos
Cap del Gabinet de premsa TMB
C/60, núm. 21-23, sector A, Pol. Ind. Zona Franca (08040 - Barcelona)
Tel. 93 2987369
glamadrid@tmb.net
Gustavo Lamadrid Santos
Cap del Gabinet de premsa TMB
C/60, núm. 21-23, sector A, Pol. Ind. Zona Franca (08040 - Barcelona)
Tel. 93 2987369
glamadrid@tmb.net