Estacions que encara no han estat fotografiades per TRENSCAT
Estacions que encara no han estat fotografiades per TRENSCAT
Línia Girona-Cerbère:
-Peralada
-Tonyà
Línia BCN-Vic-La Tor de Querol:
-Montcada i Reixac-Sant Joan
-Llerona
-Taradell-Mont-rodon
-Illa-L´Herand
-Aigües de Ribes
Línia Tarragona-Reus:
-La Canonja
Línia Reus-Saragossa:
-Garcia
Línia BCN-Martorell-St. Vicenç de Calders:
-St.Ildefons
Línia BCN-Terrassa-Manresa-Lleida:
-Castellgalí
-Pla de Vilanoveta
-Peralada
-Tonyà
-Llerona
-Taradell-Mont-rodon
-Illa-L´Herand
-Aigües de Ribes
Línia Tarragona-Reus:
-La Canonja
Línia Reus-Saragossa:
-Garcia
-St.Ildefons
-Castellgalí
-Pla de Vilanoveta
Last edited by 437.001 on Friday 27/01/2006 20:39, edited 1 time in total.
Si es per demanar... Gaudí, Correus ("Correos"), Banc ("Banco") i la renovació de l'estació d'Almeda... percert, m'escanta la nova "caseta" d'estació..., moderna, diuen que s'obrira per aquest febrer, lo vaig preguntar a un obrer
Millor que no demanem tant, ara pr ara crec que es un arxiu inportantíssim
Millor que no demanem tant, ara pr ara crec que es un arxiu inportantíssim
Hola:
Pero realement existeix "Banco" o es el "Mite erotic" del forum?. Gaudi i Correus si (per la primera passo cada dia, i la segona es veu si es fixa un al tren direccio Barceloneta). Fernando diuen per aqui que hi han vestigis al sostre del tunel. Pero em semba a mi que "Banco" es el mite erotic dels "forumeros" . A veure si es com "Travessera" de la L3, que ja ens agradaria tambe que existis.
El meu mite erotic es el passadis tapiat i la "jamagradariaamiquehofessin" conexio L2 - L5 amb obertura de Gaudi inclosa.... Aixi no tindria que fer el transbordament de S. Familia....
Sal.lutacions:
Serie600
Pero realement existeix "Banco" o es el "Mite erotic" del forum?. Gaudi i Correus si (per la primera passo cada dia, i la segona es veu si es fixa un al tren direccio Barceloneta). Fernando diuen per aqui que hi han vestigis al sostre del tunel. Pero em semba a mi que "Banco" es el mite erotic dels "forumeros" . A veure si es com "Travessera" de la L3, que ja ens agradaria tambe que existis.
El meu mite erotic es el passadis tapiat i la "jamagradariaamiquehofessin" conexio L2 - L5 amb obertura de Gaudi inclosa.... Aixi no tindria que fer el transbordament de S. Familia....
Sal.lutacions:
Serie600
Mites eròtics...
Hola!
A veure, el senyor "destrossanoms", què fa vostè fotent pressió al company Bernat? No veu que l'estressarà???
Per cert, jo em NEGO a pensar que Banc no existeix...Totes les nits hi somio...
Salut!
A veure, el senyor "destrossanoms", què fa vostè fotent pressió al company Bernat? No veu que l'estressarà???
Per cert, jo em NEGO a pensar que Banc no existeix...Totes les nits hi somio...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
Pero el que es "Banco".... existeix fisicament aquesta estacio?...A banda que realment hagi prestat servei i/o tingui algun acces per enlloc, com es el cas de Correus, l'acces (les restes, millor dit) son davant mateix de la central, en forma de reixa de ventil.lacio
A mi tot el que es historia i "alrededores" del metro de Barcelona m'atrau "malaltissament"..... pero moooooolt "malatissament"
Sal.lutacions:
Serie600
Home, erecccions no hi en tinc (jum!.... m'he passat?) amb aquest tema, pero m'agradaria que s'obris Gaudi i el tunel tapiat que es veu despres de Gaudi i que deu acabar abans d'entrar a S. Familia L2. Amb aixo estic d'acord amb en SantFeliuenc.437.001 wrote:Sr.Enlliurat, el teu mite eròtic és una estació de tren que no existeix?
Què rar!!!
Pero el que es "Banco".... existeix fisicament aquesta estacio?...A banda que realment hagi prestat servei i/o tingui algun acces per enlloc, com es el cas de Correus, l'acces (les restes, millor dit) son davant mateix de la central, en forma de reixa de ventil.lacio
A mi tot el que es historia i "alrededores" del metro de Barcelona m'atrau "malaltissament"..... pero moooooolt "malatissament"
No ho se (i crec que ningu ho sapiga amb seguretat al Forum) si es podria fer realitat aquest fet, pero per la banda de la L5 hi ha una cua tapiada que a l'altra banda deu comunicar -suposo- per algun lloc de la L2 mica abans d'entrar a Sagrada Familia. Diferencia d'alçades?.... mes que aixo, crec que deu estar el problema mes per l'amplada de tunel i que puguin passar els trens per alla... pero amb els 5000 que deuen esser tots iguals....Loyster wrote:Una pregunta: alguna vegada pot arribar a pasar que els tunels de la L2 i la L5 s'intercanviin a Sagrada Familia No es molt dificil perque hi ha molta diferencia d'altures, etc...
Sal.lutacions:
Serie600
Vejam, Sr.Enlliurat, si vostè m´està dient que vol que Antoni Gaudí s´obri, apart de dir-li que no podrà, ja que és mort, i de que té "el túnel" tapiat, permeti´m de dir-li que diu vostè coses força...estranyes.Serie600 wrote:Hola:Home, erecccions no hi en tinc (jum!...) amb aquest tema, pero m'agradaria que s'obris Gaudi el tunel tapiat.437.001 wrote:Sr.Enlliurat, el teu mite eròtic és una estació de tren que no existeix?
Què rar!!!
Sal.lutacions:
Serie600
- Trenscat
- N10
Re: Estacions que encara no han estat fotografiades per TREN
Jeje com us desmadreu mare meva!! Són estacions que tinc pendents efectivament però no totes. N'hi ha algunes de les quals ja tinc fotos com són Montcada i Reixac-Sant Joan, Sant Ildefons i Castellgalí. Pla de Vilanoveta va arribar a prestar servei de viatgers algun cop? Ara que m'hi fixo també t'has deixat l'estació de Vandellòs de la línia Tarragona-Tortosa No patiu que tot acabarà arribant, encara que ara estaré una mica enfeinat amb el tema del projecte de final de carrera durant un temps: ja ho dic ara per si veieu que no hi ha actualitzacions durant un període llarg de temps. Això sí, sempre es pot organitzar alguna sortida des del Fòrum per anar a veure aquestes estacions també a la qual òbviament m'hi apuntaria437.001 wrote:Línia Girona-Cerbère:
-Peralada
-Tonyà
-Llerona
-Taradell-Mont-rodon
-Illa-L´Herand
-Aigües de Ribes
Línia Tarragona-Reus:
-La Canonja
Línia Reus-Saragossa:
-Garcia
-St.Ildefons
-Castellgalí
-Pla de Vilanoveta
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Trenscat
- N10
Algun dia algun dia. De moment us recomano altíssimament la web de http://www.tramvia.org/ELMETRO per veure tota l'actualitat i informació dels trens del Metro, sense deixar de banda òbviament la maravellosa web de'n Marçal http://www.wefer.compokeroms wrote:per cert, parlant de la web de trenscat...
quan posara informació sobre els trens que hi circulen pel metro de barcelona
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Estacions que encara no han estat fotografiades per TREN
Qué pacha?Trenscat wrote:Jeje com us desmadreu mare meva!! Són estacions que tinc pendents efectivament però no totes. N'hi ha algunes de les quals ja tinc fotos com són Montcada i Reixac-Sant Joan, Sant Ildefons i Castellgalí. Pla de Vilanoveta va arribar a prestar servei de viatgers algun cop? Ara que m'hi fixo també t'has deixat l'estació de Vandellòs de la línia Tarragona-Tortosa No patiu que tot acabarà arribant, encara que ara estaré una mica enfeinat amb el tema del projecte de final de carrera durant un temps: ja ho dic ara per si veieu que no hi ha actualitzacions durant un període llarg de temps. Això sí, sempre es pot organitzar alguna sortida des del Fòrum per anar a veure aquestes estacions també a la qual òbviament m'hi apuntaria437.001 wrote:Línia Girona-Cerbère:
-Peralada
-Tonyà
-Llerona
-Taradell-Mont-rodon
-Illa-L´Herand
-Aigües de Ribes
Línia Tarragona-Reus:
-La Canonja
Línia Reus-Saragossa:
-Garcia
-St.Ildefons
-Castellgalí
-Pla de Vilanoveta
Com va Bernat?
De fet, era més que res un ham perquè piquéssis per saber per com van les coses...
L´estació de Vandellòs nol´he mencionada perquè tu ja en vas parlar demanant-ne informació...
Pla de Vilanoveta va arribar a sortir a la Guia Renfe de 1971, ara que en aquella època els trens ja no hi paraven, seria qüestió de mirar si en algun horari més antic...però l´edifici de viatgers hi és...encara.
Illa-L´Herand...em temo que no va prestar servei de viatgers, però...és una estació tan desconeguda pels aficionats mateixos, que seria una llàstima de no "promocionar-la", ja que em temo que si s´acaben fent les obres, anirà a terra, com Aigües de Ribes (o aquesta la salvaran amb el rollo del "Tren Verd"?).
I l´estació de la Canonja...t´hi puc acompanyar, encara queda dempeus el moll de mercaderies i les andanes...i el pas a nivell.
A més, dius que el tram Reus-Picamoixons és "falti", no?
I properament...
Hola!
Salut!
I properament, la meva pàgina també...!Trenscat wrote:Algun dia algun dia. De moment us recomano altíssimament la web de http://www.tramvia.org/ELMETRO per veure tota l'actualitat i informació dels trens del Metro, sense deixar de banda òbviament la maravellosa web de'n Marçal http://www.wefer.compokeroms wrote:per cert, parlant de la web de trenscat...quan posara informació sobre els trens que hi circulen pel metro de barcelona
Salut!
-
- N10
L'estació de Banco efectivament existeix i em van haver d'ajudar per veure-la. Si sortiu de Jaume I direcció Urquinaona i mireu per la finestra cap al lateral (la mateixa banda on hi ha les andanes de Jaume I i Urquinaona) veureu en un moment com un petit forat, una andana, però és molt curta. Cal estar atent perquè és qüestió de pocs segons.
Quan...!
Hola!
Això sí, quan la pengi encara haurà de créixer més...Perquè m'estan sorgint una d'idees freaks...
Salut!
Un dia sense concretar d'aquest mes de febrer; no em retrasaré, ja li queda ben poquet.Loyster wrote:Cuan estara llesta la web de Barnametro
Això sí, quan la pengi encara haurà de créixer més...Perquè m'estan sorgint una d'idees freaks...
Salut!