Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Hola a tots! Sóc nou al fòrum. Volia proposar un nou tema (crec). No trobeu desfassat que a les estacions de RENFE Arc de Triomf i Catalunya tant sols hi hagin dues vies per a 4 línies de Rodalies???? És fràncqment perillós com s'omplen les andanes en hores punta, i quan s'espatlla algun convoi en alguna estació d'aquestes, s'aturen totes les línies!!!!!!!!!!! No caldria fer una forta restructuració de Catalunya i Arc de Triomf i construir al menys dues vies més!!!!!!!!! )))2
Last edited by metring on Saturday 04/03/2006 15:58, edited 1 time in total.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Si be és ben cert que aquell túnel està saturat, la solució que proposes no passaria per duplicar les vies en aquell tram. Més que res perquè no hi caben. Als costats de les vies de Renfe, hi han les del Metro. La solució per desembussar aquell túnel es fer-ne un altre per un altre lloc i redistribuir les línies al seu pas per Barcelona.
Aviam quanta estona triga en Santfeliuenc amb la neccesitat del túnel sota la Diagonalvictorcasta wrote:Si be és ben cert que aquell túnel està saturat, la solució que proposes no passaria per duplicar les vies en aquell tram. Més que res perquè no hi caben. Als costats de les vies de Renfe, hi han les del Metro. La solució per desembussar aquell túnel es fer-ne un altre per un altre lloc i redistribuir les línies al seu pas per Barcelona.
Vejam, per PGracia només hi pasa la R2? Es que ara no ho recordo pero diria que si. Estant tant al centre no tindria més sentit portar allà una linea més? Potser Plaça Cat i Arc quedarien més desembussats.
Per alttre banda, crec que està previst arreglar Arc de Triomf, sense més vies, però ampliar andanes i espero, l'estació sencera, que fot pena per la superfashion BCN.
Vox
Per alttre banda, crec que està previst arreglar Arc de Triomf, sense més vies, però ampliar andanes i espero, l'estació sencera, que fot pena per la superfashion BCN.
Vox
El problema del túnel d'Aragó és que no només suporta una línia de Rodalies sinó també la pràctica totalitat del volum de Regionals (Girona, Tarragona, Tortosa, Reus, Figueres, Salou, Valls...) a més del trànsit de combois de Grandes Líneas arran de les obres del Prat que han anul·lat la connexió directa amb Can Tunis.
Afegir el trànsit d'una línia de Rodalies al túnel d'Aragó és, ara com ara, molt delicat. Possiblement la única línia traslladable, per poc nombre de circulacions i relativa regularitat d'aquestes, sigui la C7 (la qual cosa, sigui dit de pas, m'aniria de perles 8))
Afegir el trànsit d'una línia de Rodalies al túnel d'Aragó és, ara com ara, molt delicat. Possiblement la única línia traslladable, per poc nombre de circulacions i relativa regularitat d'aquestes, sigui la C7 (la qual cosa, sigui dit de pas, m'aniria de perles 8))
Reconec que ho he dit per dir, perque ni idea del tema, però si fos posible el que diu en vallesà, seria un bon començament: alliberar una mica Plaça Catalunya i Arc de Triomf, abans de pensar en posar més trens (es a dir, que quan arrivin els Civia, no s'en vagin masses 447) i altres canvis.
Un cop s'arregli tot el tema de l'alta velocitat, Sants i tal, el túnel d'Aragó quedarà un pel més tranquil?
Es que lo de Plaça Catalunya.. Fins hi tot vaig llegir que era perillós, que els propis maquinistes de les 447 a vegades circulaven "a ull"
Vox
Un cop s'arregli tot el tema de l'alta velocitat, Sants i tal, el túnel d'Aragó quedarà un pel més tranquil?
Es que lo de Plaça Catalunya.. Fins hi tot vaig llegir que era perillós, que els propis maquinistes de les 447 a vegades circulaven "a ull"
Vox
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
jejeje Suposo que amb 250 voldràs dir 450/451 (de dos pisos). I el que apuntes no seria pas cap novetat. Crec que algun tren de dos pisos ha arribat fins a Tarragona i els 447 han fet serveis a Tortosa, Portbou i Cerbère, Ribes de Freser...Ferrovi wrote:Ben segur que aviat veurem 250 i 447 fent de regionals
Els 447 arriben regularment a Ribes de Freser, però com ara la línia de Puigcerdà és de Rodalies...victorcasta wrote:jejeje Suposo que amb 250 voldràs dir 450/451 (de dos pisos). I el que apuntes no seria pas cap novetat. Crec que algun tren de dos pisos ha arribat fins a Tarragona i els 447 han fet serveis a Tortosa, Portbou i Cerbère, Ribes de Freser...Ferrovi wrote:Ben segur que aviat veurem 250 i 447 fent de regionals
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: diagonal
Hola,
Saludos,
Sergio
Pues la verdad es que es muy necesario.Aviam quanta estona triga en Santfeliuenc amb la neccesitat del túnel sota la Diagonal
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Comorl ???Potser 447 no masses, però de 450 i 451 crec que si està previst que en desapareixin del nucli de rodalies de Barcelona
Que quitan las UT-450 y UT-451 ??? YA ssabemos que cómodas no lo son y tal??? Pero acaso quieren susitutir estas UT's por el mismo número unidades simples. Alguien se ha parado a ver como van por ejemplo los servicios a Sant vicenç de Calders en Sants con UT-450 de las 19.36 - 20.06 y 20.36 o servicios homónimos al llegar a Sants por las mañanas ????
Por favor q tal cantidad d egente no cabe en las mismas UT-447's ni locos ¡ ¡ ¡
Diuen, rumors, com sempre (i no està previst oficialment), que les 450/451 acabaran a Madrid totes...però és clar, si comptem que qui sosté aquests rumors és gent d'allà, no en pots fer cas...també deien que els 448R acabarien al Madrid Jaen al poc temps d'estar a Catalunya, i porten ja 3 anys i mig...mikado wrote:Comorl ???Ferrovi wrote: Potser 447 no masses, però de 450 i 451 crec que si està previst que en desapareixin del nucli de rodalies de Barcelona
Que quitan las UT-450 y UT-451 ??? YA ssabemos que cómodas no lo son y tal??? Pero acaso quieren susitutir estas UT's por el mismo número unidades simples. Alguien se ha parado a ver como van por ejemplo los servicios a Sant vicenç de Calders en Sants con UT-450 de las 19.36 - 20.06 y 20.36 o servicios homónimos al llegar a Sants por las mañanas ????
Por favor q tal cantidad d egente no cabe en las mismas UT-447's ni locos ¡ ¡ ¡
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Es obvio. Si quitan las 450/451 pondrán 447 en composición simple en los trayectos que, actualmente, hacen las 451. Es más, creo que los Sant Celoni -> Sant Vicenç de las 7 de la mañana van demasiado vacíos, no creo que Renfe tarde mucho en poner una especie de "tren de la bruja" en ese recorrido, hay demasiados asientos vacíos y comodez en esos trayectos en hora punta.mikado wrote: Comorl ???
Que quitan las UT-450 y UT-451 ??? YA ssabemos que cómodas no lo son y tal??? Pero acaso quieren susitutir estas UT's por el mismo número unidades simples. Alguien se ha parado a ver como van por ejemplo los servicios a Sant vicenç de Calders en Sants con UT-450 de las 19.36 - 20.06 y 20.36 o servicios homónimos al llegar a Sants por las mañanas ????
Por favor q tal cantidad d egente no cabe en las mismas UT-447's ni locos ¡ ¡ ¡
Para hacer algo mal, Renfe está.
Foto del Sant Celoni -> Sant Vicenç en 447 simple a las 7 de la mañana a su paso por el río Llobregat en El Prat.