Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya

Post by metring »

Hola a tots! Sóc nou al fòrum. Volia proposar un nou tema (crec). ;) No trobeu desfassat que a les estacions de RENFE Arc de Triomf i Catalunya tant sols hi hagin dues vies per a 4 línies de Rodalies???? :?: És fràncqment perillós com s'omplen les andanes en hores punta, i quan s'espatlla algun convoi en alguna estació d'aquestes, s'aturen totes les línies!!!!!!!!!!! >:( No caldria fer una forta restructuració de Catalunya i Arc de Triomf i construir al menys dues vies més!!!!!!!!! :cop )))2
Last edited by metring on Saturday 04/03/2006 15:58, edited 1 time in total.
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Benvingut, no faràs el metring no?, espero que no, en qualsevol cas:
metring: esport ilegal el qual es tracta de pujarse a un convoi de metro, al sostre, i viatjar pels tunels sense tocar la catenaria.
Estaria força bé, es veritat el que dius, caldria dues vies més.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ah, no, no! Jo no practico aquest "esport" de risc! És sobretot el metring ben entés, l'afició a l'història del Metro! ;) I sí, la situació de Renfe allà clama al cel, no trobes? :'(
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Si be és ben cert que aquell túnel està saturat, la solució que proposes no passaria per duplicar les vies en aquell tram. Més que res perquè no hi caben. Als costats de les vies de Renfe, hi han les del Metro. La solució per desembussar aquell túnel es fer-ne un altre per un altre lloc i redistribuir les línies al seu pas per Barcelona.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

victorcasta wrote:Si be és ben cert que aquell túnel està saturat, la solució que proposes no passaria per duplicar les vies en aquell tram. Més que res perquè no hi caben. Als costats de les vies de Renfe, hi han les del Metro. La solució per desembussar aquell túnel es fer-ne un altre per un altre lloc i redistribuir les línies al seu pas per Barcelona.
Aviam quanta estona triga en Santfeliuenc amb la neccesitat del túnel sota la Diagonal :D
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Vejam, per PGracia només hi pasa la R2? Es que ara no ho recordo pero diria que si. Estant tant al centre no tindria més sentit portar allà una linea més? Potser Plaça Cat i Arc quedarien més desembussats.

Per alttre banda, crec que està previst arreglar Arc de Triomf, sense més vies, però ampliar andanes i espero, l'estació sencera, que fot pena per la superfashion BCN.

Vox
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

El problema del túnel d'Aragó és que no només suporta una línia de Rodalies sinó també la pràctica totalitat del volum de Regionals (Girona, Tarragona, Tortosa, Reus, Figueres, Salou, Valls...) a més del trànsit de combois de Grandes Líneas arran de les obres del Prat que han anul·lat la connexió directa amb Can Tunis.

Afegir el trànsit d'una línia de Rodalies al túnel d'Aragó és, ara com ara, molt delicat. Possiblement la única línia traslladable, per poc nombre de circulacions i relativa regularitat d'aquestes, sigui la C7 (la qual cosa, sigui dit de pas, m'aniria de perles 8))
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

O la C3 també podria passar per el túnel d'Aragó. I deixar Plaça Catalunya només per la C1 i C4.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Reconec que ho he dit per dir, perque ni idea del tema, però si fos posible el que diu en vallesà, seria un bon començament: alliberar una mica Plaça Catalunya i Arc de Triomf, abans de pensar en posar més trens (es a dir, que quan arrivin els Civia, no s'en vagin masses 447) i altres canvis.

Un cop s'arregli tot el tema de l'alta velocitat, Sants i tal, el túnel d'Aragó quedarà un pel més tranquil?

Es que lo de Plaça Catalunya.. Fins hi tot vaig llegir que era perillós, que els propis maquinistes de les 447 a vegades circulaven "a ull" :|

Vox
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Post by buertu »

Vox wrote:abans de pensar en posar més trens (es a dir, que quan arrivin els Civia, no s'en vagin masses 447) i altres canvis.
Potser 447 no masses, però de 450 i 451 crec que si està previst que en desapareixin del nucli de rodalies de Barcelona
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Ben segur que aviat veurem 250 i 447 fent de regionals
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Ferrovi wrote:Ben segur que aviat veurem 250 i 447 fent de regionals
jejeje Suposo que amb 250 voldràs dir 450/451 (de dos pisos). I el que apuntes no seria pas cap novetat. Crec que algun tren de dos pisos ha arribat fins a Tarragona i els 447 han fet serveis a Tortosa, Portbou i Cerbère, Ribes de Freser...
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

perdó per la errada ortografica, era 450, amés em refereixo, a que pasarà a ser mes abitual
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

victorcasta wrote:
Ferrovi wrote:Ben segur que aviat veurem 250 i 447 fent de regionals
jejeje Suposo que amb 250 voldràs dir 450/451 (de dos pisos). I el que apuntes no seria pas cap novetat. Crec que algun tren de dos pisos ha arribat fins a Tarragona i els 447 han fet serveis a Tortosa, Portbou i Cerbère, Ribes de Freser...
Els 447 arriben regularment a Ribes de Freser, però com ara la línia de Puigcerdà és de Rodalies... :roll:
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Re: diagonal

Post by Santfeliuenc »

Hola,
Aviam quanta estona triga en Santfeliuenc amb la neccesitat del túnel sota la Diagonal :D
Pues la verdad es que es muy necesario.

xD

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Potser 447 no masses, però de 450 i 451 crec que si està previst que en desapareixin del nucli de rodalies de Barcelona
Comorl ???

Que quitan las UT-450 y UT-451 ??? YA ssabemos que cómodas no lo son y tal??? Pero acaso quieren susitutir estas UT's por el mismo número unidades simples. Alguien se ha parado a ver como van por ejemplo los servicios a Sant vicenç de Calders en Sants con UT-450 de las 19.36 - 20.06 y 20.36 o servicios homónimos al llegar a Sants por las mañanas ????

Por favor q tal cantidad d egente no cabe en las mismas UT-447's ni locos ¡ ¡ ¡ :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

mikado wrote:
Ferrovi wrote: Potser 447 no masses, però de 450 i 451 crec que si està previst que en desapareixin del nucli de rodalies de Barcelona
Comorl ???

Que quitan las UT-450 y UT-451 ??? YA ssabemos que cómodas no lo son y tal??? Pero acaso quieren susitutir estas UT's por el mismo número unidades simples. Alguien se ha parado a ver como van por ejemplo los servicios a Sant vicenç de Calders en Sants con UT-450 de las 19.36 - 20.06 y 20.36 o servicios homónimos al llegar a Sants por las mañanas ????

Por favor q tal cantidad d egente no cabe en las mismas UT-447's ni locos ¡ ¡ ¡ :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
Diuen, rumors, com sempre (i no està previst oficialment), que les 450/451 acabaran a Madrid totes...però és clar, si comptem que qui sosté aquests rumors és gent d'allà, no en pots fer cas...també deien que els 448R acabarien al Madrid Jaen al poc temps d'estar a Catalunya, i porten ja 3 anys i mig...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Euler
N4
N4
Posts: 45
Joined: Monday 09/01/2006 21:32

Post by Euler »

mikado wrote: Comorl ???

Que quitan las UT-450 y UT-451 ??? YA ssabemos que cómodas no lo son y tal??? Pero acaso quieren susitutir estas UT's por el mismo número unidades simples. Alguien se ha parado a ver como van por ejemplo los servicios a Sant vicenç de Calders en Sants con UT-450 de las 19.36 - 20.06 y 20.36 o servicios homónimos al llegar a Sants por las mañanas ????

Por favor q tal cantidad d egente no cabe en las mismas UT-447's ni locos ¡ ¡ ¡ :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
Es obvio. Si quitan las 450/451 pondrán 447 en composición simple en los trayectos que, actualmente, hacen las 451. Es más, creo que los Sant Celoni -> Sant Vicenç de las 7 de la mañana van demasiado vacíos, no creo que Renfe tarde mucho en poner una especie de "tren de la bruja" en ese recorrido, hay demasiados asientos vacíos y comodez en esos trayectos en hora punta. :evil:
Para hacer algo mal, Renfe está.

Image

Foto del Sant Celoni -> Sant Vicenç en 447 simple a las 7 de la mañana a su paso por el río Llobregat en El Prat.

Image
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

:D Muy bueno :D
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

:)
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”