Oliana Molls a la L4
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Oliana Molls a la L4
He separat les escenes al Metro, perquè sigui més fàcil descarregar-les.
Escena 1 (2'13", 13 Mb):
http://rapidshare.de/files/15100905/Oli ... 1.AVI.html
Escena 2 (1'32", 10 Mb):
http://rapidshare.de/files/15101789/Oli ... 2.AVI.html
Escena 1 (2'13", 13 Mb):
http://rapidshare.de/files/15100905/Oli ... 1.AVI.html
Escena 2 (1'32", 10 Mb):
http://rapidshare.de/files/15101789/Oli ... 2.AVI.html
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Here we go!
Hola!
1-Clica al link de l'honorable senyor Fran-Ikarus!
2-Sel·lecciona el botó "Free" al final de la pàgina a la que aniràs via el link anterior.
3-Apareixerà una nova pàgina; cal que t'esperis uns segons (veuràs un comptador d'uns 20-30 segons). Quan el comptador pari, et sortirà una llista amb dues opcions des d'on descarregar el vídeo; selecciona'n una.
4-Tot seguit omple la casella on diu "No premium-user. Please enter [...] here" al buit les lletres i números que et surten de colorins.
5-Clica "Download from Net-Mirror 'OPCIÓ QUE HAGIS ESCOLLIT'" i llestos!
Salut!
PD: perdona si no s'entén gaire bé la meva explicació...
Aquí van les instruccions company:Loyster wrote:Com es fa per veure els videos es que no se on tinc de clicar
2-Sel·lecciona el botó "Free" al final de la pàgina a la que aniràs via el link anterior.
3-Apareixerà una nova pàgina; cal que t'esperis uns segons (veuràs un comptador d'uns 20-30 segons). Quan el comptador pari, et sortirà una llista amb dues opcions des d'on descarregar el vídeo; selecciona'n una.
4-Tot seguit omple la casella on diu "No premium-user. Please enter [...] here" al buit les lletres i números que et surten de colorins.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Que bo!
Hola!
Encara que no tingui coses "que no haguem vist" com algú comenta , sempre fa il·lusió rememorar-les!
Bé, ja he vist els vídeos, fantàstics! Això sí, la pel·lícula una mica bastant freak, no?
És deliciòs tornar a veure els 1100 amb la decoració original (i també els R1400 amb la decoració original exterior). Malgrat que la parella pugi a un R1400, es poden veure els interiors originals verdosos-grana pop de la resta de cotxes...
Per cert, ja he enviat el vídeo a fer punyetes a la Papelera de Reciclaje i ara em venen dubtes...La parada on baixaven era veritablement Passeig de Gràcia de la L4? Més que res perquè la boca crec que era de la zona on és la L3 (les lletres Passeig de Gràcia surten en verd), i fixeu-vos que hi ha informació de l'antiga RENFE. Si veritablement és l'estació de Passeig de Gràcia de la L4, s'han passat per on jo em sé el llarg passadís L4(ara també L2)>L3-RENFE...Per tant, la pel·lícula no pot estar basada en fets reals!
Salut!
Encara que no tingui coses "que no haguem vist" com algú comenta , sempre fa il·lusió rememorar-les!
Bé, ja he vist els vídeos, fantàstics! Això sí, la pel·lícula una mica bastant freak, no?
És deliciòs tornar a veure els 1100 amb la decoració original (i també els R1400 amb la decoració original exterior). Malgrat que la parella pugi a un R1400, es poden veure els interiors originals verdosos-grana pop de la resta de cotxes...
Per cert, ja he enviat el vídeo a fer punyetes a la Papelera de Reciclaje i ara em venen dubtes...La parada on baixaven era veritablement Passeig de Gràcia de la L4? Més que res perquè la boca crec que era de la zona on és la L3 (les lletres Passeig de Gràcia surten en verd), i fixeu-vos que hi ha informació de l'antiga RENFE. Si veritablement és l'estació de Passeig de Gràcia de la L4, s'han passat per on jo em sé el llarg passadís L4(ara també L2)>L3-RENFE...Per tant, la pel·lícula no pot estar basada en fets reals!
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mr. Baricentro
- N6
Re: Que bo!
I ara, què dius!?! Oliana Molls no està basat en fet reals??? Acabes de llençar pel terra la meva il.lusió adolescent d'esser un Indiana Jones català...JaMiRo! wrote:La parada on baixaven era veritablement Passeig de Gràcia de la L4? Més que res perquè la boca crec que era de la zona on és la L3 (les lletres Passeig de Gràcia surten en verd), i fixeu-vos que hi ha informació de l'antiga RENFE. Si veritablement és l'estació de Passeig de Gràcia de la L4, s'han passat per on jo em sé el llarg passadís L4(ara també L2)>L3-RENFE...Per tant, la pel·lícula no pot estar basada en fets reals!
Salut!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Serie-300-metro
- N4
Re: Here we go!
M' ho podrieu explicar millor, siusplau, es que no sé com obrir el vídeoJaMiRo! wrote:Hola!
Aquí van les instruccions company:Loyster wrote:Com es fa per veure els videos es que no se on tinc de clicar
Salut!
Gran Metro de Barcelona
- Serie-300-metro
- N4
Una pregunta:
En el primer vídeo, quina és l' estació que hi apareix? I al segon?
Ho dic perquè l' estació que surt al 2on vídeo, sembla Roquetes, tot-hi que no sé quin era el seu aspecte antic.
Una altra cosa: Algú podria penjar aquí imatges del 1 vídeo en quan es veu el 3er carril de corrent, de quan pugen a l' andana, de quan es veu el rètol de l' estació amb la típica <M>, de quan estan sentats, de la vista de l' extintor i de l' exterior/interior del 1100 i de l' R-1400 vists pel costat?
En el cas del 2 vídeo, algú podría penjar imatges de quan surten del metro, de la vista general de l' estació amb l' il.luminació del sostre i la vista de les escales i escales mecàniques desde baix o desde dalt?
Es que les vull per poder-les imprimir, siusplau
Gracies
Ho dic perquè l' estació que surt al 2on vídeo, sembla Roquetes, tot-hi que no sé quin era el seu aspecte antic.
Una altra cosa: Algú podria penjar aquí imatges del 1 vídeo en quan es veu el 3er carril de corrent, de quan pugen a l' andana, de quan es veu el rètol de l' estació amb la típica <M>, de quan estan sentats, de la vista de l' extintor i de l' exterior/interior del 1100 i de l' R-1400 vists pel costat?
En el cas del 2 vídeo, algú podría penjar imatges de quan surten del metro, de la vista general de l' estació amb l' il.luminació del sostre i la vista de les escales i escales mecàniques desde baix o desde dalt?
Gracies
Gran Metro de Barcelona
No sé com es fa exactament això que tu dius, pero et puc respondre la 1a pregunta: M' he mirat unes quantes vegades tots 2 vídeos, i tot-hi que a la boca exterior posa Pg de Gràcia, l' interior me l' he mirat bé i per les rajoles del terra i de les parets, l' única estació de la L-4 amb aquest aspecte és Vía Júlia (aleshorens Roquetes) però no sé, per aquí hi haurà algú que ho sabrà millor que jo i et donarà una millor resposta, igual també et soluciona lo de la 2a pregunta.Serie-300-metro wrote:Una pregunta:
Gracies
Per cert: de quin any és aquest vídeo
Els FGC també van tindre un paper al telefilm Laia, el regal d'aniversari de TV3 (1995), protagonitzat per la Cristina Brondó:
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st11328233
Si se suposa que vol anar a Valldoreix, per què busca al plànol Collblanc?Sky wrote:Els FGC també van tindre un paper al telefilm Laia, el regal d'aniversari de TV3 (1995), protagonitzat per la Cristina Brondó:
Ah, i l'interventor també apareixia a la no menys mítica sèrie Estació d'enllaç!
Però per filmació ja històrica dels FGC, la pel·lícula Tic Tac ambientada a l'estació antiga de Monistrol de Montserrat en un suposat viatge de Barcelona a França
ai carai!! La línia del Vallès en els seus millors anys!Sky wrote:Els FGC també van tindre un paper al telefilm Laia, el regal d'aniversari de TV3 (1995), protagonitzat per la Cristina Brondó:
I per cert, les granotes es van retirar l'any 1996.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Sí, fins aquest any més o menys a la línia del Vallès. Mentre hi havia quatre-cents (també el tretze) circulant
Jordilar wrote:Per cert, pel que veig al 1995 encara havia agent de tren a FGC, no? Ho dic perque quan la noia fuig corrents l'interventor toca una clau que está en el cuadre de portes però no sé bem ve que fa. Potser devien voler imitar algo...
Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.