Page 1 of 1

Publicitat de la R7!!!!

Posted: Monday 23/05/2005 12:44
by Albert
Acabo de sentir a la ràdio (RAC1), un anunci de Renfe sobre la nova línia de Rodalies! Home, potser hagués estat bé que la campanya hagués començat abans... però "más vale tarde que nunca" :)

Posted: Monday 23/05/2005 21:47
by mix3
a quina hora i a quin programa?

ja mirare a radio a la carta... ;)

Posted: Monday 23/05/2005 21:54
by Albert
mix3 wrote:a quina hora i a quin programa?

ja mirare a radio a la carta... ;)
Jo també utlilitzo bastant lo de "ràido a la carta" de la web de RAC1

Doncs si el missatge l'he escrit a las 12.40 deu ser perquè l'havia sentit fa poc (Escoltava el Minoría Absoluta :) )

Ah, i a "El Món" cap a les 11.40 hi han enviat la "Tati-mòbil" a veure si hi anava gent als trens de la C7 a Sants. Diu que hi havia poca gent, cosa normal en una línia que té la seva gràcia al tram Rubí, Sant Cugat, UAB, Cerdanyola, i menys a les 11.40 del matí.

Posted: Monday 23/05/2005 22:22
by mix3
ja l'he sentit. es podrien haver esmerat mes ;)

això de la R7 crec que molt de bombo però fins que no hi hagi martorell - central crec que no em sera gaire util :S
igualment, crec que la renfe hauria d'arreglar el tema de la comoditat i la saturacio.

donada la llargada de les estacions (es deurien dissenyar per fer curses de fons), no hi podrien haver trens de TRIPLE composicio? i a les estacions petites, com a peu del funicular, la ultima composicio que no hi pari. (això requeriria informacio per megafonia o pantalla per part de renfe, i crec que no està l'horno para bollos)

una pregunta OFFTOPIC: per cert albert, ja et saps l'anunci del masterplus ;)?

El mundo al revés

Posted: Monday 23/05/2005 22:38
by Santfeliuenc
Hola,

Pues fijáos, esto es el mundo al revés, primero se pasan 28 años sin hacer nada en esta línea, luego y sin que entre en servicio, viene un buen día una ministra y la inaugura sin que nadie pueda ir ni se entere, y al final hacen la publicidad de la misma.

En 2 palabras: "im presionante".

Saludos,
Sergio

Posted: Monday 23/05/2005 22:45
by mix3
aquestes coses haurien d'anar al tema "Coses rares de la RENFE" :D

Anunis de Renfe

Posted: Monday 23/05/2005 23:34
by Albert
Em sembla que he sentit dos versions diferents de l'anunci. Cap dels dos és un anunci que "mati" gaire...
mix3 wrote: una pregunta OFFTOPIC: per cert albert, ja et saps l'anunci del masterplus ;)?
L'anunci del masterplus? Em sona molt això de masterplus... que potser és un d'aquests que repeteixen matxaconament durant 15 dies? :)

Posted: Thursday 26/05/2005 18:30
by entfe001
L'acaben de fer a Catalunya Ràdio. I el trobo del tot insultant.

Què carai és això que gràcies a Renfe ara els estudiants de la UAB poden marxar del campus??? Si la freqüència de pas de FGC els caps de setmana és millor que la de Renfe els dies feiners!!!

Per cert, que el diari Metro deia no recordo quin dia la mateixa tesi que la de l'anunci radiofònic: que ara el campus de la UAB està comunicat els caps de setmana. ells s'atrevien a afirmar explícitament que FGC no dóna servei a l'Autònoma els caps de setmana. I mira per on, al costat d'aquest article a pràcticament pàgina sencera hi havia un anunci de... Renfe!

Renfe, a què coi jugues?

Si jo fos directiu de FGC, ja faria estona que m'hauria querellat.

Re: Anunis de Renfe

Posted: Thursday 26/05/2005 22:08
by mix3
Albert wrote:L'anunci del masterplus? Em sona molt això de masterplus... que potser és un d'aquests que repeteixen matxaconament durant 15 dies? :)
o durant tot un estiu... visca la Tatimòbil!!!

si entfe001, tens raó. però pensa que la resta de companyies va en funcio de renfe, i no al revés.

Exemples:
per què a Terrassa l'estació de FGC es va canviar de nom per evitar ambigüitats en el nom? l'estació de renfe es podria haver dit perfectament Terrassa Nord, per exemple.

idem en els casos de L'H i Cornellà per partida doble (FGC i Metro).

tot i que aixo no treu la part bona de la linia: els del baix llobregat poden anar en menys temps, i aixo es incontestable (sempre que els trens de la renfe funcionin, clar :P)

Posted: Friday 27/05/2005 0:45
by mix3
PD: Acabo de sentir una nova versió de l'anunci (ou de dinosaure) al Tu diràs. RENFE mai deixa indiferent.

Re: Anunis de Renfe

Posted: Friday 27/05/2005 14:52
by entfe001
mix3 wrote:tot i que aixo no treu la part bona de la linia: els del baix llobregat poden anar en menys temps, i aixo es incontestable (sempre que els trens de la renfe funcionin, clar :P)
Titlla'm d'egoista, però jo avui he hagut d'agafar el tren a les 06.39 del matí a Girona per arribar a temps a la primera classe d'aquest matí, a les 09.30. Em sembla fantàstic que s'obri la part de Martorell, però no opt quedar així... C7 a Mollet JA!!

Posted: Friday 27/05/2005 14:53
by Mortadel·lo
ja he sentit l'anunci i m'ha agradat :P

Posted: Friday 27/05/2005 18:30
by Aureli
La veritat és que als diaris apareix aquest anunci de l'hospital amb la línia 7 que ha nascut i ho trobo una cursileria. El que haurien de fer és dibuixar un mapa de com queden les línies per tal que la gent conegui visualment el nou recorregut. Això faria que la gent ràpidament associés la nova línia amb més possibilitats de comunicació. La línia 7-bebé no aclareix res de res...

Baby-7

Posted: Friday 27/05/2005 19:50
by Santfeliuenc
Hola,

Y no solamente que la nueva línea "Baby-7" no aclara nada, sino que no colocan mapa alguno simplemente porque como lo coloquen se da uno cuenta de lo que han hecho es simplemente chapucear:

Los cuatro trenes de la mañana que llegan de Sant Vicenç de Calders, Vilafranca, etc. con destino a la UAB simplemente amplían su recorrido hasta Martorell y ya tienen cuatro C7's a partir de L'H, con lo que ¿en qué quedamos? ¿aparecen 4 C7's? ¿desaparecen 4 C4's? ¿hemos de entender que esos convoys son 4 C4's y 4 C7's que comparten el mismo contexto espacio-tiempo? joder macho, ni H.G. Wells lo hubiese imaginado y eso que creó a los "Ehloees" y a los "Morlocks".

Y después esos C4's reconvertidos en C7's que de la otra forma habrían terminado en la UAB y que hubiesen podido volver por el recorrido de la C4 reforzando frecuencias en BCN, ya no pasan de retorno por BCN, con lo que al irse para Martorell por arriba... desaparecen 4 circulaciones por el corredor de Meridiana, por BCN, por L'H y por el Llobregat.

Bien, muy bonito y práctico. Y luego el resto de trenes que van a la UAB el reso de la jornada... ¿lo mismo con ellos? ¿de dónde han sacado las circulaciones de la C7? pues o bien de eso o bien de sacarle a convoys que iban en composición doble uno de sus convoys de 3 vagones y lo han colocado para hacer la C7, otra forma no se me ocurre porque trenes nuevos o más trenes no creo que hayan metido, al menos no ha salido ninguna información que diga que los han comprado, con lo cual simplemente han cambiado material rodante, lo que demuestra que esto es algo que se podía tener implementado desde hace muchísimo tiempo.

Y ni que decir tiene que lo de la ampliación de la C1 hasta Molins es exactamente igual de irrisorio.

Saludos,
Sergio

Posted: Saturday 28/05/2005 15:01
by entfe001
És que l'únic que han fet ha estat crear dos serveis abans dels primers a la UAB i dos més després de l'últim. A part d'això, la resta són meres prolongacions dels serveis ja existents a Cerdanyola Universitat.

Realment l'únic "nou" que suposa la C7 és que Cerdanyola Universitat té servei els caps de setmana, a part de més entre a Castellbisbal i Martorell i, òbviament, l'obertura comercial de Sant Cugat i Rubí que, de moment, són bastant desèrtiques.

Fan falta pocs trens

Posted: Saturday 28/05/2005 15:27
by Albert
Home, tampoc han hagut d'esgarrapar gaires trens d'altres línies. El trajecte Martorell - L'H per la R7 dura una mica més d'una hora (59 minuts o 1h 4min, depèn del tren). Com que tenim una circulació cada mitja hora, amb 5 o 6 trens ja en tenen prou. I com que els antics R4 L'H - UAB ja no hi són, doncs ja no necessiten treure d'altres línies més de 2 o 3 trens. No sé si els L'H - UAB d'abans eren dobles o simples, però els d'ara de la R7 em sembla que són tots dobles.

Què vull dir amb tot això? Doncs que si han obert la R7 és perquè no els ha costat gairebé res. Estic segur que les freqüències són de mitja hora perquè no estan disposats a portar més trens abans del que tinguin previst. Si haguéssin necessitat més trens, la C7 encara no existiria, n'estic segur.

Posted: Thursday 10/05/2007 9:13
by Ecomobisostrans
Muchas veces se ha hablado de la necesidad de la C7 circular pero tambien de los inconvenientes que puede tener una línea circular, por eso se me ha ocurrido una solución :idea: que acaba con los 2 problemas y es aplicable con la infraestructura que actualmente esta operativa: Se trata de prolongar la C1 hasta Montcada-Bifurcació (por El Papiol y Rubí), incluso hasta St.Andreu Comtal, y así se aprovecha la relación que ofrece el ramal de les aigües. De esta manera, todas las relaciones lógicas (no trayectos frikis) de esa supuesta C7 circular quedan perfectamente cubiertas por C1, C4 y C7 pero teniendo cada línea su origen-final definido.