Trajectes a peu entre estacions colaterals
Trajectes a peu entre estacions colaterals
Una de les moltes coses rares que he fet en la meva vida és anar a peu d'una estació a la següent/anterior per gust, així per les bones. Alguns d'aquests recorreguts els he fet, a sobre, en més d'una ocasió i no tinc manies en repetir-los quan puc. No incloc els recorreguts que faig per obligació o que no assoleixin un mínim de friquisme (per exemple, Encants - Clot només són quatre illes de cases de l'Eixample).
Classifico segons companyia:
TMB:
Trinitat Nova - Casa de l'Aigua
Torre Baró - Casa de l'Aigua
Rambla Just Oliveras - Avinguda Carrilet
FGC:
Sarrià - Reina Elisenda
Sarrià - les Tres Torres
Vallvidrera Superior - Carretera de les Aigües (de baixada )
Les Planes - Baixador de Vallvidrera
Bellaterra - Universitat Autònoma
Sabadell Rambla - Sabadell Estació
El Palau - Sant Andreu de la Barca
Martorell Central - Martorell Vila (sí, ja sé que està tancada, però ho he fet des de Renfe i ho volia dir )
Monistrol de Montserrat - Monistrol Vila
Renfe:
Clot Aragó - Passeig de Gràcia
Cerdanyola Universitat - Cerdanyola del Vallès (una hora!)
Sabadell Centre - Sabadell Nord
...i tinc pendent Flaçà - Sant Jordi Desvalls
Crec que no me'n deixo cap. Ara us toca a vosaltres
Classifico segons companyia:
TMB:
Trinitat Nova - Casa de l'Aigua
Torre Baró - Casa de l'Aigua
Rambla Just Oliveras - Avinguda Carrilet
FGC:
Sarrià - Reina Elisenda
Sarrià - les Tres Torres
Vallvidrera Superior - Carretera de les Aigües (de baixada )
Les Planes - Baixador de Vallvidrera
Bellaterra - Universitat Autònoma
Sabadell Rambla - Sabadell Estació
El Palau - Sant Andreu de la Barca
Martorell Central - Martorell Vila (sí, ja sé que està tancada, però ho he fet des de Renfe i ho volia dir )
Monistrol de Montserrat - Monistrol Vila
Renfe:
Clot Aragó - Passeig de Gràcia
Cerdanyola Universitat - Cerdanyola del Vallès (una hora!)
Sabadell Centre - Sabadell Nord
...i tinc pendent Flaçà - Sant Jordi Desvalls
Crec que no me'n deixo cap. Ara us toca a vosaltres
Jo he fet a peu, uns mesos abans dels començament de les obres el Monitrol Vila - Montserrat, algunes trinxeres estaven tan plenes de vegatació que vaig que tenir que deixar la traça unes desenes de metres.
Altres:
- Jo he fet caminant, no el mateix dia, tota la L3 entre Lesseps i Zona Universitaria. Per exemple el dilluns pasat vaig fer Maria Cristina - Zona Universitaria. Alguna nit he fet Fontana - Paral.lel tot seguit.
- Marina - Fabra i Puig: Tot seguit mes un altre dia Marina - Plaça de Sants. El meu record es Marina - Badal en una hora i pico.
Realment Barcelona no es tant gran i caminant 45 minuts pots fer l'equivalent a 5-6 estacións de Metro.
Moltes vegades he fet caminant de La Llagost a Santa Perpetua ja que les magnifiques frequencies de la C3 (fins 1h els laborables, o 2h els caps de setmana) m'han obligat a baixar a la Llagosta i despres caminar 20min.
També he fet moltissimes vegades el trajecte entre les estacións de Kilo i Leppävaara Alberga de VR.
Altres:
- Jo he fet caminant, no el mateix dia, tota la L3 entre Lesseps i Zona Universitaria. Per exemple el dilluns pasat vaig fer Maria Cristina - Zona Universitaria. Alguna nit he fet Fontana - Paral.lel tot seguit.
- Marina - Fabra i Puig: Tot seguit mes un altre dia Marina - Plaça de Sants. El meu record es Marina - Badal en una hora i pico.
Realment Barcelona no es tant gran i caminant 45 minuts pots fer l'equivalent a 5-6 estacións de Metro.
Moltes vegades he fet caminant de La Llagost a Santa Perpetua ja que les magnifiques frequencies de la C3 (fins 1h els laborables, o 2h els caps de setmana) m'han obligat a baixar a la Llagosta i despres caminar 20min.
També he fet moltissimes vegades el trajecte entre les estacións de Kilo i Leppävaara Alberga de VR.
Durant tres o quatre mesos i durant les obres de remodelació de vies de Martorell-Enllaç i Masquefa, vaig fer a peu aquest itinerari, sempre (i no us ho prengue-ho a conya) amb telefonema de sortida i d'arribada a Masquefa.
Per que hi havia varies parelles de la G.C. que vigilaben les obres, ... jo no vaig veure mai cap, però els caps d'estació em deien que els havien avisat, ... que havia un boix per la via, ...
El mateix quan van fer la nova via de Manresa a Sallent, a pesar de que els treballadors de via en coneixien.
Ara ja no estic per aquests "trotes" 8)
Per que hi havia varies parelles de la G.C. que vigilaben les obres, ... jo no vaig veure mai cap, però els caps d'estació em deien que els havien avisat, ... que havia un boix per la via, ...
El mateix quan van fer la nova via de Manresa a Sallent, a pesar de que els treballadors de via en coneixien.
Ara ja no estic per aquests "trotes" 8)
- Trenscat
- N10
Sense arribar a l'extrem de l'abegot i pel simple motiu de fer fotos del traçat he fet alguns trajectets a peu entre estacions.
FGC:
La Floresta - Mira-sol (passant per Valldoreix i Sant Cugat )
Rubí-Hospital General (i mira que és complicat en certs punts seguir la via...)-Mira-sol
Sarrià-Reina Elisenda (un clàssic pels del Campus Nord )
Sarrià-Peu del Funicular
Carretera de les Aigües-Peu del Funicular (de baixada i parant a la intermodal del Mina Grott amb alguns companys del Fòrum)
Les Planes-Baixador de Vallvidrera
Colònia Güell-Molí Nou
Manresa-Alta-Manresa-Baixador (força cops i en ambdós sentits)
Parc de l'Agulla-Manresa-Alta
Monistrol de M.-Monistrol Vila
Núria-Queralbs
renfe:
Alguna dec haver fet però no ho recordo
Metro:
Diverses suposo... no sabria concretar
TRAM:
Zona Universitària-Cornellà (una tarda quan estaven en proves)
Consell Comarcal-Montesa
Sant Martí de l'Erm-Bon Viatge
FUNICULARS:
Pl.Dr.Andreu-Tibidabo (i de pujada... quina calor que feia!!)
FGC:
La Floresta - Mira-sol (passant per Valldoreix i Sant Cugat )
Rubí-Hospital General (i mira que és complicat en certs punts seguir la via...)-Mira-sol
Sarrià-Reina Elisenda (un clàssic pels del Campus Nord )
Sarrià-Peu del Funicular
Carretera de les Aigües-Peu del Funicular (de baixada i parant a la intermodal del Mina Grott amb alguns companys del Fòrum)
Les Planes-Baixador de Vallvidrera
Colònia Güell-Molí Nou
Manresa-Alta-Manresa-Baixador (força cops i en ambdós sentits)
Parc de l'Agulla-Manresa-Alta
Monistrol de M.-Monistrol Vila
Núria-Queralbs
renfe:
Alguna dec haver fet però no ho recordo
Metro:
Diverses suposo... no sabria concretar
TRAM:
Zona Universitària-Cornellà (una tarda quan estaven en proves)
Consell Comarcal-Montesa
Sant Martí de l'Erm-Bon Viatge
FUNICULARS:
Pl.Dr.Andreu-Tibidabo (i de pujada... quina calor que feia!!)
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Jo ho tinc fàcil: visc a la vora de La Pau, sovint vaig a Sant Martí, de vegades fins a Bac de Roda (tot això és anar completament recte), i no ha estat extrany d'arribar fins a Clot.
Per cert, què coi és això de colaterals? tant costa de dir consecutives, o contigües?
Per cert, què coi és això de colaterals? tant costa de dir consecutives, o contigües?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Exactament, les estacions colaterals són les que estan una al costat de l'altre. Posant l'exemple a la teva zona, a la L4 les estacions de Besòs i Besòs Mar són colaterals, ja que no hi ha cap estació entremig.Fran-Ikarus wrote:Per cert, què coi és això de colaterals? tant costa de dir consecutives, o contigües?
Ara que me'n recordo, una vegada em vaig perdre per Manresa i vaig anar a petar a l'estació de Viladordis (uix!). Venia de la zona de la Seu, és a dir, vora l'estació de Renfe. No em pregunteu què vaig fer
De fet, vaig descobrir el trajecte a peu entre Rambla i Estació a Sabadell perquè també em vaig perdre un dia que tenia ganes de caminar després d'haver dinat I després el vaig acabar fent cada vegada
Ara ja no tinc temps d'anar a dinar a Sabadell
De fet, vaig descobrir el trajecte a peu entre Rambla i Estació a Sabadell perquè també em vaig perdre un dia que tenia ganes de caminar després d'haver dinat I després el vaig acabar fent cada vegada
Ara ja no tinc temps d'anar a dinar a Sabadell
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
UT, ja havia entès què volia dir però és que havent-hi paraules correctes com contigües o consecutives, utilitzar "colateral", que en el diccionari de la llengua catalana ni la trobo, i en castellà, en el DRAE, vol dir:
1. adj. Dicho especialmente de las naves y de los altares: Que están a uno y otro lado de otro principal.
2. adj. Dicho de un pariente: Que no lo es por línea recta. U. t. c. s.
i per tant no té res a veure amb el que es vol preguntar, em sobta
És a dir, si tu fixes una estació en el teu discurs, i parles d'estacions colaterals a ella (suposant que es pugui dir en català), és correcte. Per exemple: jo visc a prop de Sant Martí, però de vegades utilitzo alguna de les estacions colaterals, és a dir La Pau i Bac de Roda.
Però si no fixes la "principal", no pots parlar de "colaterals entre sí". M'ejplico?
1. adj. Dicho especialmente de las naves y de los altares: Que están a uno y otro lado de otro principal.
2. adj. Dicho de un pariente: Que no lo es por línea recta. U. t. c. s.
i per tant no té res a veure amb el que es vol preguntar, em sobta
És a dir, si tu fixes una estació en el teu discurs, i parles d'estacions colaterals a ella (suposant que es pugui dir en català), és correcte. Per exemple: jo visc a prop de Sant Martí, però de vegades utilitzo alguna de les estacions colaterals, és a dir La Pau i Bac de Roda.
Però si no fixes la "principal", no pots parlar de "colaterals entre sí". M'ejplico?
Jo també he anat de l'estació de RENFE a Viladordis, però expressament: va ser un viatge inesperat al trobar-me un bitllet senzill de RENFE de 6 zones a Sants sense fer servir. No vaig tenir millor idea que pujar a Manresaentfe001 wrote:Ara que me'n recordo, una vegada em vaig perdre per Manresa i vaig anar a petar a l'estació de Viladordis (uix!). Venia de la zona de la Seu, és a dir, vora l'estació de Renfe. No em pregunteu què vaig fer
I després amb FGC fins St.Vicenç-Castellgalí i transbordament a RENFE un altre cop
- Mortadel·lo
- N9
Jo no he anat entre estacions cantigues, pero, he fet
Almeda-CornellàRiera-Centre-Collblanc-Diagonal-Glòries-CiutadellaVila Olimpica-Maremagnum- Paralel, aqui em vaig cansar, pero no tenia bitllet de tren, aixi que vaig creuar tot l'hospitalet caminant per tornar a casa,
Altre sortida va ser:Cornellà - Sant Feliu/Renfe - Collserola -Rubí, i tornada en FGC,L1 i FGC
Altre caminada que fem molt els cornellanencs es el "OBLIGATORI" cornella Riera - Centre perque no hi ha transport, mireu l'article de la meva signatura
Almeda-CornellàRiera-Centre-Collblanc-Diagonal-Glòries-CiutadellaVila Olimpica-Maremagnum- Paralel, aqui em vaig cansar, pero no tenia bitllet de tren, aixi que vaig creuar tot l'hospitalet caminant per tornar a casa,
Altre sortida va ser:Cornellà - Sant Feliu/Renfe - Collserola -Rubí, i tornada en FGC,L1 i FGC
Altre caminada que fem molt els cornellanencs es el "OBLIGATORI" cornella Riera - Centre perque no hi ha transport, mireu l'article de la meva signatura
Doncs jo...
Hola!
Jo m'he fet totes les línies del Metro de TMB amb bicicleta per la superfície...Quan tingui temps tornarà a tocar fer-les per fer fotos per la pàgina... 8)
Salut!
Jo m'he fet totes les línies del Metro de TMB amb bicicleta per la superfície...Quan tingui temps tornarà a tocar fer-les per fer fotos per la pàgina... 8)
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9
- Fran-Ikarus
- N11
Re: Doncs jo...
I els trams de superfície de L1 i L5, els has fet per algun túnel?JaMiRo! wrote:Hola!
Salut!
- Fran-Ikarus
- N11
- Fran-Ikarus
- N11
Hola
Jo he caminat desde St Joan Despi a Cornella, per una avinguda que hi ha pel costat mar.
Una altra vegada, vaig anar de St Miquel de Fluvia a Vilamalla i tornada. En els trams a on hi havia un cami paralel, anava pel cami, pero si no hi havia cami, per la via. El millor de tot es que era de nit.
Salutacions
Jo he caminat desde St Joan Despi a Cornella, per una avinguda que hi ha pel costat mar.
Una altra vegada, vaig anar de St Miquel de Fluvia a Vilamalla i tornada. En els trams a on hi havia un cami paralel, anava pel cami, pero si no hi havia cami, per la via. El millor de tot es que era de nit.
Salutacions