Bé, finalment he parlat amb TMB i els he comentat que "un grup d'amics aficionats al ferrocarril i al metro" voliem visitar alguna cotxera del FMB. No ho he provat de fer en plan individual, com que al final ereu molts els interessats, doncs crec que tots en podiem gaudir.
Ja tinc el correu electrònic de la persona responsable d'aquests guateques a TMB. Ara toca escollir cotxera; per això us he col·locat aquesta enquesta. Si us plau, voteu només si us interessa venir (no passa res si al final no veniu) i identifiqueu-vos tot seguint la llista que col·loco a continuació; de moment només em fico jo :
Començo; jo voto el Triangle Ferroviari per diversos motius: és una cotxera amb moltíssimes instal·lacions, podem veure trens de diverses generacions (1100, 2100 i 5000) i fins i tot el mític i inigualable 300.JaMiRo! (+acompanyant)
Per cert, la data suposo que seria un dissabte, al tornar de les vacances d'agost per tal d'evitar que no vingui ningú. És a dir, un cop sondejat el FTC parlaré amb la persona responsable per establir la visita cap a finals d'agost o principis de setembre. Repeteixo, un dissabte pel matí.
Bé nois, això és tot.
Salut!