Page 1 of 2
Massa trens cap a l'Hospitalet
Posted: Saturday 05/08/2006 23:43
by p_p_b22
No veig normal que a segons quines hores pasin tans tren cap a l'hospitalet sobretot els caps de setmana avui per exemple estava a l'estacio de sants esperant un C4 i le perdut, llavors e estat esperant hi han pasat 4 seguits tots buits cap a l'hospitalet
20.31 20.36 C1
20.36 20.41 C3
20.42 20.47 C7
20.46 20.51 C1
i mirant els horaris a la web de renfe fins i tot pasen 5 seguits
21.01 21.06 C1
21.12 21.17 C7
21.16 21.21 C3
21.19 21.24 C1
21.29 21.34 C1
i 6!!!!!!!!!
22.16 22.21 C1
22.19 22.24 C7
22.31 22.36 C1
22.38 22.43 C3
22.45 22.50 C7
23.00 23.05 C1
el problema es que en caps de setmana sobretot els disabtes a certes hores agafar un C4 a petar de gent no fa ni gracia podense aprofitar tots aquests trens que mols d'ells van buits i allargarlos unes quantes parades fins a Molins de Rei o Martorell.
No se que en penseu
(es el meu primer missatge jjeje
)
Posted: Sunday 06/08/2006 0:06
by davids_from_liepaja
Per això hi ha dos respostes possibles:
1. L'Hospitalet és la millor ciutat de les ciutats que es fan i es desfan. Per tant, encara que vagin buits els ha de tenir tots els trens.
2. Hi van tants trens perquè allà hi terminen moltes línies, R3 (tots) R4(Manresa), i crec que bastants de la R1. Si seguissin cap endevant, a més de fer als maquinistes excessius torns, no tindrien lloc per estacionar-ne tots, ni a Molins ni a Martorell, perquè ja hi van d'altres. Així que, company, o li fots a Martorell 2 o 3 vies mortes més, o ens en haurem d'aguantar.
Posted: Sunday 06/08/2006 0:29
by Watermark
davids_from_liepaja wrote:
2. Hi van tants trens perquè allà hi terminen moltes línies, R3 (tots) R4(Manresa), i crec que bastants de la R1. Si seguissin cap endevant, a més de fer als maquinistes excessius torns, no tindrien lloc per estacionar-ne tots, ni a Molins ni a Martorell, perquè ja hi van d'altres. Així que, company, o li fots a Martorell 2 o 3 vies mortes més, o ens en haurem d'aguantar. Smile
Els R4 que surten de Manresa per regla general van fins a Martorell els feiners i fins a Sant Vicenç o Vilafranca els festius. Els que sí acaben sempre a L'H son els 3 regionals de Manresa i trens procedents de Terrassa en hora punta. La resta d'arribades a L'H són doncs la gran part dels R1, quasi tots el R3 i quasi tots els R7.
Posted: Sunday 06/08/2006 0:32
by p_p_b22
A Molins de Rei en cap de setmana no acaba cap tren es podria aprofitar i fer com ho fan entre setmana que cada mitga hora surt un cap a Mataró
Posted: Sunday 06/08/2006 9:39
by aim
Millor que en sobrin que no pas que en faltin, no?
Tot i així si n'hi ha masses i van buits seria bo que els posessin a altres linies que en aquell moment anessin més plenes.
Posted: Sunday 06/08/2006 10:29
by metring
Home, L'Hospitalet és la segona ciutat catalana amb major densitat de població, trobo lògic que hi hagin molts trens.
Posted: Monday 07/08/2006 10:00
by Danzig
També hi ha servei de neteja de trens.
Posted: Monday 07/08/2006 10:33
by Platanito
Es la estación de mayor capacidad al sur de Sants, con ocho o diez vías con capacidad para composiciones bastante largas, así que es lógico que muchos servicios de cercanías y regionales salgan de allí. Y claro, para salir primero han de entrar...
Posted: Monday 07/08/2006 12:39
by UT596001
Penso que RENFE si els porta a l'Hospitalet aquests trens és perquè no hi ha més remei, ja que si pogués faria acabar els C1/C3/C7 a Barcelona mateix, però com no hi ha espai... doncs cap a l'Hospitalet.
Re
Posted: Sunday 03/12/2006 18:31
by Santfeliuenc
Hola,
UT596001 wrote:Penso que RENFE si els porta a l'Hospitalet aquests trens és perquè no hi ha més remei, ja que si pogués faria acabar els C1/C3/C7 a Barcelona mateix, però com no hi ha espai... doncs cap a l'Hospitalet.
Podrían acabar perfectamente algunos de estos trenes en Molins de Rei, Castellbisbal y su playa de vías, Martorell o Vilafranca y dar servicio al Baix Llobregat como se necesita. La gran cantidad de gente esperando en Pl. Catalunya para coger el tren no van a L'H sino al Baix Llobregat, para L'H ya tienen la L1 y a partir de Sants la L5. Pero aún no les entra en el tarro a las mentes pensantes de RENFE el quitar todas esas circulaciones seguidas que solamente van a L'H pudiendo ir más allá.
Lo que yo me pregunto también es el motivo de las "paradiñas" a la entrada y salida de L'H y Sants en todas direcciones, ¿es que eso no tiene solución?
Saludos,
Sergio
Posted: Sunday 03/12/2006 19:19
by Mako448
Jo faria una cosa,veritat que a Martorell al costat de l'estació hi ha un descampat allà en mig que no serveix per res,doncs que posin un munt de vies mortes tipu hiospitalet,que tanquin l'estació i la reformin(per qué el seu estat),i fer que totes les línies que acaben a L'Hospitalet acabin a Martorell.
És mijoraria molt la frequencia de trens a la comarca.
Peró com renfe no vol invertir ni un duro en fer el que jo he proposat
Ah!,no me'n recordava que el descampat aquell em sembla que era el parking de l'estació!!!!!!!
Hi ha algún altre lloc per col.locar el parking que en futur també servirà per FGC?
Posted: Sunday 03/12/2006 19:46
by Albert
És incomprensible que fem passar trens que van bastant buits pel coll d'ampolla que suposa el túnel de Plaça Catalunya i els fem acabar a L'Hospitalet mentre que altres trens per aquests mateixos túnels van absolutament plens.
Els farien falta més trens i més maquinistes, aquest és el problema. A Molins hi caben trens els caps de setamana perquè cap tren de la R1 puja fins a Molins els caps de setmana. A Martorell hi cabrien també, aprofitant les 3 vies mortes que acaben abans de l'estació i també l'apartador del costat de la via 1 (és la via 3?).
Aprofito per fer una pregunta: per què no es pinta als mapes la R1 fins a Molins ja? Tindria alguna implicació dir que la R1 és Maçanet/Mataró-Molins de Rei? Per què els inclouen als horaris de la R4 i la R1 d'aquesta manera tan estrambòtica en lloc de posar-los com a trens de la R1?
Posted: Sunday 03/12/2006 21:00
by Manelperg
Hola companys, estic d'acord amb vosaltres, crec que hi arriben massas trens a L'Hospi buits, em pateixo las circumstáncias cada dia, ho trobo absurd, cuan hi ha demanda més enllà. Crec que uns cuants si que podrien acabar a Molins , però hem sembla que la lògica no es el punt fort de Renfe. Avui mateix a Plaça Catalunya un tren cap a St. viçens a tope (una sola composició) i abans uns cuants mig buits. cap L'H . Alguns directius els hi convindria donarse una volta en tren de tant en tant i veiesin la realitat, no tant sols desde el despatx. En fin que diem que ningú sàpiga. Es tant sols una catarsis. Adeu amics.
Posted: Sunday 03/12/2006 21:38
by Pere
Hi ha el problema de sempre..........falta de maquinistes i de trens
Re: Re
Posted: Monday 04/12/2006 15:53
by UT596001
Santfeliuenc wrote:Hola,
UT596001 wrote:Penso que RENFE si els porta a l'Hospitalet aquests trens és perquè no hi ha més remei, ja que si pogués faria acabar els C1/C3/C7 a Barcelona mateix, però com no hi ha espai... doncs cap a l'Hospitalet.
Podrían acabar perfectamente algunos de estos trenes en Molins de Rei, Castellbisbal y su playa de vías, Martorell o Vilafranca y dar servicio al Baix Llobregat como se necesita. La gran cantidad de gente esperando en Pl. Catalunya para coger el tren no van a L'H sino al Baix Llobregat, para L'H ya tienen la L1 y a partir de Sants la L5. Pero aún no les entra en el tarro a las mentes pensantes de RENFE el quitar todas esas circulaciones seguidas que solamente van a L'H pudiendo ir más allá.
Lo que yo me pregunto también es el motivo de las "paradiñas" a la entrada y salida de L'H y Sants en todas direcciones, ¿es que eso no tiene solución?
Saludos,
Sergio
Hola, lo que quería decir es que RENFE no le interesa tener una frecuencia alta de L'Hospitalet a Barcelona, sino que sólo le interesa que los viajeros de las líneas C1, C3 y C7 (y los Terrassa-Hospitalet de la C4) que van a Barcelona puedan ir, pero cómo no tiene espacio en Sants los manda a Hospitalet. La estación de Hospitalet se amplió cuándo se construyó Sants precisamente con la función que tiene ahora. Aunque sí estoy de acuerdo que deberían de prolongar recorrido a Martorell, Molins, Vilafranca y UAB.
En cuánto a las paradas de entrada a l'Hospitalet y Sants, de momento no hay solución debido a la saturación de las líneas y la configuración actual de la línea.
Posted: Monday 04/12/2006 20:13
by Jordi Freixas
Com ja he dit en un altre fil, una bona solució per descongestionar l'estació de l'Hospitalet, és enviar ni que sigui alguns trens de la costa a l'Estació de França.
Posted: Monday 04/12/2006 20:44
by Mako448
Sí,vinga,i sense passar per Sants,
Posted: Tuesday 05/12/2006 0:20
by Gat_l-h
Si hi hagués sol·lució es podria allargar potser la R1 fina a Molins, pero no em tregueu trens cap a Hospitalet, que ara com ara, és comodíssim tenir la Plaça Catalunya a 10 minuts amb freqüencia de metro i només dues parades (quan santa renfe va bé).
El problema de la lógica aplicada al transport ferroviari a vegades no és tan fàcil. Les coses són producte de circumstàncies històriques. Amb el munt de pasta que val moure un sol maó, més els tràmits burocràtics per fer qualsevol cosa, millor conservar el que tenim que funciona més o menys bé, abans d'arriscar-nos al caos. No em vull imaginar qué passará quan comecin a soterrar les vies a Hospitalet.
I penseu que marca molt de petit veure per la finestra de la teva habitació la platja de vies de l'Hospitalet plena de suisses...
Posted: Tuesday 05/12/2006 0:49
by Jordi Freixas
Mako448 wrote:Sí,vinga,i sense passar per Sants,
Doncs sí
Posted: Tuesday 05/12/2006 10:51
by alexbn
¿La estación de Hospi está congestionada? Si tiene 18 vías para dar y vender... Otra cosa es que hubiera más trenes de la C1 que fueran a Molins (ahora sólo van los que salen de Mataró) o incluso a Martorell, o que la C3 saliera de Molins o incluso más allá si hiciera falta.