"¿No apoyarse? ¡Vaya si me voy a apoyar!"

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

"¿No apoyarse? ¡Vaya si me voy a apoyar!"

Post by Fran-Ikarus »

Senyors, senyores, freakies tots: un cop distribuides les samarretes (la majoria d'elles) arriba el moment de treure'n partir.

Proposo, des d'aquí i des d'aquest moment, un concurs de fotografia "El Metro es de todos... apóyate en la puerta del tuyo", consistent en lluir la "fermosa" samarreta recolçats en les portes dels Metros de Barcelona, Madrid, Bilbao, París, Londres, Budapest, Estocolm, Nova York, Cape City, Buenos Aires, Moscú, Liepaja, Salàs de Pallars... allà on hi hagi un Metro, o sigueu capaços/capaces d'inventar-ne un, allà que heu de deixar el vostre record inoblidable!

Prometo inaugurar la sèrie, si ningú ho fa abans, en 2-3 dies com a màxim, al Metro de Roma. Bé, no podré penjar la foto fins el dia 19, però amb més motiu espero que quan torni (o quan em connecti, conseqüència del "mono", des d'Itàlia) vegi que algú ja s'ha recolçat impunement a la L1, L2, L3, L4, L5, L6, L7, L8, L9 i L11 de la nostra estimada xarxa metropolitana.

Ah, i si molt m'apureu, també s'accepten recolçaments en trens de Rodalies (per Diagonal o no)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Prometo Tolosa de Llenguadoc o Marsella, segons l'evolució del projecte "Afrique commence à les Pyrénées".
JaMiRo!
N10
N10

Frikada molona!

Post by JaMiRo! »

ai carai!, aquesta frikada mola...

Com a webmaster de la pàgina no oficial del Metro de Barcelona...Here we go...!!!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Per la par que em toqui, fare el que pugui. M'anire recolzant amb la samarreta (possada o no, "segun se tercie") sobre tot aquell metro, bus, tramvia, funicular, etc. (Jefa mediante, tot s'ha de dir) que es creui pel meu cami.

Samarreta nen punki "around the world"..... xD (Jamiro, tu que no tens vergonya, que ja tens mes experiencia en estar a la llista negra, que ja tens mes confiança amb en Wefer, podries obrir un tema amb aquest titol que he possat :D )

Sal.lutacions:

Serie600
JaMiRo!
N10
N10

"No me mojo"

Post by JaMiRo! »

Hola!

Bé, crec que el títol d'aquest fil, dedicat a aquesta idea (vinguda de la malalta ment busera del Sr.Fran-Ikarus :D ) ja és prou original com per fer-ne un "around the world", menys original.

Vamos, que no me mojo Serie600... :D

Salut!
davids_from_liepaja
N4
N4

Post by davids_from_liepaja »

Home, la frikada està bé.. però crec que a Liepaja no la faré, fa mínim 4 anys que no la piso :'( i a Riga tampoc perquè aquest any, malauradament, no hi vaig :'( , a més per fer-me una foto en un xustero Tatra T3, doncs per això me la faig en un 4000 a Bellvitge, oi? :D
Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
JaMiRo!
N10
N10

Xustero sí, però...

Post by JaMiRo! »

Doncs serà xustero, però és força més original que una 4000... :D
Fran-Ikarus
N11
N11

Post by Fran-Ikarus »

Va, prou d'offtopicar i més donar sentit al tema; aquí va la meva primera aportació: MetRo (Metropolitano di Roma), línia A, en alguna estació entre Giorgio Agricola i Termini.

Image

Tot i que la línia està molt poblada ja dels trens 300 de CAF (els cosins-germans dels nostres 5000), per la foto vaig enxampar un dels anteriors (sèrie 200, em sembla), que també funcionen a la línia B (només canvia el color de l'interior), tot i que allà completament graffitejats.
Fran-Ikarus
N11
N11

Post by Fran-Ikarus »

Detallets dels adhesius.

Joc d'adhesius present als 300 (cosins-germans dels nostres 5000)
Image

El cosí italià del nen punki, en ple "talegaç"
Image

El germà bessó de l'anterior, no massa més habilidós que l'altre
Image

Sense comentaris. Això ha de fer molt de mal...
Image

Aquest només està en els trens de la línia B
Image
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

A mi m'agrada molt la postura de la figura de l'adhesiu que diu "attenzione allo spazio tra treno e banchina" xD
aim
N9
N9

Post by aim »

El de "non salire o scendere durante la chisura" s'ha quedat estèril de per vida :D i de la postura del que ha comentat en Trenscat millor no en parlem, que és horari infantil...
JaMiRo!
N10
N10

JaMiRo! in Madrid, coming soon

Post by JaMiRo! »

Gran foto Fran-Ikarus... :D :D :D

Pròximament: JaMiRo! in Madrid (pel setembre, nanos)... :D
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Si algun dia consegueixo la meva samarreta (si encara hi ha possibilitat), faré el friki "por ahi"...si l'haguera tingut m'haguereu vist per Vigo i Madrid amb la samarreta...peeeeerò...malhauradament jo estava menjant una bona paella de bogavant mentre vosaltres vevieu orxata...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

Parlant de semarreta;

Mortadel.lo!!!!!!!!! que et dec!!!! Que jo t'ho pago!!!!.Però enviame-la que ja no tinc ungles, sisplau!!!!!!!!!

Moltes gràciessssssssss!!!!!!!!!!!! :x :x :x :x xD xD xD ))) )))3 )))3
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

La veritat es que m' estic tronxant amb el del cartell de "non salire o scendere durante la chisura" xD xD xD

salutacions ;)
Image
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

entfe001 wrote:Prometo Tolosa de Llenguadoc o Marsella, segons l'evolució del projecte "Afrique commence à les Pyrénées".
A totes aquestes, fa ja no sé quan que vam fer la volta als Pirineus (tranquils que no escriuré res en francès :)) i la foto encara ha d'aparèixer per aquí :oops:

Image

Fotografia realitzada per l'usuari Jordilar ;)
wefer
Administrador

Post by wefer »

Torna a arribar l'estiu, tornen a arribar els viatges, i tornen a arribar les fotos recolzats a portes.
Aquí us deixo la foto del "Chico 10" del metro de Madrid, realitzada per l'Entfe001.
Attachments
Chico 10 metro Madrid
Chico 10 metro Madrid
recolzat-metro-madrid.jpg (63.83 KiB) Viewed 7966 times
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

La mirada és impagable :riure
sigfrid440s
N6
N6
Facebook: ssygger

Post by sigfrid440s »

Mola la enganxina del chiquito de la calzada sortint del metro! :)
Bauvilla
N5
N5

Post by Bauvilla »

entfe001 wrote: A totes aquestes, fa ja no sé quan que vam fer la volta als Pirineus (tranquils que no escriuré res en francès :)) i la foto encara ha d'aparèixer per aquí :oops:
:llengua :riure
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”