Nadal demana a Acesa supressió peatges troncals Tarragona
Nadal demana a Acesa supressió peatges troncals Tarragona
16/08/2006 18.35
Tarragonès // Tarragona
Nadal demana a Acesa que suprimeixi els peatges troncals de Tarragona abans del pròxim estiu
mida del text
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, assegura que ha demanat a la concessionària de l'autopista AP-7, Acesa, que suprimeixi els peatges troncals a tota la via al pas per Tarragona abans del proper estiu. Nadal ho justifica per la situació de col·lapse que creen aquestes instal·lacions. Nadal creu que això és factible malgrat que aleshores encara no s'hagi completat l'ampliació de la via.
En concret, s'espera que en "uns 10 mesos" es puguin suprimir aquestes barreres perquè "no té sentit" que es mantinguin si "provoquen col·lapses gairebé cada dia". Nadal preveu que abans de l'estiu que ve ja no hi hagi peatges en aquest tram de l'AP-7 tot i que aleshores encara no s'hauran acabat del tot les obres de construcció d'un tercer carril.
Justament aquesta ampliació s'ha signat aquest mateix dimecres en un conveni entre Abertis i Acesa per a la construcció del carril. L'acte, que s'ha fet a Tarragona, ha comptat amb la presència del conseller. I és que allà també ha firmat un conveni per traspassar a la Generalitat les carreteres gestionades per la Diputació que pertanyen a la xarxa comarcal i delegar a la Diputació les de funcionalitat local.
El conveni també preveu una inversió de 10 milions d'euros en els propers cinc anys per realitzar la millora de la xarxa viària a Tarragona.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=140925
Tarragonès // Tarragona
Nadal demana a Acesa que suprimeixi els peatges troncals de Tarragona abans del pròxim estiu
mida del text
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, assegura que ha demanat a la concessionària de l'autopista AP-7, Acesa, que suprimeixi els peatges troncals a tota la via al pas per Tarragona abans del proper estiu. Nadal ho justifica per la situació de col·lapse que creen aquestes instal·lacions. Nadal creu que això és factible malgrat que aleshores encara no s'hagi completat l'ampliació de la via.
En concret, s'espera que en "uns 10 mesos" es puguin suprimir aquestes barreres perquè "no té sentit" que es mantinguin si "provoquen col·lapses gairebé cada dia". Nadal preveu que abans de l'estiu que ve ja no hi hagi peatges en aquest tram de l'AP-7 tot i que aleshores encara no s'hauran acabat del tot les obres de construcció d'un tercer carril.
Justament aquesta ampliació s'ha signat aquest mateix dimecres en un conveni entre Abertis i Acesa per a la construcció del carril. L'acte, que s'ha fet a Tarragona, ha comptat amb la presència del conseller. I és que allà també ha firmat un conveni per traspassar a la Generalitat les carreteres gestionades per la Diputació que pertanyen a la xarxa comarcal i delegar a la Diputació les de funcionalitat local.
El conveni també preveu una inversió de 10 milions d'euros en els propers cinc anys per realitzar la millora de la xarxa viària a Tarragona.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=140925
Last edited by trainman on Monday 07/07/2008 17:12, edited 1 time in total.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Supressió de part dels peatges aquest estiu
Notícia de l'Avui:
------------------------------------
Les barreres troncals del Vendrell només cobraran en direcció nord i les de Tarragona, en sentit sud
Acesa mourà peatges a la AP-7 per reduir cues a l’estiu
La perspectiva que aquest estiu la AP-7 torni a registrar cues de fins a 40 quilòmetres als peatges troncals ha fet que Acesa avanci la supressió d’una part d’aquestes infraestructures, un procés que inicialment previst per al 2009
Oriol Margalef
El Vendrell
Ult. Act. 10.03.2008 - 23:17 hs
La perspectiva que aquest estiu la AP-7 torni a registrar cues de fins a 40 quilòmetres als peatges troncals ha fet que Acesa avanci la supressió d’una part d’aquestes infraestructures, un procés que inicialment previst per al 2009. A més d’inaugurar els primers trams del tercer carril, la concessionària té previst transformar al juliol els peatges del Vendrell i Tarragona perquè els conductors únicament s’hagin d’aturar i pagar en un sol sentit. La resta es desviarà per una calçada lateral i abonarà el trajecte en sortir de l’autopista.
En un acte a la Cambra de Comerç de Tarragona, el director general d’Acesa, Josep Lluís Giménez, va explicar ahir que es construirà un bypass als peatges del Vendrell i Tarragona, de forma que els usuaris que circulin en direcció nord només s’hauran d’aturar al troncal de Vendrell, i els que ho facin en direcció sud, al de Tarragona. Destinant totes les cabines, i encara més que se’n construiran, a un sol sentit de la marxa, Acesa vol ampliar la capacitat d’absorció dels troncals i, per tant, reduir l’impacte de les cues. Per adequar el sistema, l’empresa construirà nous peatges a la sortida d’Altafulla. A partir del 2009, Acesa té previst eliminar totalment els peatges troncals i adequar totes les entrades i sortides per passar a un peatge tancat.
Segons l’empresa, l’obra del tercer carril entre Salou i Banyeres del Penedès avança a bon ritme. Es manté la previsió que els treballs, que s’aturaran a l’estiu, hagin acabat a finals del 2008, i de fet aquest juliol ja entraran en servei alguns trams. S’estrenaran 13 quilòmetres en direcció nord entre Roda de Barà i l’enllaç de la AP-2, i també s’incorporarà algun tram en direcció sud. En una reunió prèvia amb Giménez, el president de la Cambra de Reus, Isaac Sanromà, va suggerir la construcció de dos nous enllaços a Reus i un altre a Port Aventura.
Les Claus
2009 és la data prevista perquè part dels peatges de la AP-7 ja estiguin traslladats per evitar col·lapses.
------------------------------------
Les barreres troncals del Vendrell només cobraran en direcció nord i les de Tarragona, en sentit sud
Acesa mourà peatges a la AP-7 per reduir cues a l’estiu
La perspectiva que aquest estiu la AP-7 torni a registrar cues de fins a 40 quilòmetres als peatges troncals ha fet que Acesa avanci la supressió d’una part d’aquestes infraestructures, un procés que inicialment previst per al 2009
Oriol Margalef
El Vendrell
Ult. Act. 10.03.2008 - 23:17 hs
La perspectiva que aquest estiu la AP-7 torni a registrar cues de fins a 40 quilòmetres als peatges troncals ha fet que Acesa avanci la supressió d’una part d’aquestes infraestructures, un procés que inicialment previst per al 2009. A més d’inaugurar els primers trams del tercer carril, la concessionària té previst transformar al juliol els peatges del Vendrell i Tarragona perquè els conductors únicament s’hagin d’aturar i pagar en un sol sentit. La resta es desviarà per una calçada lateral i abonarà el trajecte en sortir de l’autopista.
En un acte a la Cambra de Comerç de Tarragona, el director general d’Acesa, Josep Lluís Giménez, va explicar ahir que es construirà un bypass als peatges del Vendrell i Tarragona, de forma que els usuaris que circulin en direcció nord només s’hauran d’aturar al troncal de Vendrell, i els que ho facin en direcció sud, al de Tarragona. Destinant totes les cabines, i encara més que se’n construiran, a un sol sentit de la marxa, Acesa vol ampliar la capacitat d’absorció dels troncals i, per tant, reduir l’impacte de les cues. Per adequar el sistema, l’empresa construirà nous peatges a la sortida d’Altafulla. A partir del 2009, Acesa té previst eliminar totalment els peatges troncals i adequar totes les entrades i sortides per passar a un peatge tancat.
Segons l’empresa, l’obra del tercer carril entre Salou i Banyeres del Penedès avança a bon ritme. Es manté la previsió que els treballs, que s’aturaran a l’estiu, hagin acabat a finals del 2008, i de fet aquest juliol ja entraran en servei alguns trams. S’estrenaran 13 quilòmetres en direcció nord entre Roda de Barà i l’enllaç de la AP-2, i també s’incorporarà algun tram en direcció sud. En una reunió prèvia amb Giménez, el president de la Cambra de Reus, Isaac Sanromà, va suggerir la construcció de dos nous enllaços a Reus i un altre a Port Aventura.
Les Claus
2009 és la data prevista perquè part dels peatges de la AP-7 ja estiguin traslladats per evitar col·lapses.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Nadal demana Acesa que supressió peatges troncals Tarragona
Hola,
Señores, no entiendo nada de nada, una cosa es suprimir y otra muy distinta es "trasladar" y aquí estoy leyendo que se van a trasladar los peajes pero que se van a construir más cabinas en según qué zonas.
Lo cual es indignante y choca frontalmente con lo que se ha ido diciendo meses atrás sobre que desde Martorell hasta Valencia, el sistema de cobro iba a ser por medio de ticket desapareciendo todos los peajes intermedios, troncales o no troncales tales como El Vendrell, Tarragona, Salou y L'Hospitalet de l'Infant.
Para mi esto último es lógico, es decir, llegas a Martorell y coges tu ticket y al salir en el destino que tengas, lo entregas y pagas, ya sea en Vendrell, sea en Tarragona o al final, en la entrada a Valencia donde está ubicado el actual peaje de Puzol. Y en sentido inverso lo mismo, pues actualmente los peajes provocan una cantidad espectacular de atascos en horas punta que hacen completamente estúpido el utilizar la autopista puesto que en lugar de parecer una autopista, parece que vaya uno por una calle de Barcelona de semáforo en semáforo y hasta arriba de coches.
En un domingo normal y a según qué hora ya de la tarde, va uno desde Comarruga o desde el enlace de la AP-2/AP-7 en El Vendrell y en dirección Barcelona completamente atascado sin remisión por culpa de los peajes del Vendrell y de Martorell, además de la estación de peaje "Mediterráneo" de la AP-2 (los que vengan por ese camino).
Saludos,
Sergio
Señores, no entiendo nada de nada, una cosa es suprimir y otra muy distinta es "trasladar" y aquí estoy leyendo que se van a trasladar los peajes pero que se van a construir más cabinas en según qué zonas.
Lo cual es indignante y choca frontalmente con lo que se ha ido diciendo meses atrás sobre que desde Martorell hasta Valencia, el sistema de cobro iba a ser por medio de ticket desapareciendo todos los peajes intermedios, troncales o no troncales tales como El Vendrell, Tarragona, Salou y L'Hospitalet de l'Infant.
Para mi esto último es lógico, es decir, llegas a Martorell y coges tu ticket y al salir en el destino que tengas, lo entregas y pagas, ya sea en Vendrell, sea en Tarragona o al final, en la entrada a Valencia donde está ubicado el actual peaje de Puzol. Y en sentido inverso lo mismo, pues actualmente los peajes provocan una cantidad espectacular de atascos en horas punta que hacen completamente estúpido el utilizar la autopista puesto que en lugar de parecer una autopista, parece que vaya uno por una calle de Barcelona de semáforo en semáforo y hasta arriba de coches.
En un domingo normal y a según qué hora ya de la tarde, va uno desde Comarruga o desde el enlace de la AP-2/AP-7 en El Vendrell y en dirección Barcelona completamente atascado sin remisión por culpa de los peajes del Vendrell y de Martorell, además de la estación de peaje "Mediterráneo" de la AP-2 (los que vengan por ese camino).
Saludos,
Sergio
- Attachments
-
- AP7-Tarragona.pdf
- Adjunto en PDF de las medidas (EPC)
- (134.13 KiB) Downloaded 201 times
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Primer trasllat, després supressió
Pel que sembla, la idea definitiva segueix sent la supressió dels peatges troncals del Vendrell i Tarragona. Tanmateix, sembla que no els és tan fàcil fer-ho d'una tirada i, per alleugerir-ho, passaran totes les casetes a un sentit, doblant-ne la capacitat, i asfaltant per a l'altre sentit un tros al costat de la barrera perquè els vehicles puguin passar-la sense aturar-se.
Tot plegat sona a pegot monumental i tampoc hi veig massa per què hauria de ser tant més fàcil fer-ho així, però simplement intento entendre què volen dir amb tot això.
Tot plegat sona a pegot monumental i tampoc hi veig massa per què hauria de ser tant més fàcil fer-ho així, però simplement intento entendre què volen dir amb tot això.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nadal demana Acesa que supressió peatges troncals Tarragona
Se supone que se va a hacer por etapas, primero la mitad del peaje de Tarragona y la mitad del del vendrell, luego la instalación de mini-peajes en Torredembarra.Santfeliuenc wrote:Hola,
Señores, no entiendo nada de nada, una cosa es suprimir y otra muy distinta es "trasladar" y aquí estoy leyendo que se van a trasladar los peajes pero que se van a construir más cabinas en según qué zonas.
Lo cual es indignante y choca frontalmente con lo que se ha ido diciendo meses atrás sobre que desde Martorell hasta Valencia, el sistema de cobro iba a ser por medio de ticket desapareciendo todos los peajes intermedios, troncales o no troncales tales como El Vendrell, Tarragona, Salou y L'Hospitalet de l'Infant.
Para mi esto último es lógico, es decir, llegas a Martorell y coges tu ticket y al salir en el destino que tengas, lo entregas y pagas, ya sea en Vendrell, sea en Tarragona o al final, en la entrada a Valencia donde está ubicado el actual peaje de Puzol. Y en sentido inverso lo mismo, pues actualmente los peajes provocan una cantidad espectacular de atascos en horas punta que hacen completamente estúpido el utilizar la autopista puesto que en lugar de parecer una autopista, parece que vaya uno por una calle de Barcelona de semáforo en semáforo y hasta arriba de coches.
En un domingo normal y a según qué hora ya de la tarde, va uno desde Comarruga o desde el enlace de la AP-2/AP-7 en El Vendrell y en dirección Barcelona completamente atascado sin remisión por culpa de los peajes del Vendrell y de Martorell, además de la estación de peaje "Mediterráneo" de la AP-2 (los que vengan por ese camino).
Saludos,
Sergio
Si encuentro el artículo lo cuelgo.
Re: Nadal demana Acesa que supressió peatges troncals Tarragona
Del Diari de Tarragona
TARRAGONA | Martes 11 de Marzo, a las 07:33:h
Los peajes troncales de la AP-7 empezarán a desaparecer en verano
Los usuarios de la AP-7 que circulen en ambos sentidos entre Tarragona y El Vendrell sólo pararán, a partir del próximo verano, en una ocasión para abonar el peaje de la autovía de pago. Paralelamente, desde la empresa concesionaria de la vía, Acesa, se reiteró ayer que las obras de ampliación del tercer carril «van por buen ritmo», y que las actuaciones finalizarán «a finales de este año».
Evitar o, como mínimo, disminuir al máximo las colas que se producen sistemáticamente cada verano. Con este objetivo, el director general de Acesa, Josep Lluís Giménez, anunció ayer que la compañía concesionaria de la AP-7 empezará a desmantelar, en los próximos meses, los peajes troncales de Tarragona y El Vendrell.
La meta de Acesa es impedir episodios como el registrado el pasado mes de agosto, cuando el Servei Català de Trànsit (SCT) y la concesionaria tuvieron que subir las barreras de los dos puntos de pago, debido a las grandes retenciones, de hasta 70 kilómetros, que se registraron en varios tramos de la autopista.
El doble de cajas para pagar
La medida que se tomará será doble. Por una parte, los conductores que vayan en dirección norte (Barcelona) sólo pararán en El Vendrell, mientras que los que circulen hacia el sur lo harán en Tarragona. Además, Giménez aseguró que todas las cajas, que ahora atienden en los dos sentidos de la marcha, se concentrarán en uno «por lo que habrá el doble de puntos para pagar», especificó el Secretari de Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal. El desmantelamiento total de los peajes troncales será a mediados del año 2009.
Por otra parte, desde Acesa se anunció que los operarios no trabajarán ni durante la próximo Setmana Santa ni en julio ni agosto. En este sentido, Giménez reiteró que «seguimos con la idea de finalizar las actuaciones de ampliación a tres carriles para finales de año», añadiendo que «este verano ya se podrá ir de Tarragona a Barcelona mediante tres carriles».
Finalmente, el máximo representante de la concesionaria de la vía hasta 2021 indicó que, de cara a Setmana Santa, «ampliaremos el arcén por la parte exterior de los carriles para que se pueda circular con mayor tranquilidad». El coste de las actuaciones en Tarragona es de 150 millones.
TARRAGONA | Martes 11 de Marzo, a las 07:33:h
Los peajes troncales de la AP-7 empezarán a desaparecer en verano
Los usuarios de la AP-7 que circulen en ambos sentidos entre Tarragona y El Vendrell sólo pararán, a partir del próximo verano, en una ocasión para abonar el peaje de la autovía de pago. Paralelamente, desde la empresa concesionaria de la vía, Acesa, se reiteró ayer que las obras de ampliación del tercer carril «van por buen ritmo», y que las actuaciones finalizarán «a finales de este año».
Evitar o, como mínimo, disminuir al máximo las colas que se producen sistemáticamente cada verano. Con este objetivo, el director general de Acesa, Josep Lluís Giménez, anunció ayer que la compañía concesionaria de la AP-7 empezará a desmantelar, en los próximos meses, los peajes troncales de Tarragona y El Vendrell.
La meta de Acesa es impedir episodios como el registrado el pasado mes de agosto, cuando el Servei Català de Trànsit (SCT) y la concesionaria tuvieron que subir las barreras de los dos puntos de pago, debido a las grandes retenciones, de hasta 70 kilómetros, que se registraron en varios tramos de la autopista.
El doble de cajas para pagar
La medida que se tomará será doble. Por una parte, los conductores que vayan en dirección norte (Barcelona) sólo pararán en El Vendrell, mientras que los que circulen hacia el sur lo harán en Tarragona. Además, Giménez aseguró que todas las cajas, que ahora atienden en los dos sentidos de la marcha, se concentrarán en uno «por lo que habrá el doble de puntos para pagar», especificó el Secretari de Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal. El desmantelamiento total de los peajes troncales será a mediados del año 2009.
Por otra parte, desde Acesa se anunció que los operarios no trabajarán ni durante la próximo Setmana Santa ni en julio ni agosto. En este sentido, Giménez reiteró que «seguimos con la idea de finalizar las actuaciones de ampliación a tres carriles para finales de año», añadiendo que «este verano ya se podrá ir de Tarragona a Barcelona mediante tres carriles».
Finalmente, el máximo representante de la concesionaria de la vía hasta 2021 indicó que, de cara a Setmana Santa, «ampliaremos el arcén por la parte exterior de los carriles para que se pueda circular con mayor tranquilidad». El coste de las actuaciones en Tarragona es de 150 millones.
Re: Nadal demana Acesa que supressió peatges troncals Tarragona
A menys que Acesa i Aumar es fusionin, veig difícil la implantació d'un tiquet únic entre Martorell i València com el que hi ha entre la Roca del Vallès i la Jonquera.
Per cert, que Aumar no té peatges troncals a l'AP-7 fins a València, només el d'entrada al límit de la seva concessió i el de Puçol.
Per cert, que Aumar no té peatges troncals a l'AP-7 fins a València, només el d'entrada al límit de la seva concessió i el de Puçol.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Nadal demana Acesa que supressió peatges troncals Tarragona
Vols dir la fusió d'Aumar-Abertis amb Acesa-Abertis?entfe001 wrote:A menys que Acesa i Aumar es fusionin, veig difícil la implantació d'un tiquet únic entre Martorell i València com el que hi ha entre la Roca del Vallès i la Jonquera.
http://www.abertis.com/ca/pdf/estructura_print.pdf
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Nadal demana Acesa que supressió peatges troncals Tarragona
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Nadal demana Acesa que supressió peatges troncals Tarragona
Amb tanta fusió i refusió al final acabarem pagant el peatge de l'autopista, el rebut de la llum i l'entrada al cinema al mateix grup empresarial
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Justa la fusta!
La Caixa, sí senyor!entfe001 wrote:Amb tanta fusió i refusió al final acabarem pagant el peatge de l'autopista, el rebut de la llum i l'entrada al cinema al mateix grup empresarial
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nadal demana Acesa que supressió peatges troncals Tarragona
Sí home, prou carregosos que son si vols tenir un Carnet Jove sense associar a un compte d'ells!
Re: Nadal demana Acesa que supressió peatges troncals Tarragona
Que són aixó dels "mini peatjes de Torredembarra"?
Peatges petits que és col.locaràn a la sortida 32?Actualment n'hi ha un que no sé sí considerarlo peatge,és el que hi ha a la incorporació sentit sud,i aquest peatge permet agafar un tiquet perqué el peatge de Tarragona sigui de franc,amb aixó dels mini-peatges,suposo que voldràn acabar amb aixó del tiquet gratuït?
Aixó dels peatges troncals i la supressió,a veure,són diferents emprerses,tot i que fa temps a la web d'Aumar sortia con una prolongació de la seva concessió fins a Martorell,s'ha dónat poca informació.Sí continua estant-hi Acesa,el mijor seria eliminar únicament el peatge del Vendrell,i crear peatges a les sortides entre Martorell i Tarragona,encara que en alguns punts ho veig complicr ficar un peatge de sortida(com la sortida 28 Vilafranca Nord),i en altres hi haurà polèmica(com a Sant Sadurni,actualment anar de Sant Sadurni a Vilafranca per l'AP-7 és gratis,tot i que abans s'ahvia de fer per carretera per que la incorporació/sortida direcció sud és va fer fa pocs anys.I també el de Martorell l'haurien de translladar una mica mès amunt,o eliminar el peatge de sortida de Martorell,i minipeatges a la incorporació/sortida direcció sud(no em refereixo a l'autovia per agafar l'autopisat en els dos sentits,sinó remodelar l'incorporació direcció sud i la sortida direcció nord per ficar-hi petits peatges,just al cosat del troncal.A mès també s'eliminaria el troncal de l'AP-2 a la Bisbal,i tú agafes tiquet a Martorell,i no et reobes cap peatge tronacl fins Tarragona(sí vas per l'AP-7),o fins a Saragossa(sí és va per l'AP-2)
El mijor seria fusió d'Acesa-Aumar,i peatges troncals nomès a Martorell i Sagunt,i totes les sortides entre aquestes dues peatges de sortida,peró díficil ho veig.
Peatges petits que és col.locaràn a la sortida 32?Actualment n'hi ha un que no sé sí considerarlo peatge,és el que hi ha a la incorporació sentit sud,i aquest peatge permet agafar un tiquet perqué el peatge de Tarragona sigui de franc,amb aixó dels mini-peatges,suposo que voldràn acabar amb aixó del tiquet gratuït?
Aixó dels peatges troncals i la supressió,a veure,són diferents emprerses,tot i que fa temps a la web d'Aumar sortia con una prolongació de la seva concessió fins a Martorell,s'ha dónat poca informació.Sí continua estant-hi Acesa,el mijor seria eliminar únicament el peatge del Vendrell,i crear peatges a les sortides entre Martorell i Tarragona,encara que en alguns punts ho veig complicr ficar un peatge de sortida(com la sortida 28 Vilafranca Nord),i en altres hi haurà polèmica(com a Sant Sadurni,actualment anar de Sant Sadurni a Vilafranca per l'AP-7 és gratis,tot i que abans s'ahvia de fer per carretera per que la incorporació/sortida direcció sud és va fer fa pocs anys.I també el de Martorell l'haurien de translladar una mica mès amunt,o eliminar el peatge de sortida de Martorell,i minipeatges a la incorporació/sortida direcció sud(no em refereixo a l'autovia per agafar l'autopisat en els dos sentits,sinó remodelar l'incorporació direcció sud i la sortida direcció nord per ficar-hi petits peatges,just al cosat del troncal.A mès també s'eliminaria el troncal de l'AP-2 a la Bisbal,i tú agafes tiquet a Martorell,i no et reobes cap peatge tronacl fins Tarragona(sí vas per l'AP-7),o fins a Saragossa(sí és va per l'AP-2)
El mijor seria fusió d'Acesa-Aumar,i peatges troncals nomès a Martorell i Sagunt,i totes les sortides entre aquestes dues peatges de sortida,peró díficil ho veig.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
En marxa el tercer carril
Notícia de La Malla:
Es posa en marxa el tercer carril de l'AP-7 a Tarragona per millorar la circulació durant l'estiu
MARIA ALUJA
A partir d'aquest dilluns a les deu del vespre, el tram de l'AP-7 entre Mediterrani (enllaç amb l'AP-2) i Vila-Seca/Salou disposarà de 19 quilòmetres de tercer carril, construït a cada sentit, i també d'un total de 25 quilòmetres amb tres carrils, que s'habilitaran utilitzant el voral, segons Acesa. Aquesta és una de les mesures per minimitzar l'impacte de les obres durarant l'estiu, en què augmenta el trànsit. També a partir d'avui, quedarà eliminat el peatge troncal del Vendrell, en sentit sud, i el de Tarragona, en sentit nord, fet que no significa gratuïtat del trajecte, ja que s'haurà de pagarà el tram en sortir de la via o al proper peatge.
En sentit nord, el tercer carril funcionarà entre Vila-seca i l'enllaç amb l'AP-2. En sentit sud, funcionarà al 70% d'aquest recorregut.
Les obres del tercer carril entre Mediterrani i Vila-seca/Salou, iniciades el juny del 2007, es completaran a l'AP-7 a Tarragona amb l'adequació de tots els accessos i sortides del tram Martorell - Vila-seca/Salou, a fi de passar a un sistema de peatge tancat, que comportarà l'eliminació de les barreres de troncals (Mediterrani, el Vendrell i Tarragona).
Acesa anticipa el desmantellament de peatges troncals
A partir d'aquest dilluns quedaran eliminats el peatges troncals del Vendrell, en sentit sud, i el de Tarragona, en sentit nord. A més, a les dues estacions s'augmentarà el nombre de vies de circulació disponibles per poder atendre l'augment de capacitat derivada de la posada en servei progressiva del tercer carril. Aquesta adaptació provisional dels peatges permetrà garantir una capacitat que doni resposta a l'ampliació de carrils fins que no es produeixi l'eliminació completa el 2009.
A Altafulla s'han construït tres peatges petits en els diferents accessos que hi ha, els quals se sumaran al que ja existeix, per adequar les modificacions que s'han de fer a les estacions d'el Vendrell i de Tarragona.
Publicat 07/07/2008 - 11:19h
Es posa en marxa el tercer carril de l'AP-7 a Tarragona per millorar la circulació durant l'estiu
MARIA ALUJA
A partir d'aquest dilluns a les deu del vespre, el tram de l'AP-7 entre Mediterrani (enllaç amb l'AP-2) i Vila-Seca/Salou disposarà de 19 quilòmetres de tercer carril, construït a cada sentit, i també d'un total de 25 quilòmetres amb tres carrils, que s'habilitaran utilitzant el voral, segons Acesa. Aquesta és una de les mesures per minimitzar l'impacte de les obres durarant l'estiu, en què augmenta el trànsit. També a partir d'avui, quedarà eliminat el peatge troncal del Vendrell, en sentit sud, i el de Tarragona, en sentit nord, fet que no significa gratuïtat del trajecte, ja que s'haurà de pagarà el tram en sortir de la via o al proper peatge.
En sentit nord, el tercer carril funcionarà entre Vila-seca i l'enllaç amb l'AP-2. En sentit sud, funcionarà al 70% d'aquest recorregut.
Les obres del tercer carril entre Mediterrani i Vila-seca/Salou, iniciades el juny del 2007, es completaran a l'AP-7 a Tarragona amb l'adequació de tots els accessos i sortides del tram Martorell - Vila-seca/Salou, a fi de passar a un sistema de peatge tancat, que comportarà l'eliminació de les barreres de troncals (Mediterrani, el Vendrell i Tarragona).
Acesa anticipa el desmantellament de peatges troncals
A partir d'aquest dilluns quedaran eliminats el peatges troncals del Vendrell, en sentit sud, i el de Tarragona, en sentit nord. A més, a les dues estacions s'augmentarà el nombre de vies de circulació disponibles per poder atendre l'augment de capacitat derivada de la posada en servei progressiva del tercer carril. Aquesta adaptació provisional dels peatges permetrà garantir una capacitat que doni resposta a l'ampliació de carrils fins que no es produeixi l'eliminació completa el 2009.
A Altafulla s'han construït tres peatges petits en els diferents accessos que hi ha, els quals se sumaran al que ja existeix, per adequar les modificacions que s'han de fer a les estacions d'el Vendrell i de Tarragona.
Publicat 07/07/2008 - 11:19h
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Nadal demana a Acesa supressió peatges troncals Tarragona
Hola,
El otro día pasé por el trazado tarraconense de la AP-7 y lo que vi fue que en Torredembarra ya están listas las cabinas de peaje de la salida, una obra perfecta, seguro que ha ido tan rápido que ni se han enterado, había que cobrar a la gente y ya está hecho.
La obra del tercer carril sin embargo es otro cantar, en algunos sitios está hecho, en otros no... depende.
De momento en Tarragona, el peaje y las cabinas dirección Barcelona ya han sido by-paseadas por lo que no se pasa por ellas. Y digo bien "no se pasa por ellas" y no digo que "no se paga" porque sí que se paga, pero más adelante. Antes Tarragona eran 2,40 € y El Vendrell 2,60 €. Ahora en Tarragona no pagas pero El Vendrell son 5,00 €.
No entiendo a qué esperan para poner en acción el plan para que toda la autopista sea con sistema de ticket desde Martorell hasta Puzol, en Valencia, como pasa en toda Europa y que luego las dos concesiones se lo repartan en base a porcentajes diversos y fórmulas consensuadas. El usuario no puede estar parándose a pagar cada 50 km porque esto sea el tercer mundo. Esos peajes son los que provocan gran cantidad de los atascos que sufrimos.
Saludos,
Sergio
El otro día pasé por el trazado tarraconense de la AP-7 y lo que vi fue que en Torredembarra ya están listas las cabinas de peaje de la salida, una obra perfecta, seguro que ha ido tan rápido que ni se han enterado, había que cobrar a la gente y ya está hecho.
La obra del tercer carril sin embargo es otro cantar, en algunos sitios está hecho, en otros no... depende.
De momento en Tarragona, el peaje y las cabinas dirección Barcelona ya han sido by-paseadas por lo que no se pasa por ellas. Y digo bien "no se pasa por ellas" y no digo que "no se paga" porque sí que se paga, pero más adelante. Antes Tarragona eran 2,40 € y El Vendrell 2,60 €. Ahora en Tarragona no pagas pero El Vendrell son 5,00 €.
No entiendo a qué esperan para poner en acción el plan para que toda la autopista sea con sistema de ticket desde Martorell hasta Puzol, en Valencia, como pasa en toda Europa y que luego las dos concesiones se lo repartan en base a porcentajes diversos y fórmulas consensuadas. El usuario no puede estar parándose a pagar cada 50 km porque esto sea el tercer mundo. Esos peajes son los que provocan gran cantidad de los atascos que sufrimos.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Nadal demana a Acesa supressió peatges troncals Tarragona
La prensa dice que lo hacen "gradualmente para evitar grandes atascos como los del año pasado". Se supone que la parte importante de4 la obra se hará este otoño.
Re: Nadal demana a Acesa supressió peatges troncals Tarragona
A mi una cosa em sembla vergonyosa i inexplicable.M'explico
Sí tú vens de la C-32 abans de la incorporació a l'AP-7 hi ha un peatge,oi?Doncs has de pagar aquest peró a mès quan arribes a tarragona et claven 5€.Cinc euros mès el peatge de sortida de la C-32 al Vendrell.Peró qué és aixó?Ho veig una mica vergonyòs.
El peatge troncal de l'AP-7 al vendrell és mès car que el de la sortida,crec que en aquest segon peatge s'hauria de fer alguna cosa,no pagar o no sé donar un tiquet per qué el peatge de Tarragona costi el que costa sempre pels que vinguin de la C-32.No sé si m'explico.
El pitjor de tot és que si vas direcció Barcelona desde Tarragona per l'AP-7 i la C-32 el peatge de Tarragona i quan arribes al vendrell et cobren susposo 5€.O sigui surt mès barat direcció Barcelona que direcció Tarragona:x ,ja que direcció Tarragona has de pagar el peatge de la sortida de la C-32 mès el de Tarragona quan aquest peatge ès mès barat que el troncal.
Sí tú vens de la C-32 abans de la incorporació a l'AP-7 hi ha un peatge,oi?Doncs has de pagar aquest peró a mès quan arribes a tarragona et claven 5€.Cinc euros mès el peatge de sortida de la C-32 al Vendrell.Peró qué és aixó?Ho veig una mica vergonyòs.
El peatge troncal de l'AP-7 al vendrell és mès car que el de la sortida,crec que en aquest segon peatge s'hauria de fer alguna cosa,no pagar o no sé donar un tiquet per qué el peatge de Tarragona costi el que costa sempre pels que vinguin de la C-32.No sé si m'explico.
El pitjor de tot és que si vas direcció Barcelona desde Tarragona per l'AP-7 i la C-32 el peatge de Tarragona i quan arribes al vendrell et cobren susposo 5€.O sigui surt mès barat direcció Barcelona que direcció Tarragona:x ,ja que direcció Tarragona has de pagar el peatge de la sortida de la C-32 mès el de Tarragona quan aquest peatge ès mès barat que el troncal.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
S'acabarà
Tot això desapareixerà aviat amb la supressió del peatge troncal del Vendrell a l'AP-7.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Nadal demana a Acesa supressió peatges troncals Tarragona
Hola,
En El Vendrell hay un cruce de autopistas y es que la C-32 de la costa finaliza su trazado al unirse a la AP-7 en forma de "T". En la AP-7 hay un peaje troncal en El Vendrell de toda la vida que es, llamémoslo así, "el caro" y el segundo peaje es el que antes y cuando no había C-32, era el de la salida 31 y que ahora con la C-32, además de ser el de la salida 31 de la AP-7, es el de finalización de recorrido en la C-32.
Si yo voy de BCN a TGN por la AP-7 me cobrarán en el peaje de Martorell, luego en El Vendrell y luego en la salida de Tarragona, no en el troncal de Tarragona. Pero ha habido variaciones que tampoco he podido comprobar en su totalidad, ya que sí que es cierto que el troncal de Tarragona en sentido BCN está by-paseado y no se paga porque luego pagas en el troncal del Vendrell esos 5€. Peeeero, si en lugar de seguir hacia BCN por la AP-7 salieses por la salida 31, entonces no pagarías esos 5€, sino que creo que se pagan 1,45€ aunque no estoy muy seguro porque han dividido ese segundo peaje del Vendrell en sectores. Es posible que si vienes de BCN sentido sur y sales por la Salida 31, pagues 1,45€ yendo a parar a uno de los dos sectores del peaje, pero si vienes de TGN a BCN y como te has by-paseado el peaje troncal de Tarragona, cuando tengas que pagar, igual sí que te toca acoquinar los 5€ (no lo he comprobado), pero eso debe ser si vienes de Valencia o Castellón, ya que si vienes de Tarragona ciudad, entonces hay que coger ticket en la salida donde antes la barrera estaba levantada y podías pasar sin necesidad de ello.
Un cachondeo espectacular, ¿no sería más fácil hacer de una vez y sin darle más retrasos eso que iban a hacer? es decir, poner un peaje de ticket en Martorell, otro de ticket en Puzol (ya lo hay), eliminar todos los peajes troncales y poner estaciones de recepción de ticket en todas las salidas. Que se repartan las concesionarias los porcentajes pertinentes y que se apañen entre ellas. Sería más cómodo, más fácil, más positivo para el tráfico, se generarían menos atascos, etc.
Saludos,
Sergio
A ver, vamos a ver si me aclaro que vengo un poco espeso...Mako448 wrote:A mi una cosa em sembla vergonyosa i inexplicable.M'explico
Sí tú vens de la C-32 abans de la incorporació a l'AP-7 hi ha un peatge,oi?Doncs has de pagar aquest peró a mès quan arribes a tarragona et claven 5€.Cinc euros mès el peatge de sortida de la C-32 al Vendrell.Peró qué és aixó?Ho veig una mica vergonyòs.
El peatge troncal de l'AP-7 al vendrell és mès car que el de la sortida,crec que en aquest segon peatge s'hauria de fer alguna cosa,no pagar o no sé donar un tiquet per qué el peatge de Tarragona costi el que costa sempre pels que vinguin de la C-32.No sé si m'explico.
El pitjor de tot és que si vas direcció Barcelona desde Tarragona per l'AP-7 i la C-32 el peatge de Tarragona i quan arribes al vendrell et cobren susposo 5€.O sigui surt mès barat direcció Barcelona que direcció Tarragona:x ,ja que direcció Tarragona has de pagar el peatge de la sortida de la C-32 mès el de Tarragona quan aquest peatge ès mès barat que el troncal.
En El Vendrell hay un cruce de autopistas y es que la C-32 de la costa finaliza su trazado al unirse a la AP-7 en forma de "T". En la AP-7 hay un peaje troncal en El Vendrell de toda la vida que es, llamémoslo así, "el caro" y el segundo peaje es el que antes y cuando no había C-32, era el de la salida 31 y que ahora con la C-32, además de ser el de la salida 31 de la AP-7, es el de finalización de recorrido en la C-32.
Si yo voy de BCN a TGN por la AP-7 me cobrarán en el peaje de Martorell, luego en El Vendrell y luego en la salida de Tarragona, no en el troncal de Tarragona. Pero ha habido variaciones que tampoco he podido comprobar en su totalidad, ya que sí que es cierto que el troncal de Tarragona en sentido BCN está by-paseado y no se paga porque luego pagas en el troncal del Vendrell esos 5€. Peeeero, si en lugar de seguir hacia BCN por la AP-7 salieses por la salida 31, entonces no pagarías esos 5€, sino que creo que se pagan 1,45€ aunque no estoy muy seguro porque han dividido ese segundo peaje del Vendrell en sectores. Es posible que si vienes de BCN sentido sur y sales por la Salida 31, pagues 1,45€ yendo a parar a uno de los dos sectores del peaje, pero si vienes de TGN a BCN y como te has by-paseado el peaje troncal de Tarragona, cuando tengas que pagar, igual sí que te toca acoquinar los 5€ (no lo he comprobado), pero eso debe ser si vienes de Valencia o Castellón, ya que si vienes de Tarragona ciudad, entonces hay que coger ticket en la salida donde antes la barrera estaba levantada y podías pasar sin necesidad de ello.
Un cachondeo espectacular, ¿no sería más fácil hacer de una vez y sin darle más retrasos eso que iban a hacer? es decir, poner un peaje de ticket en Martorell, otro de ticket en Puzol (ya lo hay), eliminar todos los peajes troncales y poner estaciones de recepción de ticket en todas las salidas. Que se repartan las concesionarias los porcentajes pertinentes y que se apañen entre ellas. Sería más cómodo, más fácil, más positivo para el tráfico, se generarían menos atascos, etc.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No n'hi ha ganes
Però com que no li rota al pagano de torn, no es fa. És així que funcionen les coses al "país de las batuecas" (sí, Larra continua ben viu, dos segles després!).Santfeliuenc wrote:Un cachondeo espectacular, ¿no sería más fácil hacer de una vez y sin darle más retrasos eso que iban a hacer? es decir, poner un peaje de ticket en Martorell, otro de ticket en Puzol (ya lo hay), eliminar todos los peajes troncales y poner estaciones de recepción de ticket en todas las salidas. Que se repartan las concesionarias los porcentajes pertinentes y que se apañen entre ellas. Sería más cómodo, más fácil, más positivo para el tráfico, se generarían menos atascos, etc.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.