Page 1 of 68
Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Wednesday 15/06/2005 10:47
by wefer
Nota de l'administració: títol canviat per adeuar-lo al contingut
Nota d epremsa de TMB:
---------------------
LA LÍNIA 127 (ROQUETES) DE BUS DE BARRI AMPLIA EL SEU RECORREGUT
A partir de demà dimecres, dia 15 de juny, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) amplia el recorregut de la Línia 127 (Roquetes) de la seva xarxa de Bus de Barri i arribarà a l'altra banda de l'Avinguda Meridiana, fins al barri de Sant Andreu.
La Línia 127, que amplia el seu itinerari amb 8 noves parades, continuarà el seu recorregut per la Via Favència, travessant l'Avinguda Meridiana, fins al carrer Ribes i passant pels carrers Gran de Sant Andreu, Palomar i Passeig Torres i Bages fins arribar de nou a la Via Favència i pujar per anar a buscar el carrer Palamós per on seguirà el seu trajecte habitual. La línia tindrà, per tant, un total de 27 parades i amb aquesta prolongació acosta el transport públic a l'altra banda de l'Avinguda Meridiana, connectant amb la xarxa de Metro a l'estació de Torres i Bages de la Línia 1.
La Línia 127 està totalment adaptada i circula tots els dies feiners i dissabtes, de 7'00 a 21'00 hores, amb un interval de pas d’uns 20 minuts, mentre que els dies festius no funciona. A les parades de la línia figura l'horari de pas del vehicle per cada una d'elles.
Al llarg del seu recorregut, la Línia 127 connecta amb els diversos punts d'interès i serveis del barri i comunica amb d’altres línies d’Autobús que passen per la zona així com amb la xarxa de Metro en les següents estacions: Canyelles de Línia 3, Torres i Bages de Línia 1, Trinitat Nova de Línies 4 i 11, Casa de l'Aigua de Línia 11.
Amb l'objectiu d'informar als usuaris de la Línia 127 sobre l'ampliació s'han preparat diversos elements de comunicació, com ara tríptics per repartir a bord dels vehicles que donen servei a la línia i avisos a les parades.
Amplien la línia 72 de Barcelona
Posted: Tuesday 13/09/2005 10:28
by wefer
De El Punt:
-----------------------
La línia 72 d'autobús amplia el recorregut amb set noves parades
EL PUNT. Barcelona
La lína 72 d'autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) disposa, des d'ahir, de set noves parades i arriba fins al recinte de Granvia Montjuïc 2, a l'Hospitalet de Llobregat. Aquesta línia, que anava des de la Bonanova fins al polígon Pedrosa, té un nou punt d'origen i final que substitueix el del polígon Pedrosa. A partir d'ara, a la Zona Franca els vehicles circulen pel carrer del Foc i continuen pel carrer Botànica, i agafen el carrer Pedrosa A i donen la volta pel carrer Indústria, on hi haurà la nova parada d'origen i final. De tornada passarà pels carrers Salvador Espriu, Botànica i del Foc, i continuarà des d'aquí el recorregut habitual pel passeig de la Zona Franca.
Posted: Thursday 15/09/2005 18:47
by Dabi
Em sembla perfecte que l'ampliïn però que passa els diumenges i festius? què no tenim dret les zones on no disposem de metro a tenir autobusos tots els dies?
Molts diumenges m'haig de desplaçar cap allà ja sigui a la universitat per estudiar ja sigui al camp nou per veure futbol o basquet i sempre haig d'anar a peu o anar fins a Espanya per allà agafar el metro o bé l'autobús si vaig al cap nou... és una vergonya!!!!
Posted: Tuesday 04/10/2005 0:44
by Dabi
doncs sembla ser que està previst que durant el 2006 aquest autobus també funcioni els caps de setmana!!! Menysmal per fi una molt bona noticia per la Zona Franca que no sigui per d'aqui a molts anys!!!
Posted: Tuesday 04/10/2005 10:39
by Ecomobisostrans
Dabi wrote:doncs sembla ser que està previst que durant el 2006 aquest autobus també funcioni els caps de setmana!!! Menysmal per fi una molt bona noticia per la Zona Franca que no sigui per d'aqui a molts anys!!!
Aquesta i moltes més.
aquí teniu TOTES les actuacions q es farán d´aquí a finals del 2006. Són totalment segures i confirmades per TMB, ara aquest informació no esta al web de TMB:
Bus del Barri
nova de sarrià a can caralleu
nova del barri del coll-CAP pere virigili
nova al putxet
allargament de la 120 al CAP de Rec Comptal
allargament de la 127 a Torres i Bages
modificació de la 123 per connectar amb el CAP de pere virgili.
normals:
nova 192 a Sant Martí
nova a Sant Martí (selva de mar-Josep pla)
nova q unirà la Pl.kennedy amb la part alta de sant gervasi
nova de pl.espanya a aeroport
allargaments:
72 poligon pedrosa
38 a l´estació del prat de llobregat
96 a nous assentaments, això algú em pot indicar on és?
14 al cementiri del poblenou
35 a hospital sant pau
193 a parc montjuíc
17 a la clota
36 a can dragó
Y la 87 de Authosa que comunicará Horta con Sant Andreu, con final en Onze de Setembre/Burriana
reforçaments:
9/74/34/17/19/47/24/32/59/41/12/116
la 75 circularà dissabtes i festius
circularán festius:
72/74/75/155/33/112/114/116/117/118/119/127/128/113/115/120/121/122/123/124/125/126
reforç dissabtes: 65/9/24/59/34/47/19/35/41
reforçament festius: 9/59/24/19/65/28/41
a l´agost s´incrementarà el servei un 2%.
Posted: Wednesday 05/10/2005 0:31
by Dabi
El que no sabem és per quan oi?
Doncs veig que el 9 també el reforçaran i això els diumenges és molt bona noticia que no hi ha manera d'agafar un perquè tots estan plens per culpa del mercadillo.
Posted: Sunday 09/10/2005 9:23
by Cahorand
Reforçaran la línia 74? És una molt bona notícia, però no em vull ni imaginar com acabarà la parada final a Zona Universitària...
Posted: Sunday 09/10/2005 21:39
by wefer
I el 50, que reforcin el 50 !!!!!! Ahir vaig haver d'esperar-lo 30 minuts, i no seria la primera vegada que l'haig d'esperar 45 minuts en horari normal... i això que teòricament passa cada 20 minuts
Estic fart d'haver de respondre les respostes de la gent a la parada "¿Oiga, el 50 funciona hoy?", i de veure com la gent decideix anar-se'n a buscar el metro després d'esperar mitja hora, altres que agafen un taxi o fins i tot gent que es resigna i se'n va caminant.
Això sí, quan arriba resulta que el posen articulat. Coi, i no seria millor posar-ne dos de normals cada 20 minuts en comptes d'un articulat cada 40? Sona a cosa dels sindicats, però vés a saber...
Posted: Monday 10/10/2005 7:41
by UT596001
Potser és que TMB aplica la mateixa explotació desastrosa per el 50 que el que fa la Vallesana per la línia Castellar-Sabadell... els mals costums s'extenen!
Bus 124 prolongado
Posted: Thursday 16/02/2006 11:17
by Ecomobisostrans
Bus 124 prolongado a la parte superior del barrio de collserola.
Ampliació línia 122 TMB
Posted: Friday 03/03/2006 10:21
by Ecomobisostrans
No s'ha anunciat enlloc, però ara va pel carrer Travau. El qe crec + convenient seria que aixo es fes en els 2 sentits pero algo es algo...
Hipervinculo al plano:
http://www.tmb.net/ampli/122.jpg
Ampliada la línea 117 de TMB hasta Carmel y <M> Maraga
Posted: Monday 10/04/2006 10:10
by Ecomobisostrans
http://www.tmb.net/img/ampli/117.jpg
Lo que yo creo es que se tendria que añadir una parada en Rda.Guinardo con Paseo Maragall para quedar mas cerca de la L5. Y eso de que los domingos circule cada 1h es una esageracion como minimo tendria que circular cada media hora.
Modificació a les línies 14, 38, 59, N4, N6 i N9
Posted: Tuesday 02/05/2006 21:03
by SKYWALKER
Diari de Barcelona:
--------------------------
A partir de dimecres
Les obres a l'estació Liceu obliguen tallar el trànsit ascendent a les Rambles
La segona fase de les obres de millora d'accessibilitat a l'estació Liceu de la línia 3 de metro obligarà, a partir del dimecres 3 de maig, a tallar al trànsit ascendent de les Rambles entre els carrers de Ferran i del Pla de la Boqueria. L'accés a aquesta part de la Rambla es farà per la Via Laietana i el carrer de Ferran.Alhora, els trams oberts al trànsit tindran diverses variacions, ja que entre els carrers de Ferran i de Clavé només es podrà circular de baixada cap al passeig de Colom.
La circulació de vehicles entre la plaça de Catalunya i el Pla de la Boqueria estarà permesa en els dos sentits (entre Canuda i el Pla de la Boqueria, el pas serà exclusiu per accedir i sortir dels pàrquing ubicats en aquest tram).
El trànsit en sentit descendent i el servei de metro no es veuran afectats per aquesta fase de les obres, encara que a partir del 8 de maig, l'accés del costat mar de la parada Liceu quedarà anul·lat i els usuaris hauran d'accedir per la boca situada a la banda muntanya.
Quant a l'autobús, es modifica l'itinerari en sentit ascendent cap a plaça de Catalunya de les línies d'autobusos diürns 14, 38 i 59 (que circularan pel Paral·lel, la Ronda Sant Pau i la Ronda Sant Antoni) i el de les línies d'autobusos nocturns N4, N6 i N9.
Les obres, que tenen una durada prevista de sis mesos, són la segona fase de l'actuació d'accessibilitat de l'estació de Liceu. La primera fase, iniciada a l'abril de 2005 i ja acabada, ha permès la instal·lació d'un ascensor i l'ampliació del vestíbul. En l'actuació que comença demà s'instal·larà un ascensor que anirà des del carrer fins al vestíbul del costat mar de l'andana, en sentit Canyelles. També s'aprofitaran les obres per ampliar el vestíbul i un tram curt d'andana, automatitzar l'estació, construir camins per a invidents amb paviment diferenciat i per col·locar rampes d'accés als vagons, entre d'altres millores.
Posted: Tuesday 02/05/2006 22:51
by victorcasta
I què coi hi tenen a veure la N4 i la N6 aquí? Voldran dir la N12 i la N15...
Posted: Tuesday 02/05/2006 23:16
by SKYWALKER
A mí que me registren...
Posted: Thursday 04/05/2006 10:42
by Ecomobisostrans
Propuesta de mejora de la movilidad provisional en La Rambla
Estaria bien crear esta linea con 4 midis (o tal vez standards) para compensar la falta de movilidad en la Rambla. Y si tiene exito se puede mantener todo el verano como refuerzo para la playa adaptando el recorrido y limitando el horario de 9 a 21:30. Otra opcion es que el 13 y/o el 91 a partir del mercado de san Antonio hagan este recorrido hasta volver al mercado e incorporarse de nuevo a su recorrido.
Tambien se puede prolongar alguna de las que acaba en Pl. Catalunya (p.ej. la 66 ) hasta Rambla - C/Boqueria por el lado Besos aunque tenga que dar la vuelta maniobrando. Asi habria línea de subida en la Rambla.
Posted: Thursday 04/05/2006 23:52
by SKYWALKER
Qué manía tienes con las líneas en circunvalación
Y lo peor de todo, en un sólo sentido!!
No ves que no es lógico ni útil?
Que me digas de una circunvalación interior y otra exterior como antaño hacían la 23 o la 29, vale, pero en un sólo sentido es totalmente inútil para el usuario.
En otro orden de cosas también he de decirte que en hipotético caso que crearan la línea que propones, te diría...
Es que no hay números vacantes entre el 1 y el 98?
Digo el 1 porque lo que hicieron de anular del 1 al 5 fué una aberración, pues no sé qué tiene que ver el bus con el metro.
No se supone que las líneas que pasan de 100 son de refuerzo o de bus de barri? (aunque ya sé que hay unas cuantas que no cumplen dicho precepto)
Un saludo
Posted: Thursday 04/05/2006 23:56
by SKYWALKER
Por cierto, tu propuesta me recuerda muy mucho a la 29, un poco modificada y un poco ampliada, pero ya has visto cómo ha acabado
Posted: Tuesday 16/05/2006 10:55
by Ecomobisostrans
Por fin el plano actualizado: (con 15 dias de retraso
)
http://www.tmb.net/img/ampli/117.jpg
Posted: Tuesday 16/05/2006 11:33
by Ferrovi
i luego dic que la 95 fa voltes perque si!