Page 1 of 2

440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Posted: Friday 10/06/2005 15:03
by liniadelRipollés
He variat l'horari de treball, això vol dir que matino més però també plego abans...
Doncs bé, ja porto dos dies seguits agafant una 440 en doble composició 3+2 cap a Terrassa amb seients de "regionals Puigcerdà". Tot un luxe.
A les 6,18 a Sants.

Posted: Friday 10/06/2005 15:24
by Trenscat
Caram, això s'haurà de provar. De fet les 440 fan serveis un tant estranys ja que l'altre dia vaig agafar una composició doble de 440 (diria que 3+3, almenys la que anava jo duia seients de rodalies) que feien el trajecte Terrassa-L'Hospitalet, no recordo exactament l'hora que era però eren abans de les 8 del matí la sortida de Terrassa.

Posted: Saturday 11/06/2005 0:05
by 437.001
Jo, no fa pas massa vaig veure un 440 de 2 cotxes fent un servei cap a Móra. Ho vaig veure a l´estació de Torredembarra.

Posted: Saturday 11/06/2005 0:27
by trainman
Yo el 11 de marzo vi a las 440-130+440-236 haciendo el último cercanias Hospitalet-UAB y viceversa, una semana después las encargadas de hacerlo fueron las 440-131+440-132

Saludos

Posted: Saturday 11/06/2005 23:47
by josep_serre
Aquest servei es fa ocasionalment o no sé si habitualment amb 440 de dos cotxes tot i que de vegades abans amb aquest tren feien el servei de Cerdanyola Universitat.

És el tren que fa el servei a La Tor de Querol que surt de L'Hospitalet a les 9:11 i que si no hi ha 447 disponbile durant l'hora punta assegura aquest servei.

Posted: Tuesday 14/06/2005 21:53
by liniadelRipollés
Avui sant tornem-hi!, però amb 440 de color taronja regionals, creant desconcert a Plaça Catalunya. :D
El maqui acabarà fart de aquesta pregunta: Terrassa? :o Terrassa? :o Terrassa? :o

Posted: Friday 23/03/2007 14:24
by Pere
Ja feia masses dies que aquest servei feia el tonto.... un dia 440R de 3 cotxes, un dia 447 en doble, i avui en josep_serre i jo hem decidit fer una inspecció aviam que peujava...... i ...................

txan: 440-131M sense reformar i 440R-225M

Aquí en poso unes proves. :D

PD: tinc una pota del trípode coixa, i per això surten d'aquesta manera.


Sabadell Centre



Terrassa


Que les disfruteu

Quina sort...

Posted: Friday 23/03/2007 15:26
by JaMiRo!
Hola!

Algú pot explicar aquest desgabell de 440 originals per Sabadell i Terrassa???!!! :x

Ja deia jo que m'havien tret les 440 originals de la línia Barcelona-Vic-Puigcerdà...Esperant com un tonto les velles glòries que mai passaven... :(

Bé, segons un revisor (feia anys que no en veia cap, dimecres passat va passar a veure bitllets a l'alçada de Montcada-Bifurcació) encara hi ha 440 originals circulant per la línia de Puigcerdà...Però és que agafo aquesta línia tots els dies i res...Sempre toca reformada o 447 amb transbordament a Ribes de Freser... :'(

Es pot saber què esteu tramant els de Terrassa i Sabadell? :)

En resum, quina sort...Jo que m'havia acostumat a la meva foto matutina de les 7:30 a Mollet-Santa Rosa amb la 440 original... :oops:

Salut!

Re: Quina sort...

Posted: Friday 23/03/2007 22:05
by Pere
JaMiRo! wrote:Hola!

Algú pot explicar aquest desgabell de 440 originals per Sabadell i Terrassa???!!! :x

Ja deia jo que m'havien tret les 440 originals de la línia Barcelona-Vic-Puigcerdà...Esperant com un tonto les velles glòries que mai passaven... :(

Bé, segons un revisor (feia anys que no en veia cap, dimecres passat va passar a veure bitllets a l'alçada de Montcada-Bifurcació) encara hi ha 440 originals circulant per la línia de Puigcerdà...Però és que agafo aquesta línia tots els dies i res...Sempre toca reformada o 447 amb transbordament a Ribes de Freser... :'(

Es pot saber què esteu tramant els de Terrassa i Sabadell? :)

En resum, quina sort...Jo que m'havia acostumat a la meva foto matutina de les 7:30 a Mollet-Santa Rosa amb la 440 original... :oops:

Salut!
Hola JaMiro!, tranquil tranquil, que les 440 originals continuen fent els serveis per la línia de Puigcerdà, passa que dues unitats (una reformada, i una sense reformar [la 130M]), ja no estàn per Barcelona i no hi ha proutes unitats per fer tots els serveis amb 440.
Això de la 440 per Sabadell i Terrassa fa molt temps que succeeix. A l'hora punta del matí, a vegades no hi han proutes 447 per fer els serveis de Rodalies, i aquest en concret, el de Terrassa, quan no hi han prous trens asseguren el servei amb el material de Puigcerdà que hi ha per L'Hospitalet, però tranquil que nomes és aquest servei el que es fa amb 440 original :)

Posted: Friday 23/03/2007 22:36
by mikado
M'he perdut una miqueta, llavors en hora punta del matí a quina hora surt de L'Hospitalet aquest tren??? I a quina hora deixa Terrassa? I si hi ha qualsevol incidència i no arriba a L'H de baixada amb quin material es fan els Puigcerdà - La Tour ?

Posted: Friday 23/03/2007 22:47
by Pere
mikado wrote:M'he perdut una miqueta, llavors en hora punta del matí a quina hora surt de L'Hospitalet aquest tren??? I a quina hora deixa Terrassa? I si hi ha qualsevol incidència i no arriba a L'H de baixada amb quin material es fan els Puigcerdà - La Tour ?
El servei que ocasionalment* es fa amb 440R o sense reformar és el que surt a les 06:15 de L'Hospitalet i arriba a les 07:06 a Terrassa.
De baixada fa el servei que surt a les 07:48 de Terrassa i que arriba a les 08:39 a L'Hospitalet.
Despres la majoria de cops fa el servei que surt a les 09:11 de L'Hospitalet amb destinació La Tor de Querol.
En cas d'incidència imagino que 447 fins a Ribes de Freseri transbord.

*Dic ocasionalment, perquè si el tren de La Tor ja es fa amb 447, o bé hi ha 447 disponible per aquest servei no es fa amb 440.

Cura...

Posted: Saturday 24/03/2007 0:17
by JaMiRo!
Pere wrote:Hola JaMiro!, tranquil tranquil, que les 440 originals continuen fent els serveis per la línia de Puigcerdà, passa que dues unitats (una reformada, i una sense reformar [la 130M]), ja no estàn per Barcelona i no hi ha proutes unitats per fer tots els serveis amb 440.
Això de la 440 per Sabadell i Terrassa fa molt temps que succeeix. A l'hora punta del matí, a vegades no hi han proutes 447 per fer els serveis de Rodalies, i aquest en concret, el de Terrassa, quan no hi han prous trens asseguren el servei amb el material de Puigcerdà que hi ha per L'Hospitalet, però tranquil que nomes és aquest servei el que es fa amb 440 original :)
El problema és que el primer La Tour del dia (el que sempre agafo) sempre es feia amb material original i ja fa molt de temps que es fa amb 447+transbordament o 440 reformada. :'(

Així el meu problema és que m'han tret la meva ració diària de 440 original. Però bé suposo que té cura això... :)

Posted: Saturday 24/03/2007 0:21
by mikado
Pere wrote:
mikado wrote:M'he perdut una miqueta, llavors en hora punta del matí a quina hora surt de L'Hospitalet aquest tren??? I a quina hora deixa Terrassa? I si hi ha qualsevol incidència i no arriba a L'H de baixada amb quin material es fan els Puigcerdà - La Tour ?
El servei que ocasionalment* es fa amb 440R o sense reformar és el que surt a les 06:15 de L'Hospitalet i arriba a les 07:06 a Terrassa.
De baixada fa el servei que surt a les 07:48 de Terrassa i que arriba a les 08:39 a L'Hospitalet.
Despres la majoria de cops fa el servei que surt a les 09:11 de L'Hospitalet amb destinació La Tor de Querol.
En cas d'incidència imagino que 447 fins a Ribes de Freseri transbord.

*Dic ocasionalment, perquè si el tren de La Tor ja es fa amb 447, o bé hi ha 447 disponible per aquest servei no es fa amb 440.
Ok gràcies Pere :master

Posted: Saturday 24/03/2007 2:53
by Vox
Pere wrote:Ja feia masses dies que aquest servei feia el tonto.... un dia 440R de 3 cotxes, un dia 447 en doble, i avui en josep_serre i jo hem decidit fer una inspecció aviam que peujava...... i ...................

txan: 440-131M sense reformar i 440R-225M

Aquí en poso unes proves. :D

PD: tinc una pota del trípode coixa, i per això surten d'aquesta manera.


Sabadell Centre



Terrassa


Que les disfruteu
Què maca la 440 sense reformar :reve

Gràcies per les fotografies!

Vox

Posted: Tuesday 27/03/2007 13:50
by Pere
Ahir va pujar la 440-132M de dos cotxes amb decoració de Regionals acoblada a una 440R de 3 cotxes.

He penjat unes fotos a la galeria de Tranvia Portal. Espero que us agradin.


Foto a Tranvia Portal 1



Foto a Tranvia Portal 2

118C powa!

Posted: Tuesday 27/03/2007 19:34
by JaMiRo!
Hola!

Avui la 118C m'ha portat a primera hora del matí (a les 7:14 l'he agafada a Sant Andreu Arenal) a l'Alstom. Ja tenia ganes de muntar-m'hi de nou i fer-hi fotos a dojo. :D

Malauradament, a les 13:17 la que baixava per Mollet-Santa Rosa era una 447. Suposo que la 118C s'ha quedat per allà dalt... :(

Salut!

Posted: Tuesday 27/03/2007 19:39
by metring
Fins avui no ho havia vist, però és habitual 440 a la R7?

Posted: Wednesday 28/03/2007 16:00
by Mako448
metring wrote:Fins avui no ho havia vist, però és habitual 440 a la R7?
Eren 440's sense reformar o reformats?

Si eren 440R,a veure lo habitual és 447,peró de tant en tant s'escapa alguna 440R fent serveis per aquesta línia.
440 sense reformar jo mai n'he vist,peró pel que tinc entès la doble composició 440.131+440.132 ha estat fent serveis a la R7.
Abans de la R7,quan la R4 anava a UAB,era normal que els últims serveis és fecin amb dobles composicions de 440's de la línia de Puigcerdà,de 2 cotxes,i podien ser reformades o originals.

Posted: Wednesday 28/03/2007 21:47
by trainman
Una pareja de 440R de la línea de Puigcerdà que veía mucho por Cerdanyola haciendo los últimos L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat y Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet ha sido la formaba por las 440-236M+440-237M

Un día también me las encontré haciendo el L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat que pasaba por Cerdanyola a las 19:43 y el Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet que pasaba a las 20:02

Saludos

Posted: Wednesday 28/03/2007 21:48
by metring
Mako448 wrote:
metring wrote:Fins avui no ho havia vist, però és habitual 440 a la R7?
Eren 440's sense reformar o reformats?

Si eren 440R,a veure lo habitual és 447,peró de tant en tant s'escapa alguna 440R fent serveis per aquesta línia.
440 sense reformar jo mai n'he vist,peró pel que tinc entès la doble composició 440.131+440.132 ha estat fent serveis a la R7.
Abans de la R7,quan la R4 anava a UAB,era normal que els últims serveis és fecin amb dobles composicions de 440's de la línia de Puigcerdà,de 2 cotxes,i podien ser reformades o originals.
Reformat, era símplement perquè encara no n'havia vist en aquesta línia.