Page 1 of 10
Una 440 sense reformar es desguaçará: la 130M
Posted: Sunday 10/09/2006 13:44
by Renfe451
Un amic meu m'ha dit que desguaçarán la 440-130M per el mal estat que té.
Aquesta 440 va circular a la C3.
La renfe no respecta el material históric
Posted: Sunday 10/09/2006 15:31
by metring
I a on es troba en aquests moments?
Sobretot, que no el portin per a ser "preservada" al museu de Vilanova, no li passi com a lmetro 100...
Posted: Sunday 10/09/2006 16:14
by Altaria_Trianilla
De moment encara circula, sembla ser que será a l'Octubre quan...
Em sembla patètic, en comptes de Renfe hauría de ser Denfe (DEsguazadora Nacional de los Ferrocarriles Españoles)
Posted: Sunday 10/09/2006 16:19
by mikado
Exacte, jo diria que l'he vist fa poc a la platja de vies de L'Hospitalet. És de les poques 440 sense reformar, que jo me'n recordi, juntament amb la que és pintada amb esquema de regionals vell taronja i alguna més ???
Posted: Sunday 10/09/2006 16:38
by Altaria_Trianilla
A catalunya, sense reformar tenim.
440.130
440.131
440.132
D'aquestes, la que millor està es la 131, que va passar la R fa 2 anys o així.
Posted: Sunday 10/09/2006 17:22
by p_p_b22
fa poc dies hi havia una 440 sense reformar als tallers de cornellà
Posted: Sunday 10/09/2006 17:36
by David
Voleu dir que només hi han 3?
jo diria que a la línia de Puigcerdà en corren més sense reformar... No se, potser m'equivoco... però és que fent el trajecte Puigcerdà-BCN, tens la sensació de creuar-te'n amb unes quantes.
Aquestes tres que citeu són les de dos cotxes oi? Sabeu si queda alguna de tres cotxes sense reformar i que circuli per Catalunya? ( fora de la línia de Puigcerdà on no és possible )
Posted: Sunday 10/09/2006 17:54
by victorcasta
Crec que ja no en queda cap de tres cotxes en circulació a tot Espanya. Si algú ho pot confirmar, li agraïria.
Posted: Sunday 10/09/2006 22:55
by Pere
Posted: Sunday 10/09/2006 23:32
by aarongilp
victorcasta wrote:Crec que ja no en queda cap de tres cotxes en circulació a tot Espanya. Si algú ho pot confirmar, li agraïria.
Confirmat. Les últimes en tenir 3 cotxes sense reformar van ésser la 440.048 i la 440.108. Els seus dos cotxes intermitjos es van posar a les 440.133 i 440.134 (tot i que me'n sobra un, de cotxe intermig, perquè també es va treure el de la 440.001 que està al TCR de Valladolid).
Posted: Monday 11/09/2006 19:49
by Mako448
per cert,si és desguaça aquest 440 sense reformar per desgràcia,en teoria és tendria que substituir per algún tren,arribada dels civies alpinos?
Posted: Monday 11/09/2006 19:53
by aarongilp
Mako448 wrote:per cert,si és desguaça aquest 440 sense reformar per desgràcia,en teoria és tendria que substituir per algún tren,arribada dels civies alpinos?
No. Els Civia Alpino tardaran força encara en arribar. Què es farà? Molt fàcil...augmentar la presència de 447 i 440R de 3 cotxes fins a Ribes de Freser, transbordant allí als pollitos...
Posted: Sunday 24/09/2006 17:53
by mikado
Confirmar que l'esmentaada unitat 440-130M restava anit a la via 14 de L'Hospitalet fent nit. Per fora malgrat dur l'antic esquema de pintura de Rodalies no semblava molt atrotinada, però com que tenia les portes obertes hi vaig pujat i l'estat interior almenys neteja, cortines i neteja deixava molt a dessitjar
Posted: Sunday 24/09/2006 21:07
by Jordilar
Dimecres passat i ahir vem viatjar amb ella. A partir de certa velocitat les cortines es comencen a desmontar. Les cortines son originals. A la sala de portes, els transportins encara son skay. El terra, tant de la sala de viatjers, com de portes, és original. A les branes i els cantons de les portes la pintura cau i es pot veure el color blau original
.
L'únic que no té original és el Furgó, transformat en sala de viatjers i els seients orginals.
Això si, mecànicament els mecanismes de tracció del tren estàn força bé. Es possible que pel desgúas s'aprofitin algunes peces.
Salut,
Posted: Sunday 15/10/2006 17:48
by mikado
Acaba de hacer su entrada a las 17.46 a la estación de L'Hospitalet la 440-130M, así pues a 15 de octubre sigue en servicio y sin ser desguazada, cosa que provocará la alegría y alborozo de Pere que la tiene en su firma.
Posted: Sunday 15/10/2006 22:22
by Pere
Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, todavia sigue dando caña, espero que todavia tarde en irse para Sant Andreu Comtal.
Posted: Sunday 15/10/2006 23:14
by Vox
Siusplau, em podeu dir quan la puc trovar, en quina línea i horaris? es pot saber això?
Les 440 son, juntament amb les 438, les meves preferides i no en sabia res d'una 440 sense reformar!!!!
Aprofito per dir que les 440R estan prou bé, i segons com no semblen tan velles, potsee només els frikis sabem que tenen +30 anys. Ho dic perque sóc usuari només de la R1 i ara amb la R10 he re-descobert aquests bitxos i que coi, m'encanten
Vox
Posted: Sunday 15/10/2006 23:29
by Watermark
Vox wrote:Siusplau, em podeu dir quan la puc trovar, en quina línea i horaris? es pot saber això?
Les 440 son, juntament amb les 438, les meves preferides i no en sabia res d'una 440 sense reformar!!!!
Aprofito per dir que les 440R estan prou bé, i segons com no semblen tan velles, potsee només els frikis sabem que tenen +30 anys. Ho dic perque sóc usuari només de la R1 i ara amb la R10 he re-descobert aquests bitxos i que coi, m'encanten
Vox
Només queden 3 440 sense reformar a Barcelona, i aviat només 2. Totes tres son de dos cotxes (M-M). Els serveis que fan son majoritàriament "Rodalies" cap a La Tor o Puigcerdà ja que aquests serveis s'han de fer amb 440 o 440Rs de dos cotxes per nassos. Els horaris que fan son bastant aleatoris, si vols un consell, ves a L'Hospitalet i busca-les per les andanes de l'estació, si les trobes sense cap altre tren davant que els impedeixi la sortida és molt possible que realitzin un servei aviat i simplement és questió d'estar al tanto de les sortides i esperar per fer un recorregut amb elles. Si no les trobes doncs quasi millor tornar un altre dia...
Posted: Sunday 15/10/2006 23:36
by Vox
Gràcies Watermark!
(per cert, el teu nick no tindrà res a veure amb cert disc de 1988 firmat per una irlandesa, oi?).
Vox
Posted: Sunday 15/10/2006 23:51
by Watermark
Vox wrote:Gràcies Watermark!
(per cert, el teu nick no tindrà res a veure amb cert disc de 1988 firmat per una irlandesa, oi?).
Vox
Efectivament