Denuncien una plaga de mosquits a l’estació de metro de ....

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
abegot
N8
N8

Denuncien una plaga de mosquits a l’estació de metro de ....

Post by abegot »

Denuncien una plaga de mosquits a l’estació de metro de Sagrada Família
REDACCIÓN. 13.09.2006

Les claus:

* Els usuaris demanen un millor manteniment.
* La primera queixa es va produir fa 50 dies.

Les andanes del metro de Sagrada Família estan farcides de mosquits, segons han denunciat a 20 minutos alguns dels usuaris habituals.

"Cal més eficàcia en el manteniment i neteja" de l’estació, explica Josep Bosque, un dels usuaris que ha presentat una reclamació a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) per l’existència de la plaga.

Tot segueix igual

Bosque, que va presentar la queixa el 24 de juliol passat, assegura que a data d’avui "no s’ha solucionat el problema", ni ha rebut cap resposta de TMB.

Sagrada Família és una de les estacions amb més volum de passatgersL’estació de metro Sagrada Família té un important volum d’usuaris cada dia, degut al gran interès turístic que desperta el temple de Gaudí.

Per molta campanya d'atenció al client que fem, estem lluny d'Europa
"Per moltes campanyes publicitàries que es facin d’atenció al client, aquí estem molt lluny de la resta d’Europa", es lamenta Bosque, que creu que el manteniment d’aquesta important parada de metro hauria de millorar.

Els mosquits produeixen moltes molèsties a causa de les picades, especialment durant les èpoques més caloroses.

Fumigacions

Diversos usuaris demanen a les autoritats del transport metropolità una solució a través de fumigacions de la zona o altres sistemes, per tal d’anihilar aquesta plaga.

El control dels mosquits es basa en la vigilància de les seves larves en els focus i punts de cria.

Josep Bosque assegura que, afortunadament, la quantitat de mosquits és "menor" que el juliol passat, però que les molèsties persisteixen.

TMB va afirmar ahir que està comprovant la queixa feta per Bosque i altres usuaris.

http://www.20minutos.es/noticia/151572/ ... /mosquits/
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
metring
Administrador

Post by metring »

Quin horror!!! Hi ha acumulació gran d'aigua a Sagrada Família? Ho entendria més a estacions com Drassanes o Paral·lel, però allà...??
abegot
N8
N8

Post by abegot »

metring wrote:Quin horror!!! Hi ha acumulació gran d'aigua a Sagrada Família? Ho entendria més a estacions com Drassanes o Paral·lel, però allà...??
Si llegeixes l'article, ..... la primera reclamació és va presentar el 24 de juliol :o
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
metring
Administrador

Post by metring »

abegot wrote:
metring wrote:Quin horror!!! Hi ha acumulació gran d'aigua a Sagrada Família? Ho entendria més a estacions com Drassanes o Paral·lel, però allà...??
Si llegeixes l'article, ..... la primera reclamació és va presentar el 24 de juliol :o
Has entés malament el missatge: no deia que lo dels mosquits hagués passat avui. Em referia a que, com els mosquits apareixen a llocs a on hi han acumulacions d'aigua, com bassals, per això deia si a Sagrada Família algún cop es formaven acumulacions d'aigua, i no pas que fos avui concretament, per les inundacions.
abegot
N8
N8

Post by abegot »

metring wrote:
abegot wrote:
Has entés malament el missatge: no deia que lo dels mosquits hagués passat avui. Em referia a que, com els mosquits apareixen a llocs a on hi han acumulacions d'aigua, com bassals, per això deia si a Sagrada Família algún cop es formaven acumulacions d'aigua, i no pas que fos avui concretament, per les inundacions.
Perdona, ... el malentés, ... :D :oops:
Jordilar

Post by Jordilar »

Fa 2 dies que hi passo per allà i no he notat res. Caldria especificar a quina estació es produeix, si a la de la L2 o la de la L5.

Jo faig servir les dues per el transbord i no succeeix res.

Salut,
wefer
Administrador

Post by wefer »

L'estació de la L2 la faig servir dos cops cada dia. Mai he vist cap mosquit.
L'estació de la L5 l'he fet servir una dotzena de vegades aquest estiu. Tampoc mai hi he vist cap mosquit
:?
abegot
N8
N8

Post by abegot »

wefer wrote:L'estació de la L2 la faig servir dos cops cada dia. Mai he vist cap mosquit.
L'estació de la L5 l'he fet servir una dotzena de vegades aquest estiu. Tampoc mai hi he vist cap mosquit
És que no son, ... tigre :D Son dels petits .... xD :riure :nose
JaMiRo!
N10
N10

Ein?

Post by JaMiRo! »

wefer wrote:L'estació de la L2 la faig servir dos cops cada dia. Mai he vist cap mosquit.
Idem. Tot el sant estiu utilitzant l'estació de correspondència de Sagrada Família per temes de treball, tant L2 com L5, i res de res... :mmm
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Jo he baixat diversos cops aquest estiu a Sagrada Família, tant L2 com L5 i no he vist ni un sol mosquit.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Nois...que és el 20 minutos...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
metring
Administrador

Post by metring »

Si no fos pel tema del caimà trobat a Sant Cugat, que és real, pensaria que lo dels mosquits és una llegenda urbana com la de l'anunci de ketchup xD
orique
N9
N9

Post by orique »

Avui he passat per Sagrada Família L5 després d'una entrevista de feina (oh Sant Laburo fes que m'agafin :sant :D ), m'hi he fixat i no he vist un sol mosquit... només he vist 5000's anant i venint :'( . Els únics 1000 que m'he trobat (tant a l'anar com al tornar) s'ha creuat amb el meu 5000... :'( :'(
JaMiRo!
N10
N10

Mosquits...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Ahir per la tarda a l'andana cap a Pep Ventura de la L2, vaig observar la presència d'un aparell d'aquests amb llum blava per atraure i matar mosquits; sembla nou de trinca... :o

I aquest matí, prop de la boca del túnel cap a Paral·lel de la mateixa estació, hi havia una munió de mosquits... :o

O sigui que potser no és cap tonteria... :!:

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
wefer
Administrador

Re: Mosquits...

Post by wefer »

JaMiRo! wrote:Ahir per la tarda a l'andana cap a Pep Ventura de la L2, vaig observar la presència d'un aparell d'aquests amb llum blava per atraure i matar mosquits; sembla nou de trinca... :o
Sí, l'acaben de posar. Ahir ja vaig veure que n'hi ha un altre al vestíbul del c/ Mallorca.
Trobo que així l'estació comença a tenir un aspecte de restaurant barat de carretera :D
Jordilar

Post by Jordilar »

Ahir a l'estació de la L2 vaig detectar presència de mosquits i uns quants es van pujar al convoi sense vitllet >:(
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Jordilar wrote:Ahir a l'estació de la L2 vaig detectar presència de mosquits i uns quants es van pujar al convoi sense bitllet >:(
Et recordo que, sense bitllet, tampoc tenen dret a romandre a les instal.lacions per la banda de dins de les BT. Sempre que no tinguin la consideració de treballadors de TMB o subcontractats o gaudeixin d'alguna autorització puntual, és clar.

Això em recorda una vegada que vaig veure un lloro volant per la nau de l'estació d'Espanya L1, quan ja hi havia carril aeri.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Platanito wrote:Això em recorda una vegada que vaig veure un lloro volant per la nau de l'estació d'Espanya L1, quan ja hi havia carril aeri.
Jo també vaig veure un lloro volant per dins d'un rodalies de dos pisos (no em feu dir si 450 o 451 perquè fa molts anys d'això i encara no em fixava en aquestes coses).

Clar que no es tractava d'un lloro amb plomes sinó a piles i que feia sonar música :x

Pel que fa al caçamosquits de la L2, jo també el vaig veure ahir que vaig baixar a Barcelona. Em va cridar l'atenció pel fet que la llum era clara i nítida, senyal que encara no hi té adherit cap tona de ronya de les que acaparen els 5000 de la línia que, sigui dit de pas, tornen a estar fets un fàstic.
wefer
Administrador

Post by wefer »

M'he fixat que també han posat la típica tela verda antimosquits als forats que hi ha al mur de sota l'andana :x
Santfeliuenc
N10
N10

Mosquitos

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Una cosilla, por si os vale, en el Baix no tenemos transporte ni parece que haga falta porque total, ¿qué más da ampliar la L3 o hacer entrar las cercanías por Diagonal, verdad?

Eso sí tenemos un pedazo de departamento del Consell Comarcal que está especializado en estas lides de los mosquitos y además debe de ser la leche.

Enlaces:
CONSELL COMARCAL DEL BAIX LLOBREGAT
SERVEI DE CONTROL DE MOSQUITS
EL MOSQUIT TIGRE

¡ Qué pasada ! "es conchanudo ser tortuga". ¿El metro? ¿las cercanías? bah, ya llegarán, pero anda que no molamos aquí en el Baix con nuestro servicio de agentes 007 luchando contra el mosquito invasor... ¿sabeis? aquí somos como Acebes y no descartamos otra línea de investigación, aún no se ha investigado bien dónde estaba el mosquito tigre ese dia. Cuidado que esto que lleva Garzón puede dar un vuelco inesperado si se mete uno en profundidad con lo de los mosquitos ¿eh? mucho cuidado.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”