Modernización de los trenes AVE de la línea Madrid-Sevilla
De la pàgina web d'ALSTOM
ALSTOM está desarrollando los trabajos de modernización en los talleres de mantenimiento de Renfe en La Sagra (Toledo)
El pasado 6 de Septiembre, la Ministra de Fomento Magdalena Álvarez visitó los talleres de Renfe en La Sagra (Toledo) en donde se están llevando a cabo la modernización de las unidades del AVE S-100 de la línea Madrid-Sevilla.
La Directora de Alta Velocidad de Renfe, Magdalena Bodelón, presentó a la Ministra un vídeo en 3D del proyecto de modernización de estos trenes, que iniciaron su servicio en 1992 en la línea Madrid-Sevilla y que desde entonces han prestado servicio con total satisfacción.
ALSTOM está desarrollando los trabajos de modernización en los talleres de mantenimiento de Renfe que comprenden la sustitución de todo el interiorismo del tren, incluidos, la cafetería, los sistemas de entretenimiento: vídeo, Internet, monitores, servicio de información al viajero, etc. Todo el revestimiento interior, maleteros verticales y horizontales, adecuación de zonas para personas con movilidad reducida y todos los WC.
El nuevo interiorismo está diseñado de acuerdo con los nuevos estándares de materiales y calidades de Renfe Operadora para su flota de Alta Velocidad: S-102, S-103 y S-100 que aporta mayor confort a los pasajeros.
Exteriormente las unidades aplicarán los nuevos diseños corporativos de Renfe.
La entrega de la primera unidad está prevista para finales de año.
De la pàgina web d'ALSTOM
ALSTOM está desarrollando los trabajos de modernización en los talleres de mantenimiento de Renfe en La Sagra (Toledo)
El pasado 6 de Septiembre, la Ministra de Fomento Magdalena Álvarez visitó los talleres de Renfe en La Sagra (Toledo) en donde se están llevando a cabo la modernización de las unidades del AVE S-100 de la línea Madrid-Sevilla.
La Directora de Alta Velocidad de Renfe, Magdalena Bodelón, presentó a la Ministra un vídeo en 3D del proyecto de modernización de estos trenes, que iniciaron su servicio en 1992 en la línea Madrid-Sevilla y que desde entonces han prestado servicio con total satisfacción.
ALSTOM está desarrollando los trabajos de modernización en los talleres de mantenimiento de Renfe que comprenden la sustitución de todo el interiorismo del tren, incluidos, la cafetería, los sistemas de entretenimiento: vídeo, Internet, monitores, servicio de información al viajero, etc. Todo el revestimiento interior, maleteros verticales y horizontales, adecuación de zonas para personas con movilidad reducida y todos los WC.
El nuevo interiorismo está diseñado de acuerdo con los nuevos estándares de materiales y calidades de Renfe Operadora para su flota de Alta Velocidad: S-102, S-103 y S-100 que aporta mayor confort a los pasajeros.
Exteriormente las unidades aplicarán los nuevos diseños corporativos de Renfe.
La entrega de la primera unidad está prevista para finales de año.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Santfeliuenc
- N10
Venga...
Hola,
Pues nada, nada, a ver ese video, esas fotos, esas modificaciones, venga, venga...
Saludos,
Sergio
Pues nada, nada, a ver ese video, esas fotos, esas modificaciones, venga, venga...
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
¡Ue!
Si me cogen en ALSTOM, pues igual los pongo porque significará que tendré acceso...Santfeliuenc wrote:Hola,
Saludos,
Sergio
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Que wapo!!! Li afavoreix molt la decoració!!! (i no és conya) I els seients marrons...el tò no és el més apropiat però almenys no és el verd/blau aquell que acusa el pas del temps (aquests també l'acusaran, ja ho sé). A mi em sembla bé...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N8
Ahir vaig anar i tornar a Sevilla i realment els serie 100 comencen a estar una mica gastadets per dins. Són més de 14 anys d'us intensiu com gairebé cap altre tren de Renfe. L'interior, tot i que a mi m'agrada, comença a veure's deixat.
De tornada, em va tocar un seient d'aquells que duien el parxís i la oca. Serà molt bonic per la nena que anava amb els pares al meu costat, però el fet de no tenir una tauleta em va tocar treballar tot el viatge amb el portàtil a la falda i amb el risc de que la neneta dels ... m'hi f*tés un cop (per dos vegades que vaig haver d'aparlar-lo).
Així doncs, de cara a que durin 15 anys més em sembla correcta la renovació interior tot i que trobaré a faltar les tapisseries fosques, molt més sofertes que les de colors clars de cara a l'ús continuat.
De tornada, em va tocar un seient d'aquells que duien el parxís i la oca. Serà molt bonic per la nena que anava amb els pares al meu costat, però el fet de no tenir una tauleta em va tocar treballar tot el viatge amb el portàtil a la falda i amb el risc de que la neneta dels ... m'hi f*tés un cop (per dos vegades que vaig haver d'aparlar-lo).
Així doncs, de cara a que durin 15 anys més em sembla correcta la renovació interior tot i que trobaré a faltar les tapisseries fosques, molt més sofertes que les de colors clars de cara a l'ús continuat.
A la notícia de la web d'Alstom diu: "La Directora de Alta Velocidad de Renfe, Magdalena Bodelón, presentó a la Ministra un vídeo en 3D del proyecto de modernización de estos trenes, que iniciaron su servicio en 1992 en la línea Madrid-Sevilla y que desde entonces han prestado servicio con total satisfacción."
I a sant YouTube tenim el vídeo de la ministra: http://www.youtube.com/watch?v=dFWHIdU0z1o
I a sant YouTube tenim el vídeo de la ministra: http://www.youtube.com/watch?v=dFWHIdU0z1o
A mi també, trobo molt bona idea lo del lavabo per a minusvàlids, els seients de cuir... està bé, ara, la meva pregunta es, els anecs i els 103 seran així per dins?
percert, em va agradar molt la transpormació de la pintura del tren al principi, immagineu que l'ave entri a una estació de Adif, i passi a ser verd, del color de la empresa...
percert, em va agradar molt la transpormació de la pintura del tren al principi, immagineu que l'ave entri a una estació de Adif, i passi a ser verd, del color de la empresa...
Justament dels ànecs i dels Velaro s'ha agafat aquest tipus de decoració interior. Potser hi ha algun tipus de canvi en la coloració dels seients de turista i preferent, però poca cosa més.Ferrovi wrote:A mi també, trobo molt bona idea lo del lavabo per a minusvàlids, els seients de cuir... està bé, ara, la meva pregunta es, els anecs i els 103 seran així per dins?
No has llegit que dic que ja ho són, així?? Ho són des que van sortir de fàbrica...Jordi Freixas wrote:Però als ànecs també els portaran a taller??? Si són nous!!!!
La resposta més òbvia, tenint en compte que és renfe...quina és?Jordi Freixas wrote:I s'en farà alguna cosa de tot l'interiorisme vell? Es pot aprofitar per altres trens, per alguna reforma d'aquestes que fan a vegades, o ja directament ho llencen?
1- Sí... ja havia llegit la teva resposta, però em referia a que igualment potser són encara massa nous per fer-hi alguna reforma.aarongilp wrote:No has llegit que dic que ja ho són, així?? Ho són des que van sortir de fàbrica...Jordi Freixas wrote:Però als ànecs també els portaran a taller??? Si són nous!!!!
La resposta més òbvia, tenint en compte que és renfe...quina és?Jordi Freixas wrote:I s'en farà alguna cosa de tot l'interiorisme vell? Es pot aprofitar per altres trens, per alguna reforma d'aquestes que fan a vegades, o ja directament ho llencen?
2- Llençar-ho.
És q a veure, ni als Patos ni als Velaros li faran cap reforma, uns són nous i els altres encara ni els han posat en servei... Nomès cal veure fotos seves per a veure q la reforma dels 100 el q pretén és equiparar-los en interiors a aquests AVE de segona generació:
Talgo 102
Clase Club - Seients de cuir 2+1
Clase Preferente - Seients 2+1
Cafeteria
Clase Turista - Seients 2+2
Siemens 103
Cafeteria
Clase Turista - Seients 2+2, amb vistes a la cabina
Fotos extretes de railfaneurope.net
Talgo 102
Cafeteria
Siemens 103
Cafeteria
Clase Turista - Seients 2+2, amb vistes a la cabina
Fotos extretes de railfaneurope.net
- viscaelcat
- N6
Millora de les unitats 100 de l'AVE Madrid Sevilla.
He trobat aquest videos al Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=vkeO0fGxO0o
http://www.youtube.com/watch?v=eyAc7m25fWM
Sembla que ara són més moderns.
http://www.youtube.com/watch?v=eyAc7m25fWM
Sembla que ara són més moderns.