Algú sap què és el sistema carrousel?
Algú sap què és el sistema carrousel?
Hola!!
Alguna vegada he vist en el diari que el Metro disposa d'un sistema anomenat carrousel, i només se que, quan hi ha una incidència en una estació, s’atura tota la línia fins que no s’arregla o es decideix donar servei parcial.
Algú pot entrar en detalls o sap què és especificament?
Salutacions!
Alguna vegada he vist en el diari que el Metro disposa d'un sistema anomenat carrousel, i només se que, quan hi ha una incidència en una estació, s’atura tota la línia fins que no s’arregla o es decideix donar servei parcial.
Algú pot entrar en detalls o sap què és especificament?
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Si s'atura la linia, als cartells de regulació que hi ha a prop dels semafors hi veuràs un STOP. 5 minuts després desde que s'ha colocat es dona l'avís de que la linia esta aturada (tot aixo es fa automaticament) que es quan a les altres linies es pot veure als panells d'informacio: "Linia X servei aturat per causes técniques". I 10 minuts despres d'aquest missatge es fa servei parcial entre les estacions que no els afecten. Que aixo realment es un engorrament per als motoristes, ja que en el seu servei tenen assignat un numero de tren i a una hora pero.... si el tren que han d'agafar es troba a l'altra banda del tros tallat.... nose si m'explico
Hola!
Moltes vegades, quan es posa el (S) STOP, als panels es posa " PROCESSANT NOVA INFORMACIó ", però quasi mai s'atura la línia, simplement es treu el STOP i segueix normal la línia.
Com pot ser? Per què es posa el STOP i després es treu automàticament?
Salutacions!
Moltes vegades, quan es posa el (S) STOP, als panels es posa " PROCESSANT NOVA INFORMACIó ", però quasi mai s'atura la línia, simplement es treu el STOP i segueix normal la línia.
Com pot ser? Per què es posa el STOP i després es treu automàticament?
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Jo no he estat...
orique wrote:Algú que ha fet una foto i ha entrat al metro abans que l'agafessin els VJ...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Inhibida vol dir directament: no funciona, llavors entra en funcionament el metode: "Mariquita el último", tothom a correr, no esperar a les estacions ni res. L'Inhibida es posa sovint per les nits quan ya no cal una regulacio molt estricta entre trensSerie600 wrote:Hola:
Gracies per l'explicacio Denisuko.
Una pregunta mes: Cuan surt "INHIBIDA" al panell que vol dir?.
Sal.lutacions:
Serie600
Ja que estem:
-Si apareixen 2 fletxes cap amunt significa: "Estas molt allunyat del de davant", aixo pot ser perque tu vagis molt lent o el de davant vagi com un Kamikaze, podem interpretar-ho com: 2 fletxes amunt: "Fotali canya"
-Si apareix 1 fletxa cap amunt es que estas una miqueta allunyat, fotali una miqueta mes de velocitat si pots o intenta apurar una miqueta mes el temps a les estacions.
-Cap fletxa o 1 fletxa cap abaix: Molt be nanu, mantens un nivell molt bo de distancia amb el de davant
-2 fletxes cap avall (aqui va acompanyat d'un compte enrere): Podem interpretar-ho com un: "Le estas comiendo el culo al de delante", es a dir, que vas massa enganyat al de davant llavors t'hauries d'esperar X segons (alguns casos mes d'un minut) per a mantenir una bona distancia de regulacio i complir amb els horaris (Aixo per al passatger es un rollo pq s'esta una bona estona parat a l'estacio i lo tipic "s'ha tornat a aturar la linia") Aproximadament quan falten 15 segons els motoristes tanquen portes i marxen perque entre que tanquen portes, traccionen i tot el rollo ja han passat els 15 segons
Ep!
Ep, deixa de preguntar informació pel teu blog...!!!pokeroms wrote:Hola!!
Moltes gràcies
Ara una altra pregunta, als panells de regulació normalment posa:
A0:01
R0:01
Això de A i R què vol dir?
Salutacions!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Ep!
JaMiRo! wrote:Ep, deixa de preguntar informació pel teu blog...!!!pokeroms wrote:Hola!!
Moltes gràcies
Ara una altra pregunta, als panells de regulació normalment posa:
A0:01
R0:01
Això de A i R què vol dir?
Salutacions!
No home no! no es pel blog, es per "cultura", així ara em trec que dubtes
Salutacions !
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Re: Ep!
La veritat es que aixo son coses curioses, a més, si un dia et tanquen les portes als nassos i veus que el motorista se'n va i li queden 30 segons de regulació, dons pots posar una reclamació amb tot el dret i la raó del mon (Quina mala llet, no?)pokeroms wrote:JaMiRo! wrote:Ep, deixa de preguntar informació pel teu blog...!!!pokeroms wrote:Hola!!
Moltes gràcies
Ara una altra pregunta, als panells de regulació normalment posa:
A0:01
R0:01
Això de A i R què vol dir?
Salutacions!
No home no! no es pel blog, es per "cultura", així ara em trec que dubtes
Salutacions !
Hola:
Molt agrait Deniusuko. I t'has avançat al que et volia preguntar, el tema de les fletxetes cap amunt i cap avall. Em tenia "mosca" ja que algunes vegades veia una o dues cap amunt i cap avall i em tenia intrigat.
Ja m'agraden aquestas "classes" de senyalitzacio, ja. Que el tema del semafor mes o menys o tenim controlat, pero el tema de la caixeta de marras (es diu SARES o CESARES?) ho tenia una mica a l'aire.
Sal.lutacions:
Serie600
Molt agrait Deniusuko. I t'has avançat al que et volia preguntar, el tema de les fletxetes cap amunt i cap avall. Em tenia "mosca" ja que algunes vegades veia una o dues cap amunt i cap avall i em tenia intrigat.
Ja m'agraden aquestas "classes" de senyalitzacio, ja. Que el tema del semafor mes o menys o tenim controlat, pero el tema de la caixeta de marras (es diu SARES o CESARES?) ho tenia una mica a l'aire.
Sal.lutacions:
Serie600
Sèrie 600, la caixeta amb les fletxes que dius tu només es "l'indicador de consignes de marxa" que pertany a la regulació automàtica de trens. No te res a veure amb el Cesares. El Cesares es un sistema de seguretat i la regulació automàtica és un sistama només informatiu que informa al motorista la seva posició dins el carrusel.
pd: veient que ultimament es parlen molt de termes "estranys", perquè no fem una mena de glosari per poder-lo consultar sense haver de rebuscar pels tòpics? Suposo que serà cosa de l'administrador, però seria útil al meu entendre.
pd: veient que ultimament es parlen molt de termes "estranys", perquè no fem una mena de glosari per poder-lo consultar sense haver de rebuscar pels tòpics? Suposo que serà cosa de l'administrador, però seria útil al meu entendre.
Potser ho hauràs vist a Passeig de Gràcia direcció Zona Universitaria, sino fixa-t'hi si t'enrecordes, que el tren no s'atura al punt de parada. Simplement pot ser perque no estigui ben configurat l'ATP i es pensi aquest que el tren es trobi dins el tunel i per aixo no li deixa obrir portes, per aixo moltes vegades ha passat que un tren arriba a l'estació, es para, no obre portes, tira una miqueta cap endavant i despres obre portes; aquest es el motiuJordilar wrote:Es deu dir Carrusel....
Canviant de tema, a vegades un motorista s'atura uns metres abans del punt d'aturada d'una estació.
Com detecta que no està al punt de parada i per això no li deixa obrir portes?
Això ho he vist a la L3, per això m'extranya ja que no té sistema de conducció automàtica...