Page 1 of 2
ATENCIÓ!! Plànol ATM per fi actualitzat a octubre 2006!!
Posted: Friday 13/10/2006 13:39
by Trenscat
Breaking news: Acabo de veure l'actualització del plànol ATM penjada a internet. Per fi inclouen la R10, la T3 sense el cartellet de "propera inauguració", la T5 i han suprimit la S7. Una altra cosa és si s'entén gaire o no...
Mapa xarxa ferroviària integrada:
http://www.atm-transmet.org/pdfs_cat/A. ... Global.pdf
Mapa xarxa ferroviària integrada zona central:
http://www.atm-transmet.org/pdfs_cat/A. ... entral.pdf
Posted: Friday 13/10/2006 13:54
by Ferrovi
Per a mi, els planols de la ATM tenen una cosa equivalent, el rotllo de paper de vàter
10
Posted: Friday 13/10/2006 17:06
by Santfeliuenc
Hola,
Cualquiera diría mirando esta basura que la línea 10 de cercanías sube por Via Laietana, ¿verdad?
Saludos,
Sergio
Posted: Friday 13/10/2006 17:09
by orique
Pues sí. Ya de paso que pare en Correos
Posted: Friday 13/10/2006 17:21
by Mako448
Espero que estiguin als trens d'FGC els nous plànols.
Posted: Friday 13/10/2006 18:32
by sequera
Debo ser un gilipollas porque siempre acabo defendiendo a la autoridad competente.
Vamos a ver, los planos me gustan y creo que la solución de pintar la R10 la han resuelto muy bien.
Yo como usuario de la R10 me importan las estaciones por donde pasa...no por donde la pintan (más o menos) , siempre y cuando no tenga estaciones intermedias .
Posted: Friday 13/10/2006 21:54
by metring
És una mica complicat d'entendre. Quan es tracta de plànols separats, com el de Renfe d'ATM, la cosa és més esclareidora, amb tot junt, si no coneixes una mica bé els transports, no t'enteres d'on conflueixen
Posted: Friday 13/10/2006 22:46
by Serie600
Hola:
I desde la mes absol.luta ignorancia: Que trobeu de malament?.
No es per donar-li la rao a la ATM ni a Sequera, pero penso que cumpleixen la seva funcio: Donar un punt de referencia de per on passen i s'aturen les diferents lines ferroviaries de la ciutat i la provincia. al marge de la seva exactitud en cuant a termes de per on passen exactament les linies (i em penso que ni les propies operadores ferroviaries ho saven real i exactament) dins d'un marge de 25 a 50 metres, sobre tot en els trams on les vies estan soterrades i els seus traçats son mes antics, per exemple ex-Tranversal, ex-GMB, RENFE-Adif.
Crec que cumpleixen -ull, al meu entendre com a usuari- correctament la seva comesa: donar informacio de la xarxa ferroviaria. Ara be, si el que volem es un planol real, amb acotacions, traçats reals, etc, de ben segur que no ho compleix i tampoc crec que les operadores estiguin dispossades a facil.litar aquesta informacio -per la rao que sigui- al public.
Sal.lutacions:
Serie600
Posted: Saturday 14/10/2006 0:28
by Ferrovi
Si jo no ho critico per això! jo ho critico, perque està tot apretat, els noms s'ahunten a altres linies, de qui es fontana? de qui es putxet?
tot apretat, noms a altres linies... un lio
Posted: Saturday 14/10/2006 2:07
by Carlos L'H
Pues el día que llegue la L9/L10 habrá que ver como lo hacen
Posted: Saturday 14/10/2006 2:25
by Ferrovi
Carlos L´H wrote:Pues el día que llegue la L9/L10 habrá que ver como lo hacen
El día en que llegue la L9, la gente tendra GPS en sus gafas, los coches no contaminarán, i volarán. Barcelona estará inundada de tranvías, arriba y abajo, por todas las calles, y la gente no usará el transporte privado. Los buses volarán, y cojeran velocidades descomunales. El travía tendrá prioridad semaforica, y los pocos coches no osarán ponerse delante de el.
Todas las capitales de comarca, tendrán estación de AVE, y las capitales de provincia, tendrán Transrapid 020
Posted: Saturday 14/10/2006 10:22
by sequera
Serie600 wrote:Hola:
I desde la mes absol.luta ignorancia: Que trobeu de malament?.
No es per donar-li la rao a la ATM ni a Sequera, pero penso que cumpleixen la seva funcio: Donar un punt de referencia de per on passen i s'aturen les diferents lines ferroviaries de la ciutat i la provincia. al marge de la seva exactitud en cuant a termes de per on passen exactament les linies (i em penso que ni les propies operadores ferroviaries ho saven real i exactament) dins d'un marge de 25 a 50 metres, sobre tot en els trams on les vies estan soterrades i els seus traçats son mes antics, per exemple ex-Tranversal, ex-GMB, RENFE-Adif.
Crec que cumpleixen -ull, al meu entendre com a usuari- correctament la seva comesa: donar informacio de la xarxa ferroviaria. Ara be, si el que volem es un planol real, amb acotacions, traçats reals, etc, de ben segur que no ho compleix i tampoc crec que les operadores estiguin dispossades a facil.litar aquesta informacio -per la rao que sigui- al public.
Sal.lutacions:
Serie600
Posted: Saturday 14/10/2006 19:12
by Serie600
Hola:
Doncs a veure, no es per tirar pedres a altres sostres, pero el planol de Paris (metro + rer/sncf) tampoc es per tirar cohets de claredat. A menys que ho tingiuis per la ma, no saps quin carai d'operador porta cada linia.
Els planols que he vist jo per la xarxa, molt aclaridors no ho son que diguem. I els dies que vaig estar m'hi vaig fotre cada castanya (a banda d'estacions que "xapen" segons quins dies i hores) amb els transbordaments, que semblava que tronava.
A veure, no dic que aquestos planols siguin millorables i que als nostres ulls poguin ser uma mica nyaps, pero per a la gent de carrer i pels turistes, compleixen la seva funcio.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: El dia que la L9-L10 rutlli completament.... em sembla que al pas que van.... no ho arribare a veure pas jo.
Posted: Saturday 14/10/2006 20:32
by Ophani
jo com el serie 600 destaco que el planol esta prou be per entendre mes o menys l'esquema de parades, aixo si, volia comentar que ATM a trigat bastant, i que discrimina sistematicament a renfe
Posted: Saturday 14/10/2006 23:04
by |Ethan|
Hola,
i que discrimina sistematicament a renfe
No ho entenc. Perquè ho dius? a mi el plànol em sembla que és igual per a totes les operadores.
Posted: Saturday 14/10/2006 23:19
by Ophani
No em referia al planol ho deia en referencia a la pagina web
Posted: Saturday 14/10/2006 23:27
by javi82
Lògic q no apareguin coses de Renfe, pq Renfe no pertany a l'ATM... nomès forma part del sistema tarifari integrat però mai s'hi ha volgut adherir com a membre de ple dret de l'ATM.
Posted: Saturday 14/10/2006 23:35
by Xarxa BCN
A mi el plànol em sembla correcte i cromaticament atractiu
em fa gràcia però veure plànols de fa poc anys que semblan molt mes buits, quan no s'ha fet gairebé res en materia d'inversions en tren real (TRAMS i L11 a banda)
Amb això de dibuixar les linees de rodalies per separat (quan abans renfe eren linees blau fosc i es dibuixaben les vies no les linees, no se si m'explico) ha quedat un plànol molt atapeit a la zona central sobretot.
Però vaja no em sembla dolent.
Posted: Saturday 14/10/2006 23:57
by Watermark
A mi els mapes de l'ATM, deixant de banda les extranyes complicacions que fa dels recorreguts de diferents línies (R1 zigzacejant Poble Nou,
merdé de Sant Cugat, etc) em semblen un bunyol doncs utilitza una mateixa traça per a tots els tipus de transport: metro, ferrocarrils i tranvies, el que fa que tot plegat siguin molt confusos. Haurien d'aprendre del mapa del consorci RATP de París...
L'antítesi dels mapes de l'ATM
Posted: Sunday 15/10/2006 9:55
by sequera
Pues vaya ejemplo que has ido a poner.....
No me parece mejor el plano, aunque eso si tienen mayor extensión y espacio, ya que no tienen el mar como nosotros, y la distribución espacial en el papel es más facil.