Page 1 of 2
Dreta i esquerra
Posted: Friday 20/10/2006 15:14
by megapauer
Posted: Friday 20/10/2006 17:16
by Trenscat
Posted: Friday 20/10/2006 17:34
by metring
Cert ara que ho dieu, però amb les noves cancel·ladores grans, va a l'esquerra, com la Renfe.
Aquest bon home està gaire acostumat a agafar el metro??
Posted: Friday 20/10/2006 17:49
by orique
Coses de polítics...
Impulsius...
Posted: Friday 20/10/2006 18:18
by JaMiRo!
Durant la campanya electoral, es reforçarà el transport públic? Tingueu en compte que hi ha uns tios que mai l'utilitzen que de cop i volta el fan servir de manera impulsiva (més que nosaltres i tot
) durant dues setmanes...
Posted: Friday 20/10/2006 19:15
by sequera
el saura va en metro cada dia a la feina, i eso que es conseller .
Posted: Friday 20/10/2006 19:23
by Ferrovi
sequera wrote:el saura va en metro cada dia a la feina, i eso que es conseller .
Home, si no, no sería de I
Verds
La senyora del metro diu:
A cornellà sempre ha sigut un bon lloc,
a Cornellà no n'hi ha res
Montilla respon:
Gracies senyora, ara per tota Catalunya
A catalunya no n'hi hauría res?
treurà tot?
molt bó, quasi es deixa els ous penjant de la barra
Posted: Friday 20/10/2006 19:26
by metring
Quin
Diálogo de besugos!!
I al final, va poder sortir del torniquet de la cancel·ladora, o va necessitar ajut??
Re
Posted: Friday 20/10/2006 20:09
by Santfeliuenc
Hola,
Pues esto que hemos visto es lo que le espera al metro: nada. No sabe ni por dónde se entra, no sabe cómo se entra...
¿Tiene alguien así intención de hacer algo como ampliar líneas que no sabe ni para qué sirven, ni cómo se accede a ellas, ni por dónde están? ¿va a ser este tipo quien amplíe algo? pues claro que no, todo seguirá como siempre.
Es el ejemplo más claro de que no harán nada de nada y de que el único contacto de los políticos con los medios como el metro, las cercanías, etc. es antes de unas elecciones: unas promesas fáciles pero llenas de embustes, unas fotos, un paseo en metro durante solamente 9 estaciones y se acabó.
Pues esa es su política de transportes, un poquito de mentirijillas por aquí y por allá y a la hora de hacer, nada de nada... y se acabó.
Sigamos con otra cosa.
Saludos,
Sergio
PD: Y aquí sale Montilleitor, pero el resto son exactamente igual que él, que cuando toquen el tema, se darán otra vueltecita similar o tendrán alguna reunioncilla de estas y punto final.
Posted: Friday 20/10/2006 20:15
by orique
Amb la diferència que hauran vist l'"incident" i practicaran abans, per tal de que no els passi també a ells
Posted: Friday 20/10/2006 21:00
by Denisuko
Posted: Friday 20/10/2006 22:55
by orique
Fixeu-vos en un detall. Quantes persones passen pel torniquet "bo"?
Posted: Friday 20/10/2006 23:11
by Pere
Posted: Friday 20/10/2006 23:42
by Serie600
Hola:
Des de cuan un servei public ha d'esser rendible?. El primer que s'ha de plantejar una empressa de servei public es donar un servei correcte amb els calers que te, provenients de les diverses fonts de financiacio. Per fer negocis rendibles estan les empresses privades i els bancs.
Si el model de gestio economica de TMB (Metro i BUS) i de FGC es incorrecte i genera deficits, el que caldria plantejar-se es com es gestionen els calers, no pas reduir o el.liminar determinats serveis i funcions del mateix en detriment de l'usuari, que es a qui es deu i de qui reb la major part de la seva financiacio (directament a partir dels abonaments i billetatge, i indirectament a traves de la part proporcional dels impostos que es recapten).
El que no es a totes llums de rebut i pressentable es que a partir de determinades hores, les frecuencies de pas dels convois pasin a ser de mes de 5 minuts (estic parlant d'hores tan normals com les 9 de la nit, per exemple) o de 10 minuts i mes a altres hores d'un dia laboral. El que no es pressentable ni de rebut es que els caps de setmana i festius el servei de metro tanqui a les 2 dela matinada cuan bars musicals i altres llocs d'oci nocturn tanquin a les 3 i deixin al carrer a merces d'un deficient servei de busos nocturns o d'uns taxis que en segons quines zones de la ciutat, trobar-ne un es pur miracle o anecdota.
Parlem primer de donar un servei correcte i eficient, com a empressa de transport public que es i de que gestioni correctament els calers que ingressa.
Jo recordo fa anys hi havia taquiller a cada acces (fins i tot dos en segons quines estacions), cap d'estacio on te que estar (es a dir, a l'estacio, no tocant-se els pebrots -amb una mica de sort i cuan hi ha- a un dels accessos), motorista i cap de tren, i amb un preu de bitllet sensiblement mes baix, es podia mantenir aquestos sous. Ara avui dia molts d'aquestos llocs de treball s'han destruit (s'estalvien sous) o estan a punt de desapareixer (motoristes) gracies a les futures unitats que aniran soletes sense ningu que les controli presencialment (fel.licitats). No em puc creure que ara, havent-hi "destruit" llocs de treball, amb un preu de bitllet simplement excesiu i desproporcionat en cuant a la rel.lacio cualitat-preu del servei, pugui algu dir que es deficitari. Simplement l'unic que demostra es que els calers que TMB ingressa no son ben gestionats.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Disculpeu que no parli del tema "central" del fil, simplement no li veig la gracia per enlloc. Aquest fet l'unic que demostra es que els "nostres" politics no en tenen ni la mes remota idea dels transports publics d'aquesta ciutat.
Posted: Saturday 21/10/2006 0:33
by megapauer
Posted: Saturday 21/10/2006 10:06
by Carlos L'H
Esa duda la tengo yo, al igual que la dirección de los trenes que hasta ahora en todos lo metros que he subido, el de Barcelona es el único que lo hace al revés.
Posted: Saturday 21/10/2006 12:11
by megapauer
Paris y Lisboa circulan por la derecha, al menos la primera con seguridad. Berlín creo recordar que también.
Posted: Saturday 21/10/2006 12:18
by aarongilp
Carlos L´H wrote:Esa duda la tengo yo, al igual que la dirección de los trenes que hasta ahora en todos lo metros que he subido, el de Barcelona es el único que lo hace al revés.
Pues en pocos metros has subido. Y la razón es bien clara. En donde se circula por la izquierda es porque ha habido herencia de costumbres inglesas y por lo tanto, se circula así en el ferrocarril normal que haya (Madrid (zona norte), Bilbao, Francia).
Posted: Saturday 21/10/2006 13:45
by entfe001
Doncs jo que sóc esquerrà em resulta més pràctic posar el bitllet amb la meva mà dominant.
Quant a com col·locar bé un títol de transport, encara recordo el vídeo d'inauguració del TramBaix amb en Maragall posant tot orgullós una T-Tram amb la banda magnètica mirant cap a ell... la màquina va protestar i ell va entrar com si res.
Va ser el primer usuari fraudulent del Tram
Dreta-esquerra; principi-final
Posted: Sunday 22/10/2006 21:13
by metring